
M40B18 mootori forseerimine
M40B18 mootori forseerimine
Tekkis selline küsimus, et kas seda mootorit kannatab forseerida. Küsin seda sellepärast et paljudel autodel paneb see hoopis mootori halvemini käima ja ei pidavat asja hullekaks tegema. Kas M40 mootorit kannatab forssida ja palju umbes (mm) võib plokikaant maha lihvida/treida vms? Kui kellelgi kogemusi võiks jagada 

viska see võrrimootor minema ja pane suurem, kõige odavam.
kui v12 sinna kapoti alla ära mahub, siis mahub ka kõik muu
http://www.akgmotorsport.com/e36v12.html
kui v12 sinna kapoti alla ära mahub, siis mahub ka kõik muu
http://www.akgmotorsport.com/e36v12.html
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Mis muud moodi mootorit võimsamaks teha?
Kaane portimine, uus nukkvõll, uued klapivedrud, uus väljalaskekollektor, sisselase ümber ehitada, programmeeritav aju jne.
Kusagil 30-50 hp peaks ikka saama lisavõimsust kui õieti teha... vabalthingavana siis
Küsimus muidugi, kas see seda väärt on... arvestades, et nagu juba mainiti, siis suurem mootor peale panna tuleb kordades odavam. 
Kaane portimine, uus nukkvõll, uued klapivedrud, uus väljalaskekollektor, sisselase ümber ehitada, programmeeritav aju jne.
Kusagil 30-50 hp peaks ikka saama lisavõimsust kui õieti teha... vabalthingavana siis


Kui asja ei jaga, ära palun sellistes teemades suud pruugi....sookoll kirjutas:ei ole küll kuulnud pärast ikside tuunimisemaaniat, et keegi veel kaane lihvimise teel oma mootorit forseerib. pigem võta see mm plokilt maha kui kolvikäik lubab ja kindlasti vaja surveastet tõsta.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990