tere siis kõigike
nimelt tekis selline jama et õli tuli hakkab põlema mingi aja tagant 
kui lasen mingi aja seista siis jälle kõik ok 
ja imelik on asja juures see et kui pöörde annad siis läheb põlema mitte vastu pidi 
auto on 520 e28 95kw
			
			
									
									
						õlituli käitub imelikult
Mul sama lugu, a põleb koguaeg (hommikul u 5 min ei põle) ja klõbiseb hirmsasti. Ma ei hakanud remonti minema ja tegin asja pisut kavalamalt. Kleepisin musta teibi sinna õlitule peale, siis ei häiri. 
Hundid söönud-lambad terved.
teine variant on õlitaset kontrollida
			
			
									
									Hundid söönud-lambad terved.
teine variant on õlitaset kontrollida
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
						525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Charly kirjutas:Mul sama lugu, a põleb koguaeg (hommikul u 5 min ei põle) ja klõbiseb hirmsasti. Ma ei hakanud remonti minema ja tegin asja pisut kavalamalt. Kleepisin musta teibi sinna õlitule peale, siis ei häiri.
Hundid söönud-lambad terved.
teine variant on õlitaset kontrollida
 Selle oleks võinud panna rubriiki "Natuke nalja"
 Selle oleks võinud panna rubriiki "Natuke nalja"  
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tasub kontrollida veel õlipumpa ennast, samuti tasuks vahetada õli (äkitse on liialt vedel - kuumalt veel vedelam). P.S kui plokikaane tihend v. plokis mõrad ja jahutusvedelik karterisse jõuab, muutub õli samuti liialt vedelaks ja rõhk langeb.uni kirjutas:anduri vahetasin ära ja õli on maxis ikka on sama jama
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
						Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
nüüd asi nii kaugel et vahetasin õli ja õlifiltri ära ja kõik on korras 
aga asi on selles et kui sain oli kaan kõver sai loomulikult kaan lihvimise saadetud ja siis uuesti kokku ja loomulikult sai siis ka õli ja muud mahlad vahetatud enne kui see jama pihta hakkas sain mingi 300km sõita
loodan et ei pea õli iga 300km tagant vahetama hakkama
kas kellelgi siin oleks võimalik õli surve ära mõõta nii mõne õlle eest
			
			
									
									
						aga asi on selles et kui sain oli kaan kõver sai loomulikult kaan lihvimise saadetud ja siis uuesti kokku ja loomulikult sai siis ka õli ja muud mahlad vahetatud enne kui see jama pihta hakkas sain mingi 300km sõita
loodan et ei pea õli iga 300km tagant vahetama hakkama
kas kellelgi siin oleks võimalik õli surve ära mõõta nii mõne õlle eest
 
				

