K: lamda
K: lamda
niisiis..kahtlustan, et lamda on peetis...
..kust uut otsida...olen varuosade diilerite koha pealt siin tallinnas teadmatuses.
olen kuulnud ka mingitest universaalsetest lamdadest, mis pidi originaalist kordades odavam olema.
..kust uut otsida...olen varuosade diilerite koha pealt siin tallinnas teadmatuses.
olen kuulnud ka mingitest universaalsetest lamdadest, mis pidi originaalist kordades odavam olema.
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
sama siin
sama küsimus mul e30 1.8
Kui juhul leiad, uue lambda, ära kiirusta vana minema vista vaid anna mulle mul vaja mõned katsetused teha.
Viimati muutis Eerik_K, 04.03.2004 17:38 05, muudetud 1 kord kokku.
Just hiljuti kuulsin , et üks mees oli hädas , et auto ei tööta korralikult ja kuna tegemist hea mootoritegijaga siis ta ikka nägi jupp aega vaeva kuni juhuslikult veale juurde pääses. BMW-le sai pandud b osa lambda ja kui a osa külge läks hakkas asi tööle. Universaal võib mitte õieti töötada ja parem kui see osa oleks autole õige.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
-
- Huviline
- Postitusi: 4704
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
toetan cardot:Just hiljuti kuulsin , et üks mees oli hädas , et auto ei tööta korralikult ja kuna tegemist hea mootoritegijaga siis ta ikka nägi jupp aega vaeva kuni juhuslikult veale juurde pääses. BMW-le sai pandud b osa lambda ja kui a osa külge läks hakkas asi tööle. Universaal võib mitte õieti töötada ja parem kui see osa oleks autole õige.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
A küsi ka eero käest, tal ühele poole pandi originaali asemele see Melasi pakutav Boschi analoog. Küsi kas nüüd lonkab mootor ühte poolt?Charly kirjutas:selge

PS aga millest Sa järeldad lambda viga? Ja kas lahtiühendatud lambdaga töötab märgatavalt paremini?
PPS Bosch ise väidab lambda elueaks 60000km, aga mul on 245' peal veel esimesed all, ilma nendeta ei muutunud ka midagi.
See võib olla sellest, et enam pole vahet, kas nad on taga või mitte.
Lambda juures on oluline võngete kiirus. Vanal lambdal võib pinge amplituud küll püsida, kuid võnked jäävad aeglaseks. Siis ei reageeri enam gaasile nii kiiresti ja kütusekulu on suurem. Aga ta ei ole nii tähtis komponent mootori juhtahelas, et lausa lonkama paneb, eriti nende vanemate ECU-de puhul. Pealegi WOT-režiimis minnakse niikuinii open-loop reguleerimisele tagasi (lambdat ei arvestata).
Pikk jutt s...t jutt, aga ma julgen väita, et originaali ja aftermarketi ainus vahe (juhul kui elektriliselt täpselt vastab ja külgeühendamiseks ei ole vaja hakata leiutama) on nende elueas.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Tühikäigumootori peseksin CarbCleaneriga läbi (nii et siiber loksutamisel vabalt liigub) ja pihustitele teeksin kuuri Motul Fuel System Cleaneriga. Diagnostikakompuuter kahjuks mootori mehhaanilisi vigu eriti ei näe (nt. kulunud nukk või veninud kett). Aga lambda signaali ja selle muutumise kiirust saab küll otse ekraanilt jälgida.Charly kirjutas:..pakkusin umbes, kuna tühikäigul pöörded ujuvad ja kütusekulu tundub suurevõittu...
täna diagnostikasse...siis saab spekulatsioonidele kriipsu peale vedada.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Raiki
- Huviline
- Postitusi: 600
- Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
- Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
- Asukoht: Tartu
as balti laager pakub intermotori ja walkeri lamdasid
enamusele bmw mudelitele läheb 4 juhtmega ja selle hind eesti bmw klubi alega oli 800.- kui ma nüüd ei eksi
enamusele bmw mudelitele läheb 4 juhtmega ja selle hind eesti bmw klubi alega oli 800.- kui ma nüüd ei eksi
BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05