2 küsimust E36 põhja aluse kohta.
- tsiklimees
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
- Asukoht: Tallinn
2 küsimust E36 põhja aluse kohta.
Sai siis jälle autoga natuke hullematesse kohtadesse ronitud, ning põhja all said paar asja kahjustatud. Niisiis oleksin väga tänulik, kui keegi oskaks midagi nende detailide kohta rääkida.
1. Katki on põhja all olev sinist värvi voolik, see paistis seest tühi olevat. Kui juhi ukse poolt hakata lugema, siis 2-ne voolik 4-st kokku olevast. Lähevad bensufiltri lähedalt mööda, pikkupidi auto eest taha.
2. Ära murdus ning seega ka eemaldasin veel ühe kinnituse. See on selline kahe kummi puksiga kinnitus. Mis hoiab kinni summutit ning kinnitub käigukasti külge.
Mis funktsioon neil asjadel on, kui keegi teab ? Praegu igatahes, pole tunda andnud, et midagi valesti oleks.
Ette tänades !
1. Katki on põhja all olev sinist värvi voolik, see paistis seest tühi olevat. Kui juhi ukse poolt hakata lugema, siis 2-ne voolik 4-st kokku olevast. Lähevad bensufiltri lähedalt mööda, pikkupidi auto eest taha.
2. Ära murdus ning seega ka eemaldasin veel ühe kinnituse. See on selline kahe kummi puksiga kinnitus. Mis hoiab kinni summutit ning kinnitub käigukasti külge.
Mis funktsioon neil asjadel on, kui keegi teab ? Praegu igatahes, pole tunda andnud, et midagi valesti oleks.
Ette tänades !
BMW 325i E30 1986 M20
- tsiklimees
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
- Asukoht: Tallinn
See kinnitus on siiski vajalik, ei keerata autole midagi niisama külge. Kogesin omal nahal kui uut kinnitust 2,5 nädalat ootasin. Selle ajaga tuli kati korpuse plekk keevitusest lahti eest äärest. Vibratsioon... Seda need kaks väikest kummipuksi seal leevendavadki 

TechFrigo
Different races, different faces
Different races, different faces
paar päeva pärast enda auto ostmist hakkas midagi hullult plärisema, eriti just gaasi endes...ükspäev ronisin auto alla ja needsamad 2 kummipuksi olid põhimõtteliselt pooleks mõlemad, niiet supma kinnitus plärises vastu põhja...um-ist 60 eegu eest uued ja ~20 minsa tööd...korras 

BMW 525i e34
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=53306
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=53306
- tsiklimees
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
- Asukoht: Tallinn
- tsiklimees
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
- Asukoht: Tallinn
Klambri koos pukside ja kogu mölluga ?bayerlane kirjutas:uue klambri saab UM-ist.ja hind on tal mingi 100 -200
Siiamaani õnneks pole veel midagi juhtunud, kui ilma olen sõitnud. Aga no ma selle sumpa pärast nii väga ei põe, kuna tagapütt on niikuinii läbi roostetanud, kat ka läbi ning pükste juurest mõlkis

Ühesõnaga tuleb seal niikuinii mingi kap remont teha, mõtlen, et enne talve ei viitsi, las roostetab, kevadel vast pusib.
BMW 325i E30 1986 M20
Ma polegi vist ainus kellel need kummipuksid ära mädanenud on:) Kui uus tõesti väga palju ei maksa, peaks ka UM-i pöörduma.
Ja kati plekk on mul ka suhteliselt lahti juba. Mine tea, võibolla tõesti bvibratsiooni süül. Võib-olla hoopis auto liigne madalus
Ja kati plekk on mul ka suhteliselt lahti juba. Mine tea, võibolla tõesti bvibratsiooni süül. Võib-olla hoopis auto liigne madalus

528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Uued autod on saadanast ...