524 td ei taha käima minna.LUKKU
- andreo
- Huviline
- Postitusi: 712
- Liitunud: 22.01.2003 12:17 18
- Peamine sõiduk: E65 730d 2003a. E36 compact 2,0. e30 m3 replica,
- Asukoht: Hiiumaa
524 td ei taha käima minna.LUKKU
asi siis selles et auto ei taha käima minna vahet pole kas külmalt või siis soojalt ,aga teinekord läheb jälle nii nagu peab ,mis võib selle põhjuseks olla andke nõu.ja veel et mida tähendab pihusti märgiga tuli (kollane) armatuuris ja kuidas seda nullida või kustuda saab?
Viimati muutis andreo, 21.02.2007 07:22 51, muudetud 1 kord kokku.
- andreo
- Huviline
- Postitusi: 712
- Liitunud: 22.01.2003 12:17 18
- Peamine sõiduk: E65 730d 2003a. E36 compact 2,0. e30 m3 replica,
- Asukoht: Hiiumaa
tänud vastuse eest ,aga kas see võib suitsemist ka põhjustada ja milleks ned juhtmed üldse on?Lauri_L kirjutas:Pihustimärgiga tuli näitab seda, et juhe mootori elektroonilise pihusti küljest (siis esiklaasi poolt loetuna kolmas pihusti) on juhe lahti või on juhtmes kuskil kala sees. Ühesõnaga tuleks see asi korda teha ja siis uuesti proovida.
Viimati muutis andreo, 29.09.2006 13:35 44, muudetud 1 kord kokku.
oma kogemustest niipalju, et kui see juhe lahti on, siis muutub auto minek peaaegu olematuks. Küll ei mäleta, et käivitumisega oleks asi halvem olnud. Mida see juhe teeb, seda TÄPSELT öelda ei oska, küll aga peaks see ilmselt mõõtma kütuse läbivoolu pihustist ning selle infi edastama ajule, edasi siis pööreteregulaatorile
kindlasti keegi oskab spetsiifilisemalt asja seletada

kindlasti keegi oskab spetsiifilisemalt asja seletada

- andreo
- Huviline
- Postitusi: 712
- Liitunud: 22.01.2003 12:17 18
- Peamine sõiduk: E65 730d 2003a. E36 compact 2,0. e30 m3 replica,
- Asukoht: Hiiumaa
autol minuteada minek küll norm, kuigi esimene diisel bmw alles.Lauri_L kirjutas:oma kogemustest niipalju, et kui see juhe lahti on, siis muutub auto minek peaaegu olematuks. Küll ei mäleta, et käivitumisega oleks asi halvem olnud. Mida see juhe teeb, seda TÄPSELT öelda ei oska, küll aga peaks see ilmselt mõõtma kütuse läbivoolu pihustist ning selle infi edastama ajule, edasi siis pööreteregulaatorile![]()
kindlasti keegi oskab spetsiifilisemalt asja seletada
eks siis peab autole keegi teadja pilgu peale heitma, siis saab ehk sotti, mis võib probleemiks olla. Suitseva mootori ja käivituse põhjustajaid võib olla mitmeid, alates hõredast mootorist ja lõpetades vale eelsüütenurgaga või kehva küttesüsteemi olukorraga.
Pane masin käima ja keera õlikork pealt maha, mida näha on? Samuti ka õlivarras välja ja pöörded üles, kas ka midagi tähendad?
Kas taganttulev suits on must(tahm) või sinakas-hall?
Pane masin käima ja keera õlikork pealt maha, mida näha on? Samuti ka õlivarras välja ja pöörded üles, kas ka midagi tähendad?
Kas taganttulev suits on must(tahm) või sinakas-hall?
- andreo
- Huviline
- Postitusi: 712
- Liitunud: 22.01.2003 12:17 18
- Peamine sõiduk: E65 730d 2003a. E36 compact 2,0. e30 m3 replica,
- Asukoht: Hiiumaa
suits on must (tahm) jah.Lauri_L kirjutas:eks siis peab autole keegi teadja pilgu peale heitma, siis saab ehk sotti, mis võib probleemiks olla. Suitseva mootori ja käivituse põhjustajaid võib olla mitmeid, alates hõredast mootorist ja lõpetades vale eelsüütenurgaga või kehva küttesüsteemi olukorraga.
Pane masin käima ja keera õlikork pealt maha, mida näha on? Samuti ka õlivarras välja ja pöörded üles, kas ka midagi tähendad?
Kas taganttulev suits on must(tahm) või sinakas-hall?
Et siis ehk varane süüde, mittetäielik põlemine. Piisata võib pumba asendi muutmisest, kuid võib olla ka et on hammasrihm pumba hammasseibil hamba võrra valesti (st rihm üldse vales asendis). Seda jällegi ei usu, et filter nii täis on et mootori suitsema sunnib. Oma rolli võib mängida ka pihustite tehniline seisund...