Eks ta siis rohkem 2.8 spetsiifika ole
Muidu võib ratside hind olla auklik momendigraafik, kui vaadata nt siinsete 540-de dünoandmeid filtriga ja filtrita
Hea firma väljalase loodetavasti kõrvaldab selle.
Point on selles, et 20 hj 5500+ pöördel tavainimene ei tunne (mina küll ei tunne), sest seda tekitav momendivahe on võib-olla alla 5 Nm.
-20 Nm auk kuksil kiirenduse alguses on füüsiliselt tunda
Näiteks M20 mootoril võta ära filter seest ja proovi.
Ehk seda ei saa käsitleda üleskutsena kõik isevalmistatud sumpadega 328-test lisahobuseid otsima.
Seal on arvatavasti muid asju ka, nagu sisselaskekollektor (vähemalt ajakirjades on väidetud, et asendades selle vanosevaba M50 omaga pidi hobuseid kui ratsabaasist tulema.
Vähemalt M50 malmkollektorid tunduvad küll üsna viimistletud olevat, vähemalt M30 junnidega, kus vahepeal gaasid üksteisele vaat et vastu liiguvad

võrrelda ei saa.
Tegelikult tehakse võimsust plokikaanes ja kõik muu on teisejärguline. Ehk suuremate peakanalite ja jämedamate kollektori(te)ga M50 malli kaan on kindlasti parem variant.
Muidugi on tehasekollektorites ka küllalt lollusi. Nt 3.5 malmides on väljumisava 45 mm kolme silindri kohta (seepärast et tuletoru polte keerama mahuks ja väiksema mootori valandit kasutada saaks). Väljumisavast edasi on ca 10 cm 45 mm toru, mis läheb järsku üle 51 mm-ks

Igasugustest "kitsendustest" rääkimata.