E36 318iS klõbin kapoti all.
E36 318iS klõbin kapoti all.
tere.
väike eeljutt kah kuidas tekkis. sai eile natuke rohkem piitsa antud masinale kui tavaliselt ning lõi äkki kerge suitsupahvaka või aurupahvaka või midagi sellist kapoti alt välja. kõik korras... vähemalt öösel küll midagi aru ei saanud.
hommikul hakkan käima panema ja kuulen mingit suhteliselt tugevat klõbinat kapoti alt. panin siis mootori seisma ja kutsusin sõbra kes jagab mootoritest ja eriti bemaritest tunduvalt rohkem kui ise. kuulas stetoskoobiga üle ja ütles, et mootoris tundub küll kõik korras olevat. pakkus välja, et kas veepump või genekas. klõbin tundus käivat geneka rihmaga samas taktis.
ning ühel heal hetkel kadus lihtsalt ära. enam ei ole ja kõik. oskab keegi midagi soovitada/hoiatada?
väike eeljutt kah kuidas tekkis. sai eile natuke rohkem piitsa antud masinale kui tavaliselt ning lõi äkki kerge suitsupahvaka või aurupahvaka või midagi sellist kapoti alt välja. kõik korras... vähemalt öösel küll midagi aru ei saanud.
hommikul hakkan käima panema ja kuulen mingit suhteliselt tugevat klõbinat kapoti alt. panin siis mootori seisma ja kutsusin sõbra kes jagab mootoritest ja eriti bemaritest tunduvalt rohkem kui ise. kuulas stetoskoobiga üle ja ütles, et mootoris tundub küll kõik korras olevat. pakkus välja, et kas veepump või genekas. klõbin tundus käivat geneka rihmaga samas taktis.
ning ühel heal hetkel kadus lihtsalt ära. enam ei ole ja kõik. oskab keegi midagi soovitada/hoiatada?
ise algul arvasin kah, et hüdrotõukurid. aga peale ~4h pikkust seismist uuesti käivitades polnud mingit klõbinat enam. ja ega tõukurid kah ju kohe laksust kõvasti klõbisema ei hakka?
üks asi mida panin tähele veel on, et kapoti alt eraldub mingit iseäralikku lõhna - nagu kärssaks või miskit sellist.
üks asi mida panin tähele veel on, et kapoti alt eraldub mingit iseäralikku lõhna - nagu kärssaks või miskit sellist.
Nu iga asi mis liigub, see ka kulub. Üks hetk ja mitte "heast peast" vaid kulumisest tingitult nad jah hakkavad klõbisema. Mul klõbiusevad iga hommik paar minti.Darmo kirjutas:no aga kas hüdrod tõesti hakkavad lihtsalt heast peast ühel hommikul niimoodi klõbisema kui ennem pole mitte mingit häält kosta olnud. ning klõbin kestab ikka kaua. niipalju kui mina olen aru saanud siis hüdrode klõbin kestab suhteliselt lühikest aega??
nii. natuke uut informatsiooni.
täna masin seisis ~10h ja käivitades polnud mingit probleemi. klõbin tuli aga rõõmsalt tagasi umbes minut pärast käivitamist koha peal seistes.
sõites panin tagapeeglist tähele sumpast tulevat valget tossu/auru ja ikka tunduvalt rohkem kui tavaliselt külm mootor välja ajab.
oskab keegi äkki aidata?
täna masin seisis ~10h ja käivitades polnud mingit probleemi. klõbin tuli aga rõõmsalt tagasi umbes minut pärast käivitamist koha peal seistes.
sõites panin tagapeeglist tähele sumpast tulevat valget tossu/auru ja ikka tunduvalt rohkem kui tavaliselt külm mootor välja ajab.
oskab keegi äkki aidata?
Kulge rahus. Vahest aitab õlivahetus aga hea õli sisse ! Ise kulgen Castrol Formula RS 10W-60 ja see õli on juba midagi. Mul hakkas klõbistama eelmine talv ja kulgen siiani. Suvel ei klõbisenud midagi sest siis oli piisavalt soe. Mootor kotti ei pidanud jooskma hüdrodest. Soovitan hommikuti külmaga vaid mitte ennem piitsa anda kui mootor soe 

- tsiklimees
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
- Asukoht: Tallinn
No kui genekas ei tööta, siis saab sõites kiirelt aku läbi ja auto jääb seisma, kuna sõidu ajal pritsung, tuled, kütusepump, süüde ja veel palju asju tarbivad kõvasti voolu.
Kui tosooli(veepump) läbi läheb, siis enam ei jahuta korralikult, kuna jahutusvedelik ei käi ringi. Siksil mul hakkas kunagi jõhkralt kapotialt tossama ja jahutusvedelikku aurama, kui pump piixus oli.
Kui tosooli(veepump) läbi läheb, siis enam ei jahuta korralikult, kuna jahutusvedelik ei käi ringi. Siksil mul hakkas kunagi jõhkralt kapotialt tossama ja jahutusvedelikku aurama, kui pump piixus oli.
BMW 325i E30 1986 M20
tänud. seda ma ka teen. loodame ainult, et midagi nii tõsist pole, et sinnasõit asja ainult hullemaks teeks.
lisaks ronisin just haigevoodist korra kapoti alla ennast rahustama. töötava mootoriga ei paistnud sealt radika korgi alt küll mingit mulksumist ning ka ülevool oli täiesti kohal omadega.
jahutusvedelikku oli silma järgi umbes 2cm alla külma mootori maximumi. klõbin ise liitus minuga rõõmsalt umbes 30 seki peale mootori käivitamist.
lisaks ronisin just haigevoodist korra kapoti alla ennast rahustama. töötava mootoriga ei paistnud sealt radika korgi alt küll mingit mulksumist ning ka ülevool oli täiesti kohal omadega.
jahutusvedelikku oli silma järgi umbes 2cm alla külma mootori maximumi. klõbin ise liitus minuga rõõmsalt umbes 30 seki peale mootori käivitamist.