Jahutusvedelik kaob, temp normis, valge suits.
Jahutusvedelik kaob, temp normis, valge suits.
Ärge kohe vastu pead lööge, et nn. "teine teema". Eelmine oli pigem ikkagi valge suitsu kohta sumpsist.
Nimelt siis eile tööl parkisin oma auto väikse kallaku peale nina alla poole.
Tööpäeva lõppedes auto juurde minnes, avastasin, et mingi nire voolab mööda asfalti. Tuli minu kapoti alusest piirkonnast. Okei, õhtul kodus avastasin, et tosoolihulk oli 1cm ALLA triibu.
(4 päeva tagasi valasin tosooli 1cm ÜLE triibu) ja seega päevas kaob seda sealt 0.5cm.
Mida auto all kontrollida kõige pealt?
Ehk kust kaudu jah.vedelik üldse kaduda saab, mis võimalused on?
Kas on olemas jah.vedeliku paagi jaoks mõeldud mingit lekkepeatajat, kui jah, siis mida soovitaksite ja kas see üldse aitaks?
(palgapäeval lähen kontrolli ka, aga seni äkki aitaksid omad(poe) vahendid?!
Tänan.
Nimelt siis eile tööl parkisin oma auto väikse kallaku peale nina alla poole.
Tööpäeva lõppedes auto juurde minnes, avastasin, et mingi nire voolab mööda asfalti. Tuli minu kapoti alusest piirkonnast. Okei, õhtul kodus avastasin, et tosoolihulk oli 1cm ALLA triibu.
(4 päeva tagasi valasin tosooli 1cm ÜLE triibu) ja seega päevas kaob seda sealt 0.5cm.
Mida auto all kontrollida kõige pealt?
Ehk kust kaudu jah.vedelik üldse kaduda saab, mis võimalused on?
Kas on olemas jah.vedeliku paagi jaoks mõeldud mingit lekkepeatajat, kui jah, siis mida soovitaksite ja kas see üldse aitaks?
(palgapäeval lähen kontrolli ka, aga seni äkki aitaksid omad(poe) vahendid?!
Tänan.
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 408
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
Siis võin seda taset mõõta ka korduvalt +5, 0, -5 jne edasi peal ka pidevalt ju et saada õiglane tulemus või mis? Olgu, et muutub temperatuuride tõttu, aga üks temperatuur näitab ikka ühte vedeliku mahtu ?Svenp kirjutas:Kalt/Cold märgi peal on õige tase +20 oC juures. Nii triviaalset asja, et vedeliku maht temperatuuriga muutub, ei pea vast mainima.
Ei ütle ta ju kuramus midagi. Temp on normis, vilkuvaid hädaabitulukesi ei põle, kõik nagu oleks OK, aga ikkagi on valges suitsus tunda õli lõhna.truumu kirjutas:Tosla taset millimeetritega mõõta on rumalus
See muutub pidevalt päris suures ulatuses
Kui paisupaagis on tase juba 10-20 cm langenud, võib asja hakata uurima
Enne seda pole mõtet paanikat tekitada
Ja üldse, Lepard, võta asja rahulikumalt
Küll auto ise ütleb, kui tal midagi viga on
Peab vist teekonna ette võtma sinu juurde ikka.
Millal sul vaba aega on õhtuti?