E34 Käivitusprobleem `89a 2.5
E34 Käivitusprobleem `89a 2.5
Peale pikaldast kulgemist EW manteedel tegin kodus väikse peatuse. Nii umbes poole minutilise. Peale uuesti auto käivitamist sain sõita oma 30m esimese käigu ja veerand gaasiga, kui viimane töölepingu üles ütles. Enam käima ei läinud, võtmest. Sai siis tõmmatud mõned sajad meetrid, siis hakkas lödisema väga kahtlaselt mingi 4 silindriga ehk. Õlikorgi alt vaadates mootor ringi käib, sädet andis ka kõigisse 6 silindrisse. Kontrollitud sai ka bensiini pumpa, peale lõi küll. Igaks juhuks vahetasin ära, küll kasutatu vastu, kuid peale lõi seegi. Ei tea küll kas piisava survega, kuid juttude järgi peaks see tip-top pump olema. Kasu ei midagi...lööb küündlad märjaks, käima ei lähe, võtmest. Pika tõmbamise peale ikka mõned silindrid võttis. Mõte veel küünlaid vahetada, kuid täna ei jõua ja kas need üldse nii hoobilt läbi lähevad. Kahtlane tundus ka kuuenda silindri küündlajuhtme andur, vigane kergelt. Kuid tean, et ka ilma selleta on sõidetud. Vähemalt käima läheb.
Minu mõistus on otsas. Ebaloogiline ka variant, et rihm hambavõrra edasi hüpanud, vähamalt minuarust. Aju läbikärssamine tundub loogilisem, kuid miks seegi oleks pidanud nii järsku läbi minema?
Kuidas panna käima auto, mis ise niimodi seisma jäi???
Ideid mida veel kontrollida?
Minu mõistus on otsas. Ebaloogiline ka variant, et rihm hambavõrra edasi hüpanud, vähamalt minuarust. Aju läbikärssamine tundub loogilisem, kuid miks seegi oleks pidanud nii järsku läbi minema?
Kuidas panna käima auto, mis ise niimodi seisma jäi???
Ideid mida veel kontrollida?
Mõtled siit http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 osa 6?MairoG kirjutas:Kontrolli igaksjuhuks ka kütusesurve regulaatorit, kui see vigane siis võib mööda vaakumvoolikut kütus jõuda mootorisse ja kõik üleujutada
Kuidas seda seisukorda kontrollida, lihtsalt otsad lahti lasta ja vaadata kuhu kust kütus liigub?
Seda sama jah, algul võid lihtsalt vaakum vooliku korra küljest ära võtta surveregulaatoril, aga sel juhul tee sisselaske poolne ots korra pimedaks, pane kasvõi voolikule kruvikeeraja otsa korraks, et lisa õhku mootor ei saaks, ja siis käivita, kui asi korras siis regulaatori vaakum osast kütet ei tule, kui aga hakkab tulema siis see asi peetis. Ja lööbki küünlad märjaks.
PS : Ka siis kui kütet kätte ei saa, võib seesama asi peetis olla, vaakum otsast kütet küll ei tule aga vedru seal sees surnud lihtsalt ja laseb kõik või liialt palju kütet tagasi. Surve madal.
PS : Ka siis kui kütet kätte ei saa, võib seesama asi peetis olla, vaakum otsast kütet küll ei tule aga vedru seal sees surnud lihtsalt ja laseb kõik või liialt palju kütet tagasi. Surve madal.
Uurin seda süsteemi homme, täna pole mahti.MairoG kirjutas:Seda sama jah, algul võid lihtsalt vaakum vooliku korra küljest ära võtta surveregulaatoril, aga sel juhul tee sisselaske poolne ots korra pimedaks, pane kasvõi voolikule kruvikeeraja otsa korraks, et lisa õhku mootor ei saaks, ja siis käivita, kui asi korras siis regulaatori vaakum osast kütet ei tule, kui aga hakkab tulema siis see asi peetis. Ja lööbki küünlad märjaks.
PS : Ka siis kui kütet kätte ei saa, võib seesama asi peetis olla, vaakum otsast kütet küll ei tule aga vedru seal sees surnud lihtsalt ja laseb kõik või liialt palju kütet tagasi. Surve madal.
Seniks aga jätkub kellelgi ehk veel ideid???
Võtsin õhulugeja maha. Kui süüde sees, siis hoiab siibrit kinni. Õhulugeja suriseb kuuldavalt-tuntavalt. Kui süüde väljas, siis siiber liigub sees vabalt. Annab loksutadeski liikuma. Samas, tunduks nagu midagi pisikest oleks seal sees lahti.truumu kirjutas:Vaata, ega õhulugeja siiber pole kinni jäänud või selle tagastusvedru katki pole(siiber loperdab lõdvalt)
Pumba ja rõhuregulaatori korrasolekut võid tagasivoolust kontrollida, kui bena tuleb, on mõlemad korras
Vaata tembianduri pistik üle
Aga pumpa ja rõhuregulaatorit kontrollida, seda siis nii et pumbalt võtan tagasivoolu maha ja starterit andes peaks sealt siis bensiini voolamist täheldama?
Küünalde vahetamise käigus sai huvipärast ka silindrites rõhud ära mõõdetud.
Üllatus oli suur.
Seda, mida lootsin näha, ma ei näinud.
Kõik surved olid puudulikud, kui üldse midagi oli.
Samas oli kuulda ka õrna kolksu hammasrihma juurest.
Ju siis jooksis midagi seal laiali ja viskas nukkvõlli valesse asendisse ja klapid ei sulgu enam. Kui nad üldse on võimelised enam sulguma, sest üldjuhul "jooksevad nad ju pähe".
Ime ka siis, et käima ei lähe
Nüüd aga tuleb siis jõuda selgusele, et kuidas selline asi nii madalatel pööretel üldse võimalik sai olla. Rihm ise on vahetatud umbes 30 000km tagasi, see peaks nagu kestma. Lähiajal võtan siis mootori, ja ühtlasi ka selle "remondimehe lammutamise" ette, kes mul rihmavahetust tegi, et siis asjadest lõplikku selgust luua.
Seniks aga tänud kõigile, kes asjasse süvenesid ja hea nõuga abiks olid
Üllatus oli suur.
Seda, mida lootsin näha, ma ei näinud.
Kõik surved olid puudulikud, kui üldse midagi oli.
Samas oli kuulda ka õrna kolksu hammasrihma juurest.
Ju siis jooksis midagi seal laiali ja viskas nukkvõlli valesse asendisse ja klapid ei sulgu enam. Kui nad üldse on võimelised enam sulguma, sest üldjuhul "jooksevad nad ju pähe".
Ime ka siis, et käima ei lähe

Nüüd aga tuleb siis jõuda selgusele, et kuidas selline asi nii madalatel pööretel üldse võimalik sai olla. Rihm ise on vahetatud umbes 30 000km tagasi, see peaks nagu kestma. Lähiajal võtan siis mootori, ja ühtlasi ka selle "remondimehe lammutamise" ette, kes mul rihmavahetust tegi, et siis asjadest lõplikku selgust luua.
Seniks aga tänud kõigile, kes asjasse süvenesid ja hea nõuga abiks olid

Nüüdseks juba ammu viga teada ja ka likvideerimisega tegeletud. Kõikidest vigadest ja tehtud töödest saab lugeda rubriigist Lugejate Autod ( http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... c&start=25 )