Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Kuskohast katkestada vooluring (ajutiselt mõneks ajaks) et kaassõitjapoolse tagumise ukse el.aken ei hakkaks sõiduajal (tegelikult kohe peale käivitamist mõne hetke pärast) end ise suvalisel ajal ülesse ja alla vedama? Tragikoomiline lugu, aga asi on naljast kaugel.
Kuniks saab kuskile targa elektriku juurde, tahaks vooluringi antud klaasi el.ajamile katkestada. Kuskohast seda kõige lihtsamini teha?
Hea mõte, aga kuna ma pole sellisel autol kunagi veel polstrit maha võtnud, siis kas seal on ka võimalikke üllatusi v. mida peaks silmas pidama? Õhkpatja seal õnneks pole et see võiks kogemata vastu vahtimist virutada, kas seal on lihtne düüblimajandus?
Sry vb natuke primitiivse küsimuse pärast, olen autosid lapanud varem küll ja enamasti paljud tööd ladusalt ise teinud.
Oleks hea teada, kas kuskil on mingid varjatud kruvid vms, kuigi kiiruga uurides ei tundunud neid olema?
Aivar kirjutas:Hea mõte, aga kuna ma pole sellisel autol kunagi veel polstrit maha võtnud, siis kas seal on ka võimalikke üllatusi v. mida peaks silmas pidama? Õhkpatja seal õnneks pole et see võiks kogemata vastu vahtimist virutada, kas seal on lihtne düüblimajandus?
Jah, lihtne tüüblimajandus, keera kruvid lahti ja hakka vaikselt tüübleid lahti tegema. (Suur kruvikeeraja on sõbraks).
Lõpuks tõstad kogu kompoti ülespoole, ja käes ta ongi, ainult juhtmed küljes vell.
Kusjuures mul tuttaval oli tagumise aknaga sama jama, kuid auto oli uuem, nimelt 2006 aasta viiesajane. Temal oli probleemiks mingisugune juhtblokk, mis ei maksnud just vähe. Temal läks see garantiivahetusse.
Katkusin uksepolstri lahti ja tõmbasin klaasitõstuki mootori pistiku ühendusest lahti. Korraks jäi kahtlus et klaas polnud kõige ülemises asendis ja ühendasin pistiku tagasi külge, et siis "mängida" kuniks klaas on kindlalt täiesti üleval ja siis kähku lahti ühendada.
Nimelt see isetegevus tagaukseklaasi puhul on (oli) juba päris närvesööv.
Eks näis. Siiani on kahtlus et niiskus seda pole põhjustanud, aga kui tõesti asi on jäädavalt korras, siis on see aknatõstuki el.mootori pistikusurkimine päris eduliselt mõjunud algselt vägagi tüütule veale. Kujutage ette, õues on raju vihm, kerge torm ja siis kerib aken suvalisel hetkel täiega alla ja keeldub absoluutselt järgmised 20 min liigutamast.
Aken käis peale auto käivitamist eriti usinalt ülesalla nii esimesed 30 min, siis jäi veidi rahulikumaks.
Üks asi tuli just veel meelde: sel autol on juba klaasitihendi sees elektriline liist, mis tuvastab akna vahele jäänud jäseme (survega lähevad kaks metallriba kokku, muidu peavad lahus olema). Äkki see paneb segast? Selle peale keritakse akent allapoole. Aga mis siin leiutada, lase ZKE diagnostika teha.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Seal võibki kala olla, tuli meelde et kunagi varem paar korda on klaas kerinud nupuvajutuse peale ülesse ja siis mingid sekundid hiljen nõksu tagasi ise lasknud. See ei tulnudki kohe meelde.
priitv8 kirjutas:Üks asi tuli just veel meelde: sel autol on juba klaasitihendi sees elektriline liist, mis tuvastab akna vahele jäänud jäseme (survega lähevad kaks metallriba kokku, muidu peavad lahus olema). Äkki see paneb segast? Selle peale keritakse akent allapoole. Aga mis siin leiutada, lase ZKE diagnostika teha.
Samas selle peale kerib ta akent max 10cm allapoole, mitte täiesti alla. Ei mäleta enam, kas proovisin, aga minumeelest ei kerinud siis ka rohkem, kui liistu all sai hoitud.
Praegu töötab täiesti korralikult. Nii uksenupust kui juhikohalt vajutades.
Kunagi varem kui juhtusin paar korda nägema veidike akent tagasi alla kerima, oli see ülemisest seisust umbes tõesti võibolla ~ 5cm. Täna vaatasin ja võrdlesin kõigi nelja akna üles-alla kerimist ja leidsin et nimetatud probleemne (nüüdseks endine, loodetavasti) kaassõitjapoolne tagumine, käib kohati veidi laisemalt. Mitte palju, aga siiski on veidi märgata.
Võibolla mingi takistus on tinginud selle eelnenud jandi, samas kas el.aknamootori võimalik lähenev viga ei või olla põhjuseks? Omamoodi imelik oli see et kui parajasti aken oli end poolepeale kerinud, siis ülessekerimiseks vastavalt nuppu vajutades keris ikkagi kohe alla.
Peab mingil hetkel elektrikujuures ära käima, laiskusest on jäänud tagaluugi elektriline avamine parandamata, käib vaid võtmega keerates hetkel.
Igaks juhuks siia jutt vea kohta on ikkagi kirja pandud, võibolla kellelgi juhtub sarnane probleem ja siis on kasvõi siitsamast teemast mõtteid ammutada.