Lugu nüüd siis niikaugel ,et pöörded tulevad maha ainult pidurdamisel või siis u 10 sec jooksul .Ja kui pöördeid rtahad täitsa maha , siis pead vajutama tugevamalt pidurit. Kui sõidu aeg neutraali peale panna siis pöörded tõusevad . ja niikaua kui kapoti alla jõuad, on pöörded maha vajunud tasapisi.
Oskab keegi kommenteerida seda lugu??
Kas automaatne kiirusehoidja?
Kas automaatne kiirusehoidja?
525i 95a touring
Mul audiga kunagi oli sama jama, panin juba aja ka kirja remondimehe juurde, kui lõpuks ise lahenduse leidsin.. Nimelt käis gaasihoovastik vastu ühte voolikut, mis ei olnud vitsklambriga piisavalt kinnitatud ja vajus sinna ette...omanik kirjutas:Autoks on E34 trossiga gaas. Tundub, et ei ole tross kinni. Kui hoovastiku liigutad käsitsi kapoti all, siis pöörded tulevad ka aeglaselt maha
power
Kui tross teatud kohapeal kinni kiilub,siis on ju loogiline,et käiku välja võttes on mootoril kergem töötada ja pöörded tõusevad.omanik kirjutas:Kui oleks tross, kuidas siis pöörded tõusevad 400 pööret, kui neutraali peale paned?
Kas asi võib olla vaakumpumbas?
Kontrolli kõigepealt trossi liikuvust käsitsi, kas liigub piisavalt vabalt või mitte.