E34 Käivitusprobleem `89a 2.5

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
randos
Klubiliige
Postitusi: 1628
Liitunud: 29.09.2004 17:40 32
Asukoht: Järvamaa

E34 Käivitusprobleem `89a 2.5

Postitus Postitas randos »

Peale pikaldast kulgemist EW manteedel tegin kodus väikse peatuse. Nii umbes poole minutilise. Peale uuesti auto käivitamist sain sõita oma 30m esimese käigu ja veerand gaasiga, kui viimane töölepingu üles ütles. Enam käima ei läinud, võtmest. Sai siis tõmmatud mõned sajad meetrid, siis hakkas lödisema väga kahtlaselt mingi 4 silindriga ehk. Õlikorgi alt vaadates mootor ringi käib, sädet andis ka kõigisse 6 silindrisse. Kontrollitud sai ka bensiini pumpa, peale lõi küll. Igaks juhuks vahetasin ära, küll kasutatu vastu, kuid peale lõi seegi. Ei tea küll kas piisava survega, kuid juttude järgi peaks see tip-top pump olema. Kasu ei midagi...lööb küündlad märjaks, käima ei lähe, võtmest. Pika tõmbamise peale ikka mõned silindrid võttis. Mõte veel küünlaid vahetada, kuid täna ei jõua ja kas need üldse nii hoobilt läbi lähevad. Kahtlane tundus ka kuuenda silindri küündlajuhtme andur, vigane kergelt. Kuid tean, et ka ilma selleta on sõidetud. Vähemalt käima läheb.
Minu mõistus on otsas. Ebaloogiline ka variant, et rihm hambavõrra edasi hüpanud, vähamalt minuarust. Aju läbikärssamine tundub loogilisem, kuid miks seegi oleks pidanud nii järsku läbi minema?
Kuidas panna käima auto, mis ise niimodi seisma jäi???
Ideid mida veel kontrollida?
MairoG
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

Kontrolli igaksjuhuks ka kütusesurve regulaatorit, kui see vigane siis võib mööda vaakumvoolikut kütus jõuda mootorisse ja kõik üleujutada :?
randos
Klubiliige
Postitusi: 1628
Liitunud: 29.09.2004 17:40 32
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas randos »

MairoG kirjutas:Kontrolli igaksjuhuks ka kütusesurve regulaatorit, kui see vigane siis võib mööda vaakumvoolikut kütus jõuda mootorisse ja kõik üleujutada :?
Mõtled siit http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 osa 6?
Kuidas seda seisukorda kontrollida, lihtsalt otsad lahti lasta ja vaadata kuhu kust kütus liigub?
MairoG
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

Seda sama jah, algul võid lihtsalt vaakum vooliku korra küljest ära võtta surveregulaatoril, aga sel juhul tee sisselaske poolne ots korra pimedaks, pane kasvõi voolikule kruvikeeraja otsa korraks, et lisa õhku mootor ei saaks, ja siis käivita, kui asi korras siis regulaatori vaakum osast kütet ei tule, kui aga hakkab tulema siis see asi peetis. Ja lööbki küünlad märjaks.



PS : Ka siis kui kütet kätte ei saa, võib seesama asi peetis olla, vaakum otsast kütet küll ei tule aga vedru seal sees surnud lihtsalt ja laseb kõik või liialt palju kütet tagasi. Surve madal.
randos
Klubiliige
Postitusi: 1628
Liitunud: 29.09.2004 17:40 32
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas randos »

MairoG kirjutas:Seda sama jah, algul võid lihtsalt vaakum vooliku korra küljest ära võtta surveregulaatoril, aga sel juhul tee sisselaske poolne ots korra pimedaks, pane kasvõi voolikule kruvikeeraja otsa korraks, et lisa õhku mootor ei saaks, ja siis käivita, kui asi korras siis regulaatori vaakum osast kütet ei tule, kui aga hakkab tulema siis see asi peetis. Ja lööbki küünlad märjaks.



PS : Ka siis kui kütet kätte ei saa, võib seesama asi peetis olla, vaakum otsast kütet küll ei tule aga vedru seal sees surnud lihtsalt ja laseb kõik või liialt palju kütet tagasi. Surve madal.
Uurin seda süsteemi homme, täna pole mahti.
Seniks aga jätkub kellelgi ehk veel ideid???
randos
Klubiliige
Postitusi: 1628
Liitunud: 29.09.2004 17:40 32
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas randos »

:arrow:
Päeva peale kellelgi ehk veel midagi pähe tulnud välja pakkumiseks???
randos
Klubiliige
Postitusi: 1628
Liitunud: 29.09.2004 17:40 32
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas randos »

Avastanud keegi ehkm idagi uut vahepeal vea leidmiseks???
truumu

Postitus Postitas truumu »

Vaata, ega õhulugeja siiber pole kinni jäänud või selle tagastusvedru katki pole(siiber loperdab lõdvalt)
Pumba ja rõhuregulaatori korrasolekut võid tagasivoolust kontrollida, kui bena tuleb, on mõlemad korras
Vaata tembianduri pistik üle
randos
Klubiliige
Postitusi: 1628
Liitunud: 29.09.2004 17:40 32
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas randos »

truumu kirjutas:Vaata, ega õhulugeja siiber pole kinni jäänud või selle tagastusvedru katki pole(siiber loperdab lõdvalt)
Pumba ja rõhuregulaatori korrasolekut võid tagasivoolust kontrollida, kui bena tuleb, on mõlemad korras
Vaata tembianduri pistik üle
Võtsin õhulugeja maha. Kui süüde sees, siis hoiab siibrit kinni. Õhulugeja suriseb kuuldavalt-tuntavalt. Kui süüde väljas, siis siiber liigub sees vabalt. Annab loksutadeski liikuma. Samas, tunduks nagu midagi pisikest oleks seal sees lahti.
Aga pumpa ja rõhuregulaatorit kontrollida, seda siis nii et pumbalt võtan tagasivoolu maha ja starterit andes peaks sealt siis bensiini voolamist täheldama?
truumu

Postitus Postitas truumu »

Pilt

Õhulugeja on detail nr.1
See, mis Sina vaatasid, on tühikäigu regulaator(nr.3)
Aga pumpa ja rõhuregulaatorit kontrollida, seda siis nii et pumbalt võtan tagasivoolu maha ja starterit andes peaks sealt siis bensiini voolamist täheldama?
Täpselt nii
randos
Klubiliige
Postitusi: 1628
Liitunud: 29.09.2004 17:40 32
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas randos »

Pump ja rõhuregulaator korras.
Õhulugejat ka vaadatud.
Siiber kinnises asendis.
Vedru terve, st kui käega siiber lahti lükata, siis sulgub see uuesti.
Temp. andur korras.
Äkki kellelgi veel ideid, millele tähelepanu pöörata???
randos
Klubiliige
Postitusi: 1628
Liitunud: 29.09.2004 17:40 32
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas randos »

Küünalde vahetamise käigus sai huvipärast ka silindrites rõhud ära mõõdetud.
Üllatus oli suur.
Seda, mida lootsin näha, ma ei näinud.
Kõik surved olid puudulikud, kui üldse midagi oli.
Samas oli kuulda ka õrna kolksu hammasrihma juurest.
Ju siis jooksis midagi seal laiali ja viskas nukkvõlli valesse asendisse ja klapid ei sulgu enam. Kui nad üldse on võimelised enam sulguma, sest üldjuhul "jooksevad nad ju pähe".
Ime ka siis, et käima ei lähe :D
Nüüd aga tuleb siis jõuda selgusele, et kuidas selline asi nii madalatel pööretel üldse võimalik sai olla. Rihm ise on vahetatud umbes 30 000km tagasi, see peaks nagu kestma. Lähiajal võtan siis mootori, ja ühtlasi ka selle "remondimehe lammutamise" ette, kes mul rihmavahetust tegi, et siis asjadest lõplikku selgust luua.
Seniks aga tänud kõigile, kes asjasse süvenesid ja hea nõuga abiks olid :D
truumu

Postitus Postitas truumu »

Nüüd aga tuleb siis jõuda selgusele, et kuidas selline asi nii madalatel pööretel üldse võimalik sai olla. Rihm ise on vahetatud umbes 30 000km tagasi, see peaks nagu kestma
Keeras "käbi" ilma poldiliimita kinni, see loksus lahti ja alumine rihmaratas lõikas kiilu maha...
randos
Klubiliige
Postitusi: 1628
Liitunud: 29.09.2004 17:40 32
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas randos »

Nüüdseks juba ammu viga teada ja ka likvideerimisega tegeletud. Kõikidest vigadest ja tehtud töödest saab lugeda rubriigist Lugejate Autod ( http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... c&start=25 )
Vasta