525TDS(E39,97,AUT,WAG, 133K) Auto24-s müügis.
525TDS(E39,97,AUT,WAG, 133K) Auto24-s müügis.
Tere!
Otsin omale uut autot ja paraku seni üsna kesine bemmiomanik olnud (325i, ´86 - kunagi ammu).
Leidsin ühe üsna korraliku aga sellel 24-punkti test leidis sellised vead:
1. mootor alt õline - põhjust ei suudetud tuvastada. Mis on kõige tavalisem põhjus? Millise eelarvega peaks arvestama keskmise tegija juures? (mitte esindus, a mitte ka Ivan)
2. kondi pumbal rihm maha kistud. Müüja väitel tegi pingutushammakas häält. Et olevat tellitud ja äratoomise vaev... Mis tegelikult võis tingida rihma mahavõtmise? Räägiti, et kui juba pumba laager teeb häält, on üldse konti keeruline tööle saada (et jäädki asju vahetama)? Kui asi pumbas, kui kallis pump on? Kas on ka B-d?
3. ees ülemised ja alumised arniirid kergete lõtkudega. Kas on praktikat, kas ja kuidas B-kat peab? Kui kallis on A? Kui kallis on B?
4. Tegelik läbisõit ca 290 000. Kas see on sellise auto kohta juba masendavalt palju? Milline läbisõit on Saksast tulnud E39-l tehniliselt "normaalne"?
Muud asjad olid otsekui korras. Üldiselt auto üsna heas korras (värvkate, sisu, minek) ja väga heas varustuses. Eestis pool aastat.
Mida te, spetsid, prognoosiksite: kui suured on minu hoolduskulud järgmise paari aasta jooksul, ehk: mis enam-vähem kindlasti eesti teedel paari aastaga ära laguneb ja kui kalliks see minna võib?
Kas võib ka olla, et saan üleüldse paar aastat vaid õlivahetusega hakkama? (:D))
Otsin omale uut autot ja paraku seni üsna kesine bemmiomanik olnud (325i, ´86 - kunagi ammu).
Leidsin ühe üsna korraliku aga sellel 24-punkti test leidis sellised vead:
1. mootor alt õline - põhjust ei suudetud tuvastada. Mis on kõige tavalisem põhjus? Millise eelarvega peaks arvestama keskmise tegija juures? (mitte esindus, a mitte ka Ivan)
2. kondi pumbal rihm maha kistud. Müüja väitel tegi pingutushammakas häält. Et olevat tellitud ja äratoomise vaev... Mis tegelikult võis tingida rihma mahavõtmise? Räägiti, et kui juba pumba laager teeb häält, on üldse konti keeruline tööle saada (et jäädki asju vahetama)? Kui asi pumbas, kui kallis pump on? Kas on ka B-d?
3. ees ülemised ja alumised arniirid kergete lõtkudega. Kas on praktikat, kas ja kuidas B-kat peab? Kui kallis on A? Kui kallis on B?
4. Tegelik läbisõit ca 290 000. Kas see on sellise auto kohta juba masendavalt palju? Milline läbisõit on Saksast tulnud E39-l tehniliselt "normaalne"?
Muud asjad olid otsekui korras. Üldiselt auto üsna heas korras (värvkate, sisu, minek) ja väga heas varustuses. Eestis pool aastat.
Mida te, spetsid, prognoosiksite: kui suured on minu hoolduskulud järgmise paari aasta jooksul, ehk: mis enam-vähem kindlasti eesti teedel paari aastaga ära laguneb ja kui kalliks see minna võib?
Kas võib ka olla, et saan üleüldse paar aastat vaid õlivahetusega hakkama? (:D))
Viimati muutis Anz01, 14.11.2006 12:01 55, muudetud 2 korda kokku.
Kondi pump on üsna kallis lugu (või siis laseb paneb asja tööle, ennem kui ostma lähed).
Sillaosas on mõttekam kasutada A osa, mis on küll üldjuhul ca 2x kallim, aga kestab oluliselt kauem kui B osa (eriti igasugu itaalia jms jura). UM annab 2garantii pealegi veel.
Dislale 290tkm läbisõitu pole hullu midagi. Kuid eks pihustid, pump või turbo võib ikka ükshetk üllatada (aga ei pruugi muidugi).
Kõige lihtsam, lase UM-il teha pakkumine nende vigade parandamiseks ning siis saab müüjaga kokku ning arutage, kes mida teeb või kui palju hina alla laseb.
Sillaosas on mõttekam kasutada A osa, mis on küll üldjuhul ca 2x kallim, aga kestab oluliselt kauem kui B osa (eriti igasugu itaalia jms jura). UM annab 2garantii pealegi veel.
Dislale 290tkm läbisõitu pole hullu midagi. Kuid eks pihustid, pump või turbo võib ikka ükshetk üllatada (aga ei pruugi muidugi).
Kõige lihtsam, lase UM-il teha pakkumine nende vigade parandamiseks ning siis saab müüjaga kokku ning arutage, kes mida teeb või kui palju hina alla laseb.
GS
Tänud!
Uurisin UMist ka nende asjade kohta.
Hinnad on piisavalt rabavad. Teisalt - kas on tõsi, et kui mingi nende poolt paigaldatud jooksuosa vidin ikka 2 aasta jooksul otsad annab, nad selle ka garantii korras taas ära vahetavad? Või on helget keelt vaja, et kaubale saada? Kui garantii kehtib, tasuks tõesti seal teha lasta.
Räägitakse mingitest B-kati osadest, mis tulevad samast tehasest kust bemmi originaal. Lihtsalt BMW-märk "maha lihtvitud". Kas sellised on olemas ja kust neid Eestis osta? Elik: mis on parim B-varuosa?
Omaniku versioon õlisest mootorist on mingi anduri seib põhja all... Ju ta siis on - palun igal juhul ära vahetada.
Kondi lubas korda teha - kuidas oleks seda lollikindel talvistes tingimustes proovida?
Kust soovitaksite võtta žarniire (lisaks UM-le) ja mis hinnaga neid antakse?
Uurisin UMist ka nende asjade kohta.
Hinnad on piisavalt rabavad. Teisalt - kas on tõsi, et kui mingi nende poolt paigaldatud jooksuosa vidin ikka 2 aasta jooksul otsad annab, nad selle ka garantii korras taas ära vahetavad? Või on helget keelt vaja, et kaubale saada? Kui garantii kehtib, tasuks tõesti seal teha lasta.
Räägitakse mingitest B-kati osadest, mis tulevad samast tehasest kust bemmi originaal. Lihtsalt BMW-märk "maha lihtvitud". Kas sellised on olemas ja kust neid Eestis osta? Elik: mis on parim B-varuosa?
Omaniku versioon õlisest mootorist on mingi anduri seib põhja all... Ju ta siis on - palun igal juhul ära vahetada.
Kondi lubas korda teha - kuidas oleks seda lollikindel talvistes tingimustes proovida?
Kust soovitaksite võtta žarniire (lisaks UM-le) ja mis hinnaga neid antakse?
alles ostab
Auto ise
Kuna mul nüüd tehing lörri läks, saan saata ka lingi:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
alles ostab
Tüüpiline lokaalne rehepaplus: toon saksast edevate velgedega musta masina, kerin 100 kilo maha ja pärast vigade avastamist ei taha hinda ka alla lasta
Palju õnne muidugi müügiga.
Anzul soovitan otsida pigem veidi kallim masin, millel korralik ajalugu ja seespidine varustus (4x el aknad ja normaalne stereo võiks iseenenesetmõistetav olla).

Anzul soovitan otsida pigem veidi kallim masin, millel korralik ajalugu ja seespidine varustus (4x el aknad ja normaalne stereo võiks iseenenesetmõistetav olla).
müüjal selline huvitav nimi ma vaatankelm12 kirjutas:mida kuradit te targutate, kui ei taha ei pea ostma. ja hinnast sai juba siis räägitud, et alla ei lase. muidu korralik auto peale selle, et keegi saksas esi tiiba värvinud. ja saage aru auto pole ju uus. ise kontrollisin lõtke pole ja kui keegi leiab teen pudeli.

Minuarust on targem ikka auto soodsamalt kätte saada, selge on see, et saksast tulnud autodel, üsnagi kiiresti annab esisild meie teedel otsad ja kui sa oled kallima auto ostnud, millel ostuhetkel on sild ok, siis selle mõne ajapärast pead ikkagi sillaremondi ette võtma ja auto hind muudkui aga kerkib.
Kui ikka auto hind on oluliselt soodsam ja tõesti viga on ainult sillas ja mõnes üksikus lekkes, siis mina küll asja ostmata ei jätaks.
Kui ikka auto hind on oluliselt soodsam ja tõesti viga on ainult sillas ja mõnes üksikus lekkes, siis mina küll asja ostmata ei jätaks.
Mercedes EQS 450+ 2022