Kas automaatne kiirusehoidja?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
omanik
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 09.03.2006 08:54 53

Kas automaatne kiirusehoidja?

Postitus Postitas omanik »

Lugu nüüd siis niikaugel ,et pöörded tulevad maha ainult pidurdamisel või siis u 10 sec jooksul .Ja kui pöördeid rtahad täitsa maha , siis pead vajutama tugevamalt pidurit. Kui sõidu aeg neutraali peale panna siis pöörded tõusevad . ja niikaua kui kapoti alla jõuad, on pöörded maha vajunud tasapisi.
Oskab keegi kommenteerida seda lugu??
525i 95a touring
Ergo750
Huviline
Postitusi: 1103
Liitunud: 04.09.2005 16:14 50
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Ergo750 »

Mis autoga tegu? Kas trossiga või elektrooniline gaas?
Kui täpsustad,siis oskab keegi ehk aidata.
omanik
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 09.03.2006 08:54 53

Postitus Postitas omanik »

Autoks on E34 trossiga gaas. Tundub, et ei ole tross kinni. Kui hoovastiku liigutad käsitsi kapoti all, siis pöörded tulevad ka aeglaselt maha
525i 95a touring
Kasutaja avatar
cera
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 16.06.2006 15:19 29
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas cera »

omanik kirjutas:Autoks on E34 trossiga gaas. Tundub, et ei ole tross kinni. Kui hoovastiku liigutad käsitsi kapoti all, siis pöörded tulevad ka aeglaselt maha
Mul audiga kunagi oli sama jama, panin juba aja ka kirja remondimehe juurde, kui lõpuks ise lahenduse leidsin.. Nimelt käis gaasihoovastik vastu ühte voolikut, mis ei olnud vitsklambriga piisavalt kinnitatud ja vajus sinna ette...
power
omanik
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 09.03.2006 08:54 53

Postitus Postitas omanik »

Kui oleks tross, kuidas siis pöörded tõusevad 400 pööret, kui neutraali peale paned?
Kas asi võib olla vaakumpumbas?
525i 95a touring
Ergo750
Huviline
Postitusi: 1103
Liitunud: 04.09.2005 16:14 50
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Ergo750 »

omanik kirjutas:Kui oleks tross, kuidas siis pöörded tõusevad 400 pööret, kui neutraali peale paned?
Kas asi võib olla vaakumpumbas?
Kui tross teatud kohapeal kinni kiilub,siis on ju loogiline,et käiku välja võttes on mootoril kergem töötada ja pöörded tõusevad.
Kontrolli kõigepealt trossi liikuvust käsitsi, kas liigub piisavalt vabalt või mitte.
Vasta