Julgestuspolitsei ostis kuulikindla BMW
Julgestuspolitsei ostis kuulikindla BMW
Järjekordne tõestus, et BMW on suuteline näitama klassi. Tsiteerides Postimees Online't.
http://www.postimees.ee/171006/esileht/ ... 223802.php
Eile saabus Eestisse esimene kuulikindel auto BMW 745Li High Security B6/B7, mida julgestuspolitsei hakkab kasutama kõrgete väliskülaliste transportimiseks Eestis.
Kaitseauto vastab oma omadustelt täielikult Euroopas kehtivatele nõuetele ja tavadele kõrgete külaliste transportimisel ja on esimene omalaadne julgeolekuasutuse käsutuses olev auto Eestis, vahendas julgestuspolitsei pressiesindaja Martin Luige.
Vastavalt rahvusvahelistele tavadele ei avalikustata turvalisuse huvides julgestustehnika üksikasju.
Kevadel ütles siseminister Kalle Laanet, et üks soomustatud auto maksab 57 miljonit krooni.
http://www.postimees.ee/171006/esileht/ ... 223802.php
Eile saabus Eestisse esimene kuulikindel auto BMW 745Li High Security B6/B7, mida julgestuspolitsei hakkab kasutama kõrgete väliskülaliste transportimiseks Eestis.
Kaitseauto vastab oma omadustelt täielikult Euroopas kehtivatele nõuetele ja tavadele kõrgete külaliste transportimisel ja on esimene omalaadne julgeolekuasutuse käsutuses olev auto Eestis, vahendas julgestuspolitsei pressiesindaja Martin Luige.
Vastavalt rahvusvahelistele tavadele ei avalikustata turvalisuse huvides julgestustehnika üksikasju.
Kevadel ütles siseminister Kalle Laanet, et üks soomustatud auto maksab 57 miljonit krooni.
Bush, kui tuleb siis sõidab siin kohe kindlasti enda käulaga ringi, minu teada sellistel meestel tuleb teine lennuk oma autodega kaasa!
Ja muide, kas teate kui palju maksab Bush Cadillacile autokasutamise eest renti aastas
variant a: 150000 rohelist aastas
variant b: 1500 rohelist aastas
variant c: 1 roheline aastas
Ja muide, kas teate kui palju maksab Bush Cadillacile autokasutamise eest renti aastas
variant a: 150000 rohelist aastas
variant b: 1500 rohelist aastas
variant c: 1 roheline aastas
E32 750i 220kW 

variant c: 1 roheline aastasarnie kirjutas:Bush, kui tuleb siis sõidab siin kohe kindlasti enda käulaga ringi, minu teada sellistel meestel tuleb teine lennuk oma autodega kaasa!
Ja muide, kas teate kui palju maksab Bush Cadillacile autokasutamise eest renti aastas
variant a: 150000 rohelist aastas
variant b: 1500 rohelist aastas
variant c: 1 roheline aastas


And btw, drag racing a BMW is like going fishing with a hooker, it's fun but it's not what you got her for...
NotAnotherDigg
NotAnotherDigg


Meeting the requirements of B6/B7 weapons standard, BMW 760 Li and 745 Li High Security derivatives are able to withstand attack from explosives or bullets of the armour-piercing 7.62x54R API calibre often used by terrorist organisations.
Standard underbody protection prevents grenade fragments from entering the passenger cell. Its effectiveness has been verified independently with hand grenades detonated simultaneously below the drivers seat and the rear right seat.
Fibre-reinforced material and special steel elements are used as an additional measure against armour piercing munitions. The material prevents fragments and secondary projectiles from entering the passenger compartment and keeps their angle of dispersion as small as possible.
High Security 7 Series feature multi layer laminated triple glazing, with an internal polycarbonate layer. Its function is to protect passengers from glass fragments.
A host of additional features serve to protect occupants in the event of attack:
Emergency exit through front windscreen
Intercom system with additional attack alarm function
Remote starting system
Fire-extinguishing system with temperature sensors
Emergency fresh-air system
Partially lowered windows
Automatic central locking when moving off
All modifications are engineered into Security cars during production, a process reflected in the case of the 7 Series High Security by its unique engineering number E67.
- wirx
- Huviline
- Postitusi: 793
- Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
- Peamine sõiduk: M5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
üks 750 on juba paar aastat siin eestis, kahjuks ei tea mis saanud...aga ju juppideks müüdud 
http://www.laptopid.ee/protection/
eriti soovitan 2 ja 3 pilti vaadata...kuulijälg ja klaasi paksus :d
Ma muidugi ei mõista miks kutid selle juppideks lõikasid, kuigi asi oli ainult üle katuse käinud ja pisikesed pleki mõlgid sees(pleki all on nii paks teras, et 90kg kutt hüppas täiega katusel ja midagi ei juhtunud katusega) ja kõigerohkem oli mul kahju originaal 7-ka alumiinium kapotist, mille avamiseks nad rellakad kasutasid....25k müüsid kogu kompoti veel...

http://www.laptopid.ee/protection/
eriti soovitan 2 ja 3 pilti vaadata...kuulijälg ja klaasi paksus :d
Ma muidugi ei mõista miks kutid selle juppideks lõikasid, kuigi asi oli ainult üle katuse käinud ja pisikesed pleki mõlgid sees(pleki all on nii paks teras, et 90kg kutt hüppas täiega katusel ja midagi ei juhtunud katusega) ja kõigerohkem oli mul kahju originaal 7-ka alumiinium kapotist, mille avamiseks nad rellakad kasutasid....25k müüsid kogu kompoti veel...
BMW M5 V10
Üldse paistab selline vahva butiik olema.wirx kirjutas:http://www.laptopid.ee/protection/
Ma muidugi ei mõista miks kutid selle juppideks lõikasid...
ja kõigerohkem oli mul kahju originaal 7-ka alumiinium kapotist, mille avamiseks nad rellakad kasutasid....
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Minuteada oli esimene "laiatarbe" Protection-mudel E39 540, mis oli olemas juba palju aastaid tagasi hr Laol
Minuteada oli tal siiski E38, vähemalt olen teda 750iga liiklemas näinud.
Juss, mõtle ise, kas BMW sugusel firmal saab olla midagi vahepealset
"palun, siin on teile low protection auto mis kannatab 9mm kuule.." -no way.
Minuteada oli tal siiski E38, vähemalt olen teda 750iga liiklemas näinud.
Juss, mõtle ise, kas BMW sugusel firmal saab olla midagi vahepealset

"palun, siin on teile low protection auto mis kannatab 9mm kuule.." -no way.
`93 525i M50
Krt, mumeelest on Protectionil nats teine katusejoon (120mm kõrgem):jjanno kirjutas:Tere
Paneme siis juba kõnealuse auto pildi ka
Sry, et auto on tagantvaates, aga see ei olnud mitte kõige tähtsam auto selles kolonnis.
jJanno

http://www.nothelfer.com/eng/hlights13.htm
Samas, sel vene saidil ei ole erinevus kuigi märgatav:
http://www.armor.ru/auto/armor/page_k.phtml
PS kui kedagi need turvaklassid huvitavad:
http://www.alpha-armouring.com/alpha1.php
Viimati muutis priitv8, 19.10.2006 13:45 42, muudetud 2 korda kokku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
TV3 uudistes öeldi kah aastaarvuks mingi 2004 või 2005...
Võib olla küll et tegemist on kas kliendilt tagasi ostetud masina või siis mingi BMW enda demoautoga. Oli ta ju ka odavam kui need autod tavaliselt maksavad...
Võib olla küll et tegemist on kas kliendilt tagasi ostetud masina või siis mingi BMW enda demoautoga. Oli ta ju ka odavam kui need autod tavaliselt maksavad...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Mitte vahepealset, aga E39 540i Protection oli madalama turvaklassiga (B3/B4 kui ma nüüd puusse ei pane) kui kõnealune E67, s.t. ainult kevlar-armeeringuga.Hornet kirjutas:Juss, mõtle ise, kas BMW sugusel firmal saab olla midagi vahepealset
"palun, siin on teile low protection auto mis kannatab 9mm kuule.." -no way.
Nt. http://www.sheta.de/artikel/armoured_cars.htm
The Light-Protection Vehicle...The BMW 540i Protection
The modifications introduced on the 540i Protection, versus a standard 540i focus, in particular on the passenger cell. Specially integrated, contoured, multilayer high performance agamid fiber mats are to be found in all the doors, in front of the luggage compartment bulkhead, in the wheel arches, throughout the roof lining area and in the A, B and C-pillars. It also goes without saying that all the vehicles windows are made of extra strong security glass. As an option the security features of the BMW 540i Protection is supplemented by two further features: an intercom system and special tires with run-flat safety. The intercom system allows the occupants to communicate with people outside the car without having to open the protective side windows. The special tires, with an integrated support ring, allow the driver to keep going at speeds of up to 50 mph (or 80 km/h), even when a bullet has been fired through the tires and all the air has been released.
Thanks to the relatively small increase in weight, the 540i Protection accelerates to 100 km/h in 7.0 seconds (standard BMW 540i model: 6.4 sec) and equals standard versions impressive top speed of 250 km/h (or 155 mph).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!