E46 eripärad (andke nõu)
E46 eripärad (andke nõu)
Olles alles paar nädalat 320b e46 omanik, on tekkinud paar küsimust seoses mõningate tehniliste eripäradega.
Esiteks, kas e46 rool st roolivõimendi töötabki pigem raskelt kui kergelt?
Teiseks, kas manuaalkasti puhul 1 käiku/tagurpidikäiku sisse pannes käiguhoovastikust/tagasillast kostuv kerge pehme "müts"/põnts (mitte kolks) on normaalne nähe? Sama efekt kaasneb kohati ka kõrgematele käikudele vahetades, kuid vaid siis kui käiku kiiremini vahetada.
Millest võiks viimati kirjeldatud "müts" tuleneda?
Esiteks, kas e46 rool st roolivõimendi töötabki pigem raskelt kui kergelt?
Teiseks, kas manuaalkasti puhul 1 käiku/tagurpidikäiku sisse pannes käiguhoovastikust/tagasillast kostuv kerge pehme "müts"/põnts (mitte kolks) on normaalne nähe? Sama efekt kaasneb kohati ka kõrgematele käikudele vahetades, kuid vaid siis kui käiku kiiremini vahetada.
Millest võiks viimati kirjeldatud "müts" tuleneda?
Viimati muutis Raxman, 18.08.2006 21:08 41, muudetud 1 kord kokku.
Seda nn mütsu on kuulda/tunda ka sõites, kui käiku vahetada, kuid mitte alati. Samas olen täheldanud sarnast kerget mütsu ka manuaalkastiga Omega B juures, kuid seda vaid esimese ja tagurpidikäigu sisse panemisel.
Kui nüüd seda nn mütsu kirjeldada, siis tundub nagu peale käigukangi esimese käigu asendisse lükkamist jõuab info läbi käiguhoovastiku tagasilda kerge viitega, millele järgnebki "müts".
Siit veel üks küsimus, mis minu eelnevast postitusest välja jäi, nimelt kas gaasipedaal peabki olema/on pigem tuima kui kerge käiguga?
Sujuvalt sõites on pedaali asendit raske hoomata ja seepärast saab tihti gaasi antud liialt vähe, millest tulenevalt kaasnevadki igasugused mütsud ja muidu ebasujuvused.
Kokkuvõttes ma julgen arvata, et sõitmise ajal aitab selle mütsu esile tõusmisele kaasa ka kohati halb siduri ja gaasipedaali koostöö sõitja poolt, mida süvendab gaasipedaali tuimus või minu jaoks harjumatu toimimine. Eks vajab ilmselt veel harjumist.
Samas võib see nö tuimus tuleneda ka hoopis mootoritöö sujuvusest (näit tühikäigul gaasi vajutades ei saa ~2000 p/min salongis arugi, et pöörded tõusid), vastupidiselt mõne 4 silndrilise mootori vibreerimisele
.
Kui nüüd seda nn mütsu kirjeldada, siis tundub nagu peale käigukangi esimese käigu asendisse lükkamist jõuab info läbi käiguhoovastiku tagasilda kerge viitega, millele järgnebki "müts".
Siit veel üks küsimus, mis minu eelnevast postitusest välja jäi, nimelt kas gaasipedaal peabki olema/on pigem tuima kui kerge käiguga?
Sujuvalt sõites on pedaali asendit raske hoomata ja seepärast saab tihti gaasi antud liialt vähe, millest tulenevalt kaasnevadki igasugused mütsud ja muidu ebasujuvused.
Kokkuvõttes ma julgen arvata, et sõitmise ajal aitab selle mütsu esile tõusmisele kaasa ka kohati halb siduri ja gaasipedaali koostöö sõitja poolt, mida süvendab gaasipedaali tuimus või minu jaoks harjumatu toimimine. Eks vajab ilmselt veel harjumist.
Samas võib see nö tuimus tuleneda ka hoopis mootoritöö sujuvusest (näit tühikäigul gaasi vajutades ei saa ~2000 p/min salongis arugi, et pöörded tõusid), vastupidiselt mõne 4 silndrilise mootori vibreerimisele

Sõitsin täna värske peaga uuesti ja ei häirinud enam midagi
.
Paistab, et tegemist on/oli pigem halva enesetundega kaasnenud valede sõiduvõtete tekitatud kompotiga.
Siiski märgiksin ära selle, et kui käigvahetusel liiga vähe nö vahegaasi anda, siis kaasnebki tagasillast selline kerge põnts.
Samas on see täitsa loogiline, sest kui mootori hooratas ja kardaani võllid liiguvad käik sees ja sidur vabastatuna ühe kiirusega, siis ülekannet muutes st käiku vahetades ilma nö vastaspooli tasakaalustamata, ei saagi erinevate võllide ja rataste kiiruste ühtlustumine eriti sujuvalt toimuda (viimane eriti veel käiku alla vahetades).

Paistab, et tegemist on/oli pigem halva enesetundega kaasnenud valede sõiduvõtete tekitatud kompotiga.
Siiski märgiksin ära selle, et kui käigvahetusel liiga vähe nö vahegaasi anda, siis kaasnebki tagasillast selline kerge põnts.
Samas on see täitsa loogiline, sest kui mootori hooratas ja kardaani võllid liiguvad käik sees ja sidur vabastatuna ühe kiirusega, siis ülekannet muutes st käiku vahetades ilma nö vastaspooli tasakaalustamata, ei saagi erinevate võllide ja rataste kiiruste ühtlustumine eriti sujuvalt toimuda (viimane eriti veel käiku alla vahetades).
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
sõida veel kuuke ja sa ei kujuta momendil ettegi kus ja missuguseid mütse, krõbinaid ja muid "ebaloomulikke" helisid kuulma hakkad
PS! selle vastu on ravim- sõida nädalake mõne riisikaga seejärel tagasi oma aparaadi roolis istud nagu "kosmoselaevas" kus kõik on omal kohal ja midagi ei nagise

PS! selle vastu on ravim- sõida nädalake mõne riisikaga seejärel tagasi oma aparaadi roolis istud nagu "kosmoselaevas" kus kõik on omal kohal ja midagi ei nagise

E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Kuidas ma sellest aru peaksin saama?sõida veel kuuke ja sa ei kujuta momendil ettegi kus ja missuguseid mütse, krõbinaid ja muid "ebaloomulikke" helisid kuulma hakkad
Kas arvad, et midagi hakkab pika peale järgi andma? või
Ühe autoga pikemaajaliselt sõites, harjub selle pakutavate võimalustega liigselt ära ja seega muutub kõrv liiga tundlikuks ka ebaoluliste helide suhtes (psühholoogiline efekt)?
Seda saan ma päevast päeva niigi teha, kuid ma ei ütleks, et peale veere müra, massiivsuse ja mootori jõulisuse muud erinevust tunneks - ju on tegemist siis veel liialt värske riisikaga. Interjöör ja mugavus on muidugi veidi teisest puust tõesti, kui võrrelda ikka sama suurusklassi isendeid.PS! selle vastu on ravim- sõida nädalake mõne riisikaga seejärel tagasi oma aparaadi roolis istud nagu "kosmoselaevas" kus kõik on omal kohal ja midagi ei nagise
gaasi pedaali tuimuse saad ära resettida. Nimelt jätab meelde sõidustiili.
---
All you do is get in your car turn the key to the second on position, but dont turn your engine on. Keep it in that position for 10 seconds. Then turn your key to the off position for another 10 seconds without taking the key out. Then turn your car on and it is all done.
-----
Minu autol oli üsna suur viivitus.Enam ei pea üldse nii palju gaasi vajutama ;
Reset peaks toimuma ka aku lahti ühendamisel vähemalt 20 sekundit
---
All you do is get in your car turn the key to the second on position, but dont turn your engine on. Keep it in that position for 10 seconds. Then turn your key to the off position for another 10 seconds without taking the key out. Then turn your car on and it is all done.
-----
Minu autol oli üsna suur viivitus.Enam ei pea üldse nii palju gaasi vajutama ;
Reset peaks toimuma ka aku lahti ühendamisel vähemalt 20 sekundit
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
hea nõuAimar kirjutas:gaasi pedaali tuimuse saad ära resettida. Nimelt jätab meelde sõidustiili.
---
All you do is get in your car turn the key to the second on position, but dont turn your engine on. Keep it in that position for 10 seconds. Then turn your key to the off position for another 10 seconds without taking the key out. Then turn your car on and it is all done.
-----
Minu autol oli üsna suur viivitus.Enam ei pea üldse nii palju gaasi vajutama ;
Reset peaks toimuma ka aku lahti ühendamisel vähemalt 20 sekundit

E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Täitsa põnev, eks proovin õhtul antud õpetuse järgi ka enda auto peal selle järele.gaasi pedaali tuimuse saad ära resettida. Nimelt jätab meelde sõidustiili.
---
All you do is get in your car turn the key to the second on position, but dont turn your engine on. Keep it in that position for 10 seconds. Then turn your key to the off position for another 10 seconds without taking the key out. Then turn your car on and it is all done.
-----
Kas aku lahtiühendamine ei või tekitada mingeid anomaaliaid elektroonika osa näit airbag, millel võib hakata hoiatustuli põlema? (on erinevatest foorumitest selline seos meelde jäänud)Reset peaks toimuma ka aku lahti ühendamisel vähemalt 20 sekundit
12/98 320i e46 | 11/05 320i e90 | 06/06 325i e90 | 09/11 530d f11
Kuna aegajalt häirib mind jätkuvalt enda auto tagasillast käigu vahetamisel kostuv põnts, siis püüaks veel seda teemat edasi arendada.
Põhiprobleemi, põnts käiguvahetamisel tagasillast, kirjeldus:
Auto seisab
- käivitan mootori,
lahutan siduri ja panen sisse esimese käigu,
võtan käigu välja ja lahutan uuesti siduri,
panen sisse tagurpidikäigu (käigu sisselülitamisel kostub/annab tunda tagasillast kerge põnts).
Eelnevalt kirjeldatu, tekitab põntsu ka käikude vastupidises järjekorras sisse lülitamisel.
PS. Põnts kaasneb vaid siis kui mootor käib.
Auto sõidab
- alustan sõitmist 1. käiguga,
mootori pöörete kasvades lahutan siduri ja panen sisse 2. käigu (aegajalt kostub jällegi tuttav müts), sama kordub kohati ka kõrgematele käikudele vahetades, va viies käik, mille puhul kirjeldatud probleemi ilmnemine mulle ei meenu.
Auto sõidab (erijuhud) - tegelikult "erijuhud" on veidi eksitav ja ütleksin pigem 3/5 juhtudel käiguvahetus õnnestub ilma sellele järgneva põntsuta, kuid sellisel juhul on tegemist käiguavehtusel kas hästi sujuva/tundliku siduritöö või kergelt nö vahegaasi andmisega.
Põhiprobleemiga potentsiaalselt seotud tähelepanekud:
Kui mootor käib, siis peale siduripedaali alla vajutamist, kostub jällegi tagasillast kerge klõps ja seda iga kord kui sidur alla vajutada. Eriti on seda kuulda kui näiteks sõita tagurpidi ja seejärel lahutada sidur (kaasneb klõps), vabastada sidur, lahutada uuesti sidur (kaasneb klõps) jne.
Kokkuvõte
Kuna tegemist on veidi raskesti diagnoositava probleemiga või siis üldsegi mitte probleemiga (a'la e46 roolivõimendi toimibki pigem raskelt), siis oleksin tänulik kui oma kogemusi ja tähelepankuid sh ka eelnevalt kirjeldatu rakendamisel, jagaksid ka teised e46 omanikud.
Samuti on oodatud jätkuvalt ka kõik teised konstruktiivsed ettepanekud ja võimalikud seletused minu probleemile/"probleemile".
Põhiprobleemi, põnts käiguvahetamisel tagasillast, kirjeldus:
Auto seisab
- käivitan mootori,
lahutan siduri ja panen sisse esimese käigu,
võtan käigu välja ja lahutan uuesti siduri,
panen sisse tagurpidikäigu (käigu sisselülitamisel kostub/annab tunda tagasillast kerge põnts).
Eelnevalt kirjeldatu, tekitab põntsu ka käikude vastupidises järjekorras sisse lülitamisel.
PS. Põnts kaasneb vaid siis kui mootor käib.
Auto sõidab
- alustan sõitmist 1. käiguga,
mootori pöörete kasvades lahutan siduri ja panen sisse 2. käigu (aegajalt kostub jällegi tuttav müts), sama kordub kohati ka kõrgematele käikudele vahetades, va viies käik, mille puhul kirjeldatud probleemi ilmnemine mulle ei meenu.
Auto sõidab (erijuhud) - tegelikult "erijuhud" on veidi eksitav ja ütleksin pigem 3/5 juhtudel käiguvahetus õnnestub ilma sellele järgneva põntsuta, kuid sellisel juhul on tegemist käiguavehtusel kas hästi sujuva/tundliku siduritöö või kergelt nö vahegaasi andmisega.
Põhiprobleemiga potentsiaalselt seotud tähelepanekud:
Kui mootor käib, siis peale siduripedaali alla vajutamist, kostub jällegi tagasillast kerge klõps ja seda iga kord kui sidur alla vajutada. Eriti on seda kuulda kui näiteks sõita tagurpidi ja seejärel lahutada sidur (kaasneb klõps), vabastada sidur, lahutada uuesti sidur (kaasneb klõps) jne.
Kokkuvõte
Kuna tegemist on veidi raskesti diagnoositava probleemiga või siis üldsegi mitte probleemiga (a'la e46 roolivõimendi toimibki pigem raskelt), siis oleksin tänulik kui oma kogemusi ja tähelepankuid sh ka eelnevalt kirjeldatu rakendamisel, jagaksid ka teised e46 omanikud.
Samuti on oodatud jätkuvalt ka kõik teised konstruktiivsed ettepanekud ja võimalikud seletused minu probleemile/"probleemile".
12/98 320i e46 | 11/05 320i e90 | 06/06 325i e90 | 09/11 530d f11
Tuttav teema. Rool on jah raske, eriti kui mu eelmine auto oli Honda Civic 97a. sedaan. See müts, v väike kõmakas v kuidas seda iganes nimetada, on ka olemas
Ajasin kanalile ja edasi tagasi jõnksutades uurisime mis viga. Reduktori puks tegi seda häält. Praegu on masin Laki 6, seda kohta vast peaksite teadma
Ehk siis vahetavad seal paar asja ära ja ka see probleem sai neile öeldud. Kui masina õhtul kätte saab, eks siis annan teada kuidas kulges 
edit: Selle koha pealt siis nii palju targem, et soovitati minna UM-i, sest seal pidi miski riistapuu selle vahetuseks olema. Nad saaksid ka ise vahetada aga see pidi krdi suur töö olema ja julmalt aega võtma, et lihtsam on esinduses teha. Puks ise pidi maksma vähe, miski 300.-



edit: Selle koha pealt siis nii palju targem, et soovitati minna UM-i, sest seal pidi miski riistapuu selle vahetuseks olema. Nad saaksid ka ise vahetada aga see pidi krdi suur töö olema ja julmalt aega võtma, et lihtsam on esinduses teha. Puks ise pidi maksma vähe, miski 300.-
Endine BMW omanik
Kas kirjeldatud probleem on lahenenud?Tarmo_K
Tuttav teema. Rool on jah raske, eriti kui mu eelmine auto oli Honda Civic 97a. sedaan. See müts, v väike kõmakas v kuidas seda iganes nimetada, on ka olemas Ajasin kanalile ja edasi tagasi jõnksutades uurisime mis viga. Reduktori puks tegi seda häält. Praegu on masin Laki 6, seda kohta vast peaksite teadma Ehk siis vahetavad seal paar asja ära ja ka see probleem sai neile öeldud. Kui masina õhtul kätte saab, eks siis annan teada kuidas kulges
edit: Selle koha pealt siis nii palju targem, et soovitati minna UM-i, sest seal pidi miski riistapuu selle vahetuseks olema. Nad saaksid ka ise vahetada aga see pidi krdi suur töö olema ja julmalt aega võtma, et lihtsam on esinduses teha. Puks ise pidi maksma vähe, miski 300.-
12/98 320i e46 | 11/05 320i e90 | 06/06 325i e90 | 09/11 530d f11
Ei hakanud uut teemat tegema,kuna siin pea samasugused probleemid nagu enda masinalgi.Müts või kolks ka täitsa tagasillas olemas,autoks E46 316 `99 ja ootaks ka tagasisidet selle kohta kuidas olukord lahenes.
Siis üks häriv asi veel,nimelt rooli välja keeramisel poob nagu rool kinni ning roolivõim on hakanud ka mingit "kigisevat"häält tegema.Hääl pole tugev aga häirivad igasugu ebameeldivad kriginad ning kiginad ja tahaks asjale enne jaole saada kui asi väga hulluks läheb.Kas on keegi E46 omanikest analoogse asjaga kokkupuutund?
Siis üks häriv asi veel,nimelt rooli välja keeramisel poob nagu rool kinni ning roolivõim on hakanud ka mingit "kigisevat"häält tegema.Hääl pole tugev aga häirivad igasugu ebameeldivad kriginad ning kiginad ja tahaks asjale enne jaole saada kui asi väga hulluks läheb.Kas on keegi E46 omanikest analoogse asjaga kokkupuutund?
Ei veel, olulisemad ajad ennekõike, selle jätab viimaseks, kuna see kõige väiksem probleem.Raxman kirjutas:Kas kirjeldatud probleem on lahenenud?Tarmo_K
Tuttav teema. Rool on jah raske, eriti kui mu eelmine auto oli Honda Civic 97a. sedaan. See müts, v väike kõmakas v kuidas seda iganes nimetada, on ka olemas Ajasin kanalile ja edasi tagasi jõnksutades uurisime mis viga. Reduktori puks tegi seda häält. Praegu on masin Laki 6, seda kohta vast peaksite teadma Ehk siis vahetavad seal paar asja ära ja ka see probleem sai neile öeldud. Kui masina õhtul kätte saab, eks siis annan teada kuidas kulges
edit: Selle koha pealt siis nii palju targem, et soovitati minna UM-i, sest seal pidi miski riistapuu selle vahetuseks olema. Nad saaksid ka ise vahetada aga see pidi krdi suur töö olema ja julmalt aega võtma, et lihtsam on esinduses teha. Puks ise pidi maksma vähe, miski 300.-
Endine BMW omanik
Laurts kirjutas:
Arvan, et see on roolivõmendiga autode puhul normaalne, eeldusel et õli on normis ja otse asendis rooli pöörates heliefekte ei kaasne.
PS. Omast kogemusest nii palju, et roolivõimendi kägin rooli lõpuni välja keeramisel, kaasneb ka teiste markide sõidukitel.
_________________________
Seoses tagasillast kostuva mütsuga nii palju, et sai ka ise autot mehaanikule näitamas käidud ja üheskoos kardaani loksutatud, kuid kahjuks ei osanud konkreetselt küll ühtgi kardaani lüli (neid seal päris mitu) peamiseks mütsu tekitajaks pidada. Pigem oli igal pool kerge lõtk. Seega sai esialgu konstateeritud fakti, et auto ei ole uus, midagi ärakukkumas ei ole ja otseselt sõitmist ei sega, seega muusika valjemaks ja vähem tähelepanu igale pisiasjale.
Samas pean tunnistama, et selline diagnoos mind lõplikult ei rahulda ja juhul kui kellelgi täiendavaid lahendusi on välja pakkuda, jään neid jätkuvalt huviga ootama.
Rooli lõpuni ühte äärde välja keeramisel teeb ka minu auto roolivõimendi, kui sellele just tähelepanu pöörata, kerget käginat/kiunumist.Siis üks häriv asi veel,nimelt rooli välja keeramisel poob nagu rool kinni ning roolivõim on hakanud ka mingit "kigisevat"häält tegema.Hääl pole tugev aga häirivad igasugu ebameeldivad kriginad ning kiginad ja tahaks asjale enne jaole saada kui asi väga hulluks läheb.Kas on keegi E46 omanikest analoogse asjaga kokkupuutund?
Arvan, et see on roolivõmendiga autode puhul normaalne, eeldusel et õli on normis ja otse asendis rooli pöörates heliefekte ei kaasne.
PS. Omast kogemusest nii palju, et roolivõimendi kägin rooli lõpuni välja keeramisel, kaasneb ka teiste markide sõidukitel.
_________________________
Seoses tagasillast kostuva mütsuga nii palju, et sai ka ise autot mehaanikule näitamas käidud ja üheskoos kardaani loksutatud, kuid kahjuks ei osanud konkreetselt küll ühtgi kardaani lüli (neid seal päris mitu) peamiseks mütsu tekitajaks pidada. Pigem oli igal pool kerge lõtk. Seega sai esialgu konstateeritud fakti, et auto ei ole uus, midagi ärakukkumas ei ole ja otseselt sõitmist ei sega, seega muusika valjemaks ja vähem tähelepanu igale pisiasjale.
Samas pean tunnistama, et selline diagnoos mind lõplikult ei rahulda ja juhul kui kellelgi täiendavaid lahendusi on välja pakkuda, jään neid jätkuvalt huviga ootama.
12/98 320i e46 | 11/05 320i e90 | 06/06 325i e90 | 09/11 530d f11
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
kui roolivõim teeb häält ainult täiesti väljakeeratud ratastega siis asi OK. Kui roolivõimu hääl hakkab juba kõrva tavalisel ratta keeramisel siis kiiresti õli ja minumeelest käis seal mingi filter ka- vahetusse! Mina olen saanud juba oma õppetunni kätte (roolivõimu pump oli ca 6500+)
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Vahelduseks üks teistlaadi küsimus ka sekka, nimelt kas see on normaalne, et mootor (2,0 R6 110 kw) saavutab rahuliku sõitmisega töötemperatuuri (näidiku keskmine asend) juba ~2-3 km läbimisega?
Edasi sõites püsib temperatuur st näidik kenasti normipiires.
Samas olen täheldanud, et teemaks olev mootor eritab üldse suhteliselt palju soojust (vähemalt võrreldes mõnede 4 silindrilistega).
Loodan, et mootor läheb ka talvel sama hästi soojaks.
Edasi sõites püsib temperatuur st näidik kenasti normipiires.
Samas olen täheldanud, et teemaks olev mootor eritab üldse suhteliselt palju soojust (vähemalt võrreldes mõnede 4 silindrilistega).
Loodan, et mootor läheb ka talvel sama hästi soojaks.
12/98 320i e46 | 11/05 320i e90 | 06/06 325i e90 | 09/11 530d f11
See ju väga hea -tähendab ,et termostaat töökorras.Raxman kirjutas:Vahelduseks üks teistlaadi küsimus ka sekka, nimelt kas see on normaalne, et mootor (2,0 R6 110 kw) saavutab rahuliku sõitmisega töötemperatuuri (näidiku keskmine asend) juba ~2-3 km läbimisega?
Edasi sõites püsib temperatuur st näidik kenasti normipiires.
Samas olen täheldanud, et teemaks olev mootor eritab üldse suhteliselt palju soojust (vähemalt võrreldes mõnede 4 silindrilistega).
Loodan, et mootor läheb ka talvel sama hästi soojaks.

e46 põrandamatid
Mõtlesin, et ei hakka ühe tühise küsimusega uut teemat tekitama.
Küsimus järgmine:
Kuna juhi põrandamatil on gaasipedaali juures kannaga auk sisse kulutatud, oleks vaja uut originaalmatti.
Oskab keegi anda head vihjet, kust võiks leida e46le juhi salongimati, soovitavalt kummist? (UMi ei ole mõtet pakkuda ... kui siis vaid koos teadaoleva hinnaga).
Samas pakutakse ka alternatiivseid kummimatte konkreetsetele markidele ja mudelitele ~400 eeki terve komplekt, kuid kas need mitte haisema ei kipu?
Küsimus järgmine:
Kuna juhi põrandamatil on gaasipedaali juures kannaga auk sisse kulutatud, oleks vaja uut originaalmatti.
Oskab keegi anda head vihjet, kust võiks leida e46le juhi salongimati, soovitavalt kummist? (UMi ei ole mõtet pakkuda ... kui siis vaid koos teadaoleva hinnaga).
Samas pakutakse ka alternatiivseid kummimatte konkreetsetele markidele ja mudelitele ~400 eeki terve komplekt, kuid kas need mitte haisema ei kipu?
Viimati muutis Raxman, 28.09.2006 14:45 02, muudetud 1 kord kokku.
12/98 320i e46 | 11/05 320i e90 | 06/06 325i e90 | 09/11 530d f11
Re: e46 põrandamatid
Ostsin endale sellised matid nii e36-te kui ka e46-te. Täiesti probleemivabad nii suvel kui talvel.Raxman kirjutas: Samas pakutakse ka alternatiivseid kummimatte konkreetsetele markidele ja mudelitele ~400 eeki terve komplekt, kuid kas need mitte haisema ei kipu?
Re: e46 põrandamatid
just täna ostsin terve ringi kummimatte UM´st ja autos on sihuke kummik ülevalMuhv kirjutas:Ostsin endale sellised matid nii e36-te kui ka e46-te. Täiesti probleemivabad nii suvel kui talvel.Raxman kirjutas: Samas pakutakse ka alternatiivseid kummimatte konkreetsetele markidele ja mudelitele ~400 eeki terve komplekt, kuid kas need mitte haisema ei kipu?

Re: e46 põrandamatid
Mul kadus nädalaga(või lihtsalt harjusin ära)aise kirjutas: just täna ostsin terve ringi kummimatte UM´st ja autos on sihuke kummik ülevalarvan, et kaob ajapikku ära see lõhn

1930.- läks maksmaquattro kirjutas:tundub et se müts vms on tüüpiline e 46 el
minu omal ka vahest kostub se
palju kokku maksma läksTarmo_K kirjutas:No nüüd sai siis lõpuks see puks vahetatud. Puks ise ei maksnud midagi...aga tööraha UM-is......aiapeaks ka ära vahetama

Kummimattide kohta ei oska miskit öelda, sai just sisse pandud ja eks homme omk paistab, kas on miski lõhn sees või ei ole

Endine BMW omanik