E34 520 spidomeetri ploki vahetus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

E34 520 spidomeetri ploki vahetus

Postitus Postitas Jaanus_P »

Tere.

Kas E34 93a 520 spidomeetri ploki saab asendada mingi muu plokiga? Hetkel on selline kus kilometraaš on spidomeetri rõnga alaosas, aga sellist ei ole kusagilt saada. Ehk saab asendada sellisega kus on all see kompuutri osa? Mida selleks ümber peab tegema? Kompuuter ise ei huvita, aga oleks hea kui näidikud töötaks õieti (spidomeeter, tahhomeeter, veetemp, kilometraaž ja bensiini näidik). On ehk keegi targem kes oskab midagi mainida.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8454
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

vaata http://forum.e34.de/ seal on vähemalt paar lõnga sel teemal. Kodeerida on vaja ikkagi, et kõik kellad õigesti näitaksid. Ja seda teeb sealsamas foorumis üks kodanik. Kuna see on mittestandartne kodeering, siis esinduse seadmetega seda teha ei saa.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus_P »

Kahjuks ei tea rohkem seda keelt kui; eins! Seega vaatasin seda foorumit nii :shock: . :) . Kas siis on võimalik? Ise suht lammas sellistes küsimustes.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

to Priit: Kas coding plug mõjutab kellade tööd nii, et need isegi oma suva järgi kustuvad/vajuvad ära?

to Jaanus: Mis värvi su coding plug oli? (See junn kahe pistiku vahel). Kas roheline või pruun?
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus_P »

Auto seisab hetkel väljas. lähen mingi aja pärast keeran jälle korraks ploki maha. Vaatan üle ja annan teada.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus_P »

kui sa mõtled seda kiipi mis sa eile mulle näitasid (salvestab läbisõitu) siis see on roheline.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8454
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Hans kirjutas:to Priit: Kas coding plug mõjutab kellade tööd nii, et need isegi oma suva järgi kustuvad/vajuvad ära?
Kuna coding plug on EPROM-mälu, siis on üsna raske ette kujutada, et seal midagi sujuvalt toimuks. Seega sellise äravajumise puhul ma kahtlustaks viga pigem kuskil mujal. Elektrolüütkondede vahetamist oled juba proovinud?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus_P »

priitv8 kirjutas:
Hans kirjutas:to Priit: Kas coding plug mõjutab kellade tööd nii, et need isegi oma suva järgi kustuvad/vajuvad ära?
Kuna coding plug on EPROM-mälu, siis on üsna raske ette kujutada, et seal midagi sujuvalt toimuks. Seega sellise äravajumise puhul ma kahtlustaks viga pigem kuskil mujal. Elektrolüütkondede vahetamist oled juba proovinud?
Eile juba prooviti seda teha (Hans), aga kuna mul mingi uuema tüübi kellad siis olevat ja seal olevat kivid mitte dioodid :oops: . Loodan, et sain õieti Hansust aru.

Eks peale teiste kellade proovimist hakkan otsima massi otsasid.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

priitv8 kirjutas: Elektrolüütkondede vahetamist oled juba proovinud?
Pole mida vahetada :)
Jaanusel on ühekordne trükiplaat sees, Motometer 1992 toodang. Teiseks ruumi niipalju, et puht füüsiliselt ei mahuks need 220mF 40V sisse ära. Või käib seal midagi peenemat? (Ei lammutanud päris laiali, et näha kivide poole)

tõlge http://forum.e34.de/ >FAQ > Kombiinstrument: defekt / Fehlfunktionen alt:
* "Code" announcement in the km counter: Coding plug incorrectly or plate defectively. Usually a new coding of the coding plug helps, however not all BMW workshops make. At the best times it clean-**** and looks another coding plug from a functioning combination instrument whether the error is repaired then. A new coding plug costs with BMW approx.. 90 EUR, a new coding approx.. 30 EUR.
* Instruments fail, do not indicate not correctly or jump: The coding plug is incorrect or the plate defective also here.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
DiaLAB
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 05.11.2006 20:46 43
Asukoht: Tartu, Tähe 127 Boks 16
Kontakt:

Postitus Postitas DiaLAB »

CODE kiri ees, siis tuleb eeprom välja vahetada ja uus soft laadida.
Maksab 800EEK
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus_P »

DiaLAB kirjutas:CODE kiri ees, siis tuleb eeprom välja vahetada ja uus soft laadida.
Maksab 800EEK
Mul ei ole mingit kirja ees. Asi selles, et kellad kaovad lihtsalt mingiks ajaks ära ja tulevad tagasi siis kui soovi on. Tavaliselt on kellad tagasi järgmiseks hommikuks.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus_P »

Ostsin hetkel 525tds kellad. Tundub, et sellest piisas, et probleem lahendada, kuna veetemp on ok, kilometraaž jookseb ilusti, kütust näitab ka täis paaki. Ainukesed asjad mis vahetan veel ära on tahhomeeter ja kütuse näidik, kuna kütuse näidik on suure kirjaga DIISEL ja tahokas on juba ~4000 piirajas.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus_P »

Vahetasin plokis ära kütuse näidiku (võtsin vanast plokist) ja panin uue tahhomeetri (jälle enda vana). Tulemuseks on, et tahhomeeter näitab ~200 pööret tühikäigul rohkem ja kui kiirendada teise käiguga kuni 80km/h siis on pöörded ~7000 :D . Lõpp ei ole just eriti reaalne, aga samas sõites ~100km/h on vahe vana plokiga~200 pööret. See mind enam ei häiri.

Seega saab panna ka teiste masinate kellasid, aga jäävad pisikesed numbrilised erinevused. Ise olen rahul.

Siinkohal siis tänud Hans´ule ja priitv8´le kes oli nõus mind lahkelt aitama.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8454
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Diisli Coding Plugiga hakkab sul ka Service Interval segast peksma. Kahe Inspectioni vahel on kaks õlivahetust näiteks. Kilomeetreid ka vähem. Proovi oma kellade EPROM ümber tõsta! Saad ka oma läbisõidu tagasi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus_P »

Eks lähen uurin seda vana ploki. Ei tea veel kuidas see EPROM sealt ära käib :oops: . Mõlematel plokidel olid need kiibid seal rohelist värvi.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8454
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Jaanus_P kirjutas:Eks lähen uurin seda vana ploki. Ei tea veel kuidas see EPROM sealt ära käib :oops: . Mõlematel plokidel olid need kiibid seal rohelist värvi.
See plug on kaitsekatte all, mis tuleb küll puruks teha ja seega jääb plugi näppimine näha. Võid ka UM-ist uue katte osta, aga see on punane, et signaliseerida vahetamist.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

priitv8 kirjutas:
Jaanus_P kirjutas:Eks lähen uurin seda vana ploki. Ei tea veel kuidas see EPROM sealt ära käib :oops: . Mõlematel plokidel olid need kiibid seal rohelist värvi.
See plug on kaitsekatte all, mis tuleb küll puruks teha ja seega jääb plugi näppimine näha. Võid ka UM-ist uue katte osta, aga see on punane, et signaliseerida vahetamist.
Sellel oli juba keegi kruvikeerajaga kallal käinud, jäljed näha.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus_P »

võtsin siis vanast plokist EPROMI välja ja proovisin uude. Tulemuseks on see, et panin vana tagasi! Vana kiibiga on veetemperatuur kohe põhjas. pöörded olid küll ok, aga... seega järeldan, et mul see vana EPROM oli vigane lihtsalt.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus_P »

Jaanus_P kirjutas:võtsin siis vanast plokist EPROMI välja ja proovisin uude. Tulemuseks on see, et panin vana tagasi! Vana kiibiga on veetemperatuur kohe põhjas. pöörded olid küll ok, aga... seega järeldan, et mul see vana EPROM oli vigane lihtsalt.
Küsimus tarkadele! Kas EPROM võib põhjustada selliseid asju nagu kellade äravajumine (ei näita midagi)? Või Lükkasin ainult probleemi lahendust edasi?
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Vasta