e30 83a 2,0i toitsesüsteem
e30 83a 2,0i toitsesüsteem
lugu nimelt järgmine et kui sisselaskekollektorisse bena panna läheb auto tööle töötab mingi 2-3sekundit ja kõik sureb välja kuigi bensiinipump lööb filter on vahetatud ja surve kontrollitud mingi 3,4atti oli nii siis milles võib probleem peituda. Kas aju ei ava pihusteid kuigi olen kontrollinud ajult tuleb pihustite peale vool ja kui starterit käiata siis see vool kõigub
Viimati muutis velz, 28.11.2006 22:10 40, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
kas sul see kolmeklemmiline pistik on uhendatud mis aju juures on? kui ei ole siis asi selles, sest siis ei saa lihtsalt aju impulssi, et pihusteid avada. kui viga selles siis otsi mu vana teema kuskilt ülesse seal sellest juttu 

520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
no nii ma võtsin kõik pihustid maha ja lasin starterit kõigist pritsis kütet üsna kaugele aga kas selline asi on võimalik et aju muudab pritse momendi valeks ja kas selle põhjuseks võib olla vale või vigane aju hetkel on peal eelmisel omanikul paigaldatud 0280001309 ja sellega ei ole kippu ega kõppu
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
320i 2 litre (M20)
84-87
Bosch LE Jetronic
0 280 001 309
1 287 724.9
XFBE1309
peaks olema õige aju küll.
kui pihustid avanevad ja ei käivitu, siis peaks viga olema äkki süütes? säde on olemas?
muidugi kui nüüd mõtlema hakata, on sul kõik andurid ikka ühendatud ja töökorras? ma mõtlen just seda tempandurit. kui endal ehitasin siis kui auto käis ja sellel anduril juhtme tagant võtsin suri välja. rohkem nagu ei oska midagi arvata.
84-87
Bosch LE Jetronic
0 280 001 309
1 287 724.9
XFBE1309
peaks olema õige aju küll.
kui pihustid avanevad ja ei käivitu, siis peaks viga olema äkki süütes? säde on olemas?
muidugi kui nüüd mõtlema hakata, on sul kõik andurid ikka ühendatud ja töökorras? ma mõtlen just seda tempandurit. kui endal ehitasin siis kui auto käis ja sellel anduril juhtme tagant võtsin suri välja. rohkem nagu ei oska midagi arvata.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
tempandur on seal korpuse küljes kus termostaatki. aga kui nüüd veel mõelda, siis üks loll küsimus, et kummalt poolt sulle bena pihustikanalile peale jookseb? st. kas radika või salongi poolt, ja kuda sa seda rõhku mõõtsid? sest tegelt peab olema bena surve töötava mootori puhul kuskil 2.5bar
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
no kui valel hetkel tuleb siis peaks ikka pika käiamise peale ta lihtsalt klappidele nirisema ja moto peaks mõne turtsu ikka tegema. ma arvan et äkki on sul ikka bena surve liiga madal. loll küsimus jälle aga kas sul rõhuregulaator ikka on?
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Re: e30 83a 2,0i toitsesüsteem
3,4 bar L-jetronicuga mootoril kütuserennis võivelz kirjutas:lugu nimelt järgmine et kui sisselaskekollektorisse bena panna läheb auto tööle töötab mingi 2-3sekundit ja kõik sureb välja kuigi bensiinipump lööb filter on vahetatud ja surve kontrollitud mingi 3,4atti oli nii siis milles võib probleem peituda. Kas aju ei ava pihusteid kuigi olen kontrollinud ajult tuleb pihustite peale vool ja kui starterit käiata siis see vool kõigub

Seal peab olema maksimaalselt niipalju kui regulaatori peal kirjas on. Kui on 2,5ne, siis tühikäigul peab olema 2.3 ja gaasi andes viskab 2.5 peale
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Pihustid sirtsutavad pidevalt kõikidesse silindritesse, ajastust pole, reguleeritakse lahtioleku ajaga millisekunditespraegu ikkagi arvan et aju on läbi kuigi bena tuleb pihustitest aga vast valel hetkel
See rõhk veel ära ei tapa, isegi 6-7bariga läheb käima, ainult ei tööta korralikult3,4 bar L-jetronicuga mootoril kütuserennis või
Ju on teine regulaator peal
Kui tagastusvedru katki, arvab aju, et pedaal on põhjasaga see õhulugeja kuidas see asja mõjutab

no nii nüüd panin uue benapumba (bensiinipump on eraldi toite alla pandud) ja uue rõhuregulaatori ka koos sellega aga nüüd on pilt selline et pihustitest ei tule enam mitte kui midagi ja mõlemates pihusti juhtmetes on vool sees olen proovinud ka teisi ajusid aga ikka on olukord sama äkki on mingi kaitse või relee läbi ise arvan et ta ei ava pihusteid aga milliseid asju kontrollida oskab keegi aidata. Ise ei julge neid releesid ja kaitsmeid niisama teadmatult näppida
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
Kuida Sa seda voolu mõõtsid?velz kirjutas:kus see bensurelee asub ja kas ta mõjutab sis nii palju et mõlemasse pihusti juhtmesse tuleb vool või on kuskil mingi juhe kokku sulanud
Kui pihusti peal, siis asi selge
Pihusti mähise sisemine takistus on 16 Oomi, see pinget eriti maha ei võta, s.t. "pluss" tuleb läbi pihusti teisele klemmile
Kui pistik oli pritsu küljest ära ja mõlemas klemmis pinge, siis on asi jama