E28 soojendus ja tuled
E28 soojendus ja tuled
Kas e28 sal peabki keskmistest ja külgmistest avadest külma puhuma.Mitte ei taha sealt sooja tulla.Ka siis mitte kui klaasi ja jalgade juurde ei puhu.Talvel natuke hapu värk.
Ja teine asi.Kas pool tuledes( nendes suurtes äärmistes) Tulede vahetamise ajal peaksid kaa tuled ära vahetuma.Või tulevad ainult täistuled juurde.
Lugu selline,et mul pool tuledes kaa 2 niidiga pirnid sees aga juhtmeid ei jookse neile.Samas sõbra haininal jookseb.Saa sa nüüd aru kas peab originaalis olema või mitte?
Ja teine asi.Kas pool tuledes( nendes suurtes äärmistes) Tulede vahetamise ajal peaksid kaa tuled ära vahetuma.Või tulevad ainult täistuled juurde.
Lugu selline,et mul pool tuledes kaa 2 niidiga pirnid sees aga juhtmeid ei jookse neile.Samas sõbra haininal jookseb.Saa sa nüüd aru kas peab originaalis olema või mitte?
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Milleks see hea on? Pooltulede element ei ole ju mõeldudki kaugele näitamiseks- sa võid ju panna kahe niidiga pirni (ma küll ei tea, kuidas see tehniliselt õnnestuks), kuid efekt ei oleks ikka sama mis kaugtulega.sild kirjutas:aga mis juhtub kui vean lisa juhtmed ja panen pooltuledesse kaa 2 niidiga pirnid?
Õigus sul ongi. RealOEM näitab ka, et E28 lähituledes kasutatakse H4 pirni ja kaugtuledes H1 pirni. Vennas väitis (kellel on E28), et tal on lähituledes H1 pirnid. Järelikult mäletas ta valesti. Eks vaatan üle.Svenp kirjutas:Lähituledes on minu teada H4, kaugtuledes H1.
(E28'l) pooltule efekt tekib ju tänu väikesele kattele, mis on pirni ümberAARE530 kirjutas:Milleks see hea on? Pooltulede element ei ole ju mõeldudki kaugele näitamiseks- sa võid ju panna kahe niidiga pirni (ma küll ei tea, kuidas see tehniliselt õnnestuks), kuid efekt ei oleks ikka sama mis kaugtulega.

E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Päris nii see ikka ka ei ole. Lähitule niit on reflektori fookusest väljas, seega koondub vihk alla. Kaugtule niit on fookuses, seega tekib paralleelne vihk otse ette. Ega siis muidu ka H4 pirnil lähitule niit kaugtule omast eespool ei paikneks.Kustas kirjutas:(E28'l) pooltule efekt tekib ju tänu väikesele kattele, mis on pirni ümber. St., kui kate ära võtta, siis saadki ainult kaugtule. Ja järelikult ongi E28 lähituli selline, et on H4 pirn, millel pirni otsas on lähitule niit, mida katab pisike plekist kate ja pirni teine niit (mis jääb auto poole) ei ole katte all ja kui see süttib, jaotub ta valgus ümber ringi reflektorile ja ongi kaugtuli.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ok, tänan täpsustuse eest. Kuna pole asja kunagi lähedalt uurinud, siis kirjutasin nii, nagu loogiline tunduspriitv8 kirjutas:Päris nii see ikka ka ei ole. Lähitule niit on reflektori fookusest väljas, seega koondub vihk alla. Kaugtule niit on fookuses, seega tekib paralleelne vihk otse ette. Ega siis muidu ka H4 pirnil lähitule niit kaugtule omast eespool ei paikneks.

E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
keskmisest tuleb siiski külmaReddevil kirjutas:sooja tuleb vaid armatuuri peal olevatest kolmest avast(keskel suur ja äärtes väikesed ümmargused) ja juhiistme alt. Kui sa külma ei taha, siis keskkonsoolis on sul selleks ju vastavad "kangid". Lükka keskmine "kang" sooja peale ja tulebki ainult sooja.
jama selles et keskmisest suurest tuleb kas külma või üldse mitte midagi.Ja soendus kraani nupp kaa kuidagi imelik.Kui keeran päris maha hakkab külma tulema.Kui aga natuke peale tuleb juba täiega kuuma.Nii et pole mõtet isegi poole peale mitte keerata.Kuumus ei muutu.Teistel autodel nagu hakkab ikka tasapisi kuumemaks minema keeramisega.Aga mul annab kohe max kuumuse välja
Kodanik sild, Teie olete meil ikka naljamiis mis !
Mis autud need teised autud on ? Volkaris igatsen väga seda BMW sisteemi taga, koguaeg kruti ja kruti, algul on hea, siis hakkavad varbaküüned kuumusest lahti tulema, siis keeran maha ja timmi kogu aeg.
BMW-l on elektrooniline juhtimine, kui õige kuumus on käes hakkab ise reguleerima, kord kinni kord lahti. Kõik on hea kuniks asi toimib, kui andur või veekraan jamama hakkavad on tuju rikutud, siis kas liiga soe või liiga külm.
Mis autud need teised autud on ? Volkaris igatsen väga seda BMW sisteemi taga, koguaeg kruti ja kruti, algul on hea, siis hakkavad varbaküüned kuumusest lahti tulema, siis keeran maha ja timmi kogu aeg.
BMW-l on elektrooniline juhtimine, kui õige kuumus on käes hakkab ise reguleerima, kord kinni kord lahti. Kõik on hea kuniks asi toimib, kui andur või veekraan jamama hakkavad on tuju rikutud, siis kas liiga soe või liiga külm.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21