E36 kolmas käik läheb krõpsuga sisse
- orukas
- Huviline
- Postitusi: 98
- Liitunud: 10.07.2006 11:20 23
- Peamine sõiduk: Porsche Carrera 4S - 2020
- Asukoht: Tallinn
E36 kolmas käik läheb krõpsuga sisse
Lugu on siis järgmine.
Kui suht piirajasse lasta, siis 1. ja 2. käik lähevad korralikult sisse, aga kiirelt 3. sisse lükates tuleb käigukangi küljest nagu mingi khhhrgh. Ala nagu sidur ei lahutaks ära või midagi taolist.
Oskab keegi öelda, mis probleem võiks olla ja kas asi vajab kohest sekkumist.
PS! Kui rahulikult kruisida, siis mingeid hääli ei tee!
Kui suht piirajasse lasta, siis 1. ja 2. käik lähevad korralikult sisse, aga kiirelt 3. sisse lükates tuleb käigukangi küljest nagu mingi khhhrgh. Ala nagu sidur ei lahutaks ära või midagi taolist.
Oskab keegi öelda, mis probleem võiks olla ja kas asi vajab kohest sekkumist.
PS! Kui rahulikult kruisida, siis mingeid hääli ei tee!
- Kairi
- Klubiliige
- Postitusi: 1684
- Liitunud: 08.04.2006 19:24 21
- Peamine sõiduk: BMW 320I
- Asukoht: Tallinn
No mul selline kogemus Opeliga- et ei olegi ette nähtud, et kiirelt käike vahetada. Kohe tehase poolt oli selline asi. Samamoodi kui kiirelt vahetada üritasin, siis nagu tõrkus ja raksus, samas kui mõne hetke kannatasin, läks ilusti sisse. Äkki on võimalik, et bemmilgi selline "koterman" tehase poolt külge poogitud?
Kõike mida sa ütled, kasutatakse kindlasti sinu vastu :D
Minu tagasihoidliku kogemuse järgi on bemmil üsna halvasti käituvad manuaalkastid, millega peab külmalt väga ettevaatlikult ringi käima. Kahel suht väikese läbisõiduga (alla 100K) E39-l ei tahtnud esimene käik isegi soojalt alati sisse minna, otseselt küll ei krõpsunud midagi, aga kui koha pealt üritada kiirelt esimest panna jäi mõnikord nagu kännu taha.
Praegune E46 pole ka eriti siidine - külmalt lähevad 1 ja 2 üsna raskelt. Kui märatsema hakata võib kasti ilmselt suht kiirelt Sauele viia
Õnneks kui soojaks sõita käib nagu lepase reega.
Ja vastupidavaid automaate ei oska bmw niikuinii teha
Praegune E46 pole ka eriti siidine - külmalt lähevad 1 ja 2 üsna raskelt. Kui märatsema hakata võib kasti ilmselt suht kiirelt Sauele viia

Ja vastupidavaid automaate ei oska bmw niikuinii teha

Samalaadne jama oli mul e28 520-ga ja lõppes see käigukasti vahetusega.
Saugal juhtus nii, et piirajas 2-3le vahetades läks käik lõpuks sisse ei kusagile, käik oli seeg, aga kui gaasi andsin siis vedu taga ei olnud. Vedu tuli siis, kui pöörded olid väiksemad kusagil 5000p või tuli sidurit all hoida 1 sek, siis vist ka pöörded kukkusid alla. Asi algas sellega, et sai igaks juhuks käimaris õli ära vahetatud.
Saugal juhtus nii, et piirajas 2-3le vahetades läks käik lõpuks sisse ei kusagile, käik oli seeg, aga kui gaasi andsin siis vedu taga ei olnud. Vedu tuli siis, kui pöörded olid väiksemad kusagil 5000p või tuli sidurit all hoida 1 sek, siis vist ka pöörded kukkusid alla. Asi algas sellega, et sai igaks juhuks käimaris õli ära vahetatud.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
- tsiklimees
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
- Asukoht: Tallinn
- orukas
- Huviline
- Postitusi: 98
- Liitunud: 10.07.2006 11:20 23
- Peamine sõiduk: Porsche Carrera 4S - 2020
- Asukoht: Tallinn
Ega jah, kui rahulikult sõita siis ei ole kordagi veel probleeme olnud, ainult kui kiirelt lükata ja seda siis isegi nii 4000rpm juures. Kui rahulikult piirajasse ja aegamisi käiku 3-le vahetada, siis pole kah probleemi.
Eks tuleb siis vähe rahulikumalt asja võtta
Kuidas seda sünkrot vahetada saab ja palju see rahaliselt maksma minna võiks?
Tänud (y)
Eks tuleb siis vähe rahulikumalt asja võtta

Kuidas seda sünkrot vahetada saab ja palju see rahaliselt maksma minna võiks?
Tänud (y)