Küünlad ja juhtmed M42 motole !
- tsiklimees
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
- Asukoht: Tallinn
Küünlad ja juhtmed M42 motole !
http://www.esatclear.ie/~bpurcell/318isengine.html - seal Ignition all on mõningaid küünlaid soovitatud, aga ma ei tea kas neid kõiki Eestis on saada.
Kas 4-ja elektroodiga küünlad annavad rohkem võimsust juurde ?
Soovitage parimaid !
Kas 4-ja elektroodiga küünlad annavad rohkem võimsust juurde ?
Soovitage parimaid !
BMW 325i E30 1986 M20
- tsiklimees
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
- Asukoht: Tallinn
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
olen lugenud kusagilt, et pigem mõjub mootori tööle halvasti- tehase poolt ettenähtud vst paremad. Aga kui pöördud boschi salongi siis nad vast oskaksid soovitada.tsiklimees kirjutas:A need 3-me elektroodiga, kas 4-ga ei oleks parem ?Svenp kirjutas:Küünlad NGK BKR6EK
Küünlajuhtmed Bremi
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
- tsiklimees
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
- Asukoht: Tallinn
Ma ei tea mis see tjuuningküünal on, aga BKR6EK-d on 2 külgelektroodiga või massielektroodiga (kokku 3 elektroodi, vähemalt 2 elektroodi on ju igal küünlal
). Need on kirjas ka BMW juhendis sellele mootorile. Kestavad 60 tkm kanti. Kunagi ammu müüsid neid Salome, Balti Laager jt. Praegu on vast hinnaks 80 kr/tk.
Bremi süütejuhtmete komplekti eest peab vast 1500 kr välja käima.

Bremi süütejuhtmete komplekti eest peab vast 1500 kr välja käima.
Sõidurõõm
kui juba küünaldest juttu tuli siis küsiksin kohe, et kas küünalde vahetus nõuab ilmtingimata ka juhtmete vahetust ??
või võib ka rahulikult uued küünlad paigaldada jättes juhtmed puutumata??
või võib ka rahulikult uued küünlad paigaldada jättes juhtmed puutumata??
BMW 525i e34
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=53306
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=53306
Kust sa võtad 30 tkm? M42l on küünalde vahetus ette nähtud Inspection II ajal, mis teeb minimaalselt 40 tkm. Autoriteetse Saksa allika (http://www.motorrevision.de/) andmetel ka kuni 80 tkm.truumu kirjutas:30 000 kmKestavad 60 tkm kanti
PS! Väidetavalt kehva bensiini Eestis palun argumendina mitte esitada.
Sõidurõõm
meph kirjutas:Kogemused näitavad järsku?
Täpselt

Ja Boschi remondijuhis samuti
Juhtmete garanteeritud eluiga(jällegi Roberti pakutud) 150 000kmkui juba küünaldest juttu tuli siis küsiksin kohe, et kas küünalde vahetus nõuab ilmtingimata ka juhtmete vahetust ??
Ja miks siis, Sven?PS! Väidetavalt kehva bensiini Eestis palun argumendina mitte esitada.
Et on ülihea bensiin meie maal?
Et benafilter on 30 000km järgi nii umbes, et keerab pumba nahka?
Muuseas kehva benaga võid küünlad ühe tankimisega lõplikult ära rikkuda aga see juba teine teema
Kui Sul on faktid, ma ei vaidle. Mul pole bensiiniga probleeme olnud, samuti ei julge ka kinnitada, et mingi vahe oleks Rootsi või Inglismaaga.truumu kirjutas:Ja miks siis, Sven?
Et on ülihea bensiin meie maal?
Et benafilter on 30 000km järgi nii umbes, et keerab pumba nahka?
Muuseas kehva benaga võid küünlad ühe tankimisega lõplikult ära rikkuda aga see juba teine teema
Sõidurõõm
aga kas küünalde juhtmete eluiga või seda kui töökorras nad on, kuidagi mõtta/kontrollida saab?truumu kirjutas:Juhtmete garanteeritud eluiga(jällegi Roberti pakutud) 150 000kmkui juba küünaldest juttu tuli siis küsiksin kohe, et kas küünalde vahetus nõuab ilmtingimata ka juhtmete vahetust ??
auto mul sõitnud 222000km
BMW 525i e34
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=53306
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=53306
Svenp kirjutas: Kui Sul on faktid, ma ei vaidle. Mul pole bensiiniga probleeme olnud, samuti ei julge ka kinnitada, et mingi vahe oleks Rootsi või Inglismaaga.
Sa oled kaua kodumaalt eemal olnud, siin teised tuuled (ja vedelikud)

Viimase 2 nädala jooksul vahetatud 10 benapumpa...
Kolm korda võid arvata, mis põhjusel
Haigetsaanud pihustitest ma parem ei räägikski