K: throttle body vahetus
K: throttle body vahetus
ei tea kas sellest on siin juttu olnud, aga leidsin netist sellise teema:
http://www.e36coupe.com/ (see krt ei lase linkida õiget lk, valige menüüst 'products' ja sealt 'big bore throttle bodys')
kõik võib õige olla, aga küsimus tekkis selle suurema läbimõõduga throttle body kohta: mis masinalt seda algselt leida võiks?
http://www.e36coupe.com/ (see krt ei lase linkida õiget lk, valige menüüst 'products' ja sealt 'big bore throttle bodys')
kõik võib õige olla, aga küsimus tekkis selle suurema läbimõõduga throttle body kohta: mis masinalt seda algselt leida võiks?
Olen üsna kindel, et kui panna voolupinki plokikaas ja siis TB, siis seeria TB voolavus on kõvastu suurem kui kaanel.
Isiklikult arvan, et sellel tegevusel puudub sügavam mõte modifitseerimata mootori puhul.
Suuremaks treimise (mitte puurimise) korral tehakse lihtsalt suurem siiber ka.
Sellise isetreitud TB miinusteks kipub kergesti olema jamav tühikäik, sest põlve otsas uuristades ei õnnestu saada piisaval täpset sulgepinda, mis hoiaks siibri tühikäigul tihendana. Natuke lisaõhku ja goodbye korras tühikäik.
Kõige suurem ja kergemini hangitav siiber on 535i oma (kas E28 või E34).

Isiklikult arvan, et sellel tegevusel puudub sügavam mõte modifitseerimata mootori puhul.
Suuremaks treimise (mitte puurimise) korral tehakse lihtsalt suurem siiber ka.
Sellise isetreitud TB miinusteks kipub kergesti olema jamav tühikäik, sest põlve otsas uuristades ei õnnestu saada piisaval täpset sulgepinda, mis hoiaks siibri tühikäigul tihendana. Natuke lisaõhku ja goodbye korras tühikäik.
Kõige suurem ja kergemini hangitav siiber on 535i oma (kas E28 või E34).
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
kahepoolesel pole tõesti mõtet. antud lingistki selgub, et efekt on ainult 2,8 puhul, sest sellel on sisselase kõvasti kägistatud.
suurem siiber on elementaarne, selle peale peaks ise tulema.
selliste asjade asemel võiks mõelda kompressorkiti soetamisele, on mingi tulememus vähemalt.
suurem siiber on elementaarne, selle peale peaks ise tulema.
selliste asjade asemel võiks mõelda kompressorkiti soetamisele, on mingi tulememus vähemalt.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||