E39 peeglisoojendused ja gps?
E39 peeglisoojendused ja gps?
Mure selline, et ei tööta e39-l peeglisoojendused. Minu teada peaks nad tööle minema koos tagaklaasi soojendusega, aga ei taha mitte minna.
kust oleks kõige mõttekam hakata viga otsima?
Teine küs. oleks, et kas gps antenn on sama mis navi antenn ja kas see asub e39-l lae all?
Ette tänades.
kust oleks kõige mõttekam hakata viga otsima?
Teine küs. oleks, et kas gps antenn on sama mis navi antenn ja kas see asub e39-l lae all?
Ette tänades.
Korralik liikleja
Sellest ju korduvalt juttu olnud - ei lähe koos tagaklaasi soojendusega vaid on pidevalt taga koos süütega. Teatud temperatuurini soojendab ja siis lölitab vajadusel välja ja teatud temperatuurini jõudmisel lülitab uuesti sisse.
Aga äkki polegi soojendusega .. vähemalt e34 puhul on nii ja naa ..
Kõige lihtsam - kisu peegliklaas maha ja kui klaasil juhtmed taga siis peaks ikka soojendama ka, aga kui juhtmeid pole, siis pead uued (soojendusega) klaasid ostma.
Aga äkki polegi soojendusega .. vähemalt e34 puhul on nii ja naa ..
Kõige lihtsam - kisu peegliklaas maha ja kui klaasil juhtmed taga siis peaks ikka soojendama ka, aga kui juhtmeid pole, siis pead uued (soojendusega) klaasid ostma.
Juttu sellest olnud, aga vastust sealt ei leidnud.Joel_H kirjutas:Sellest ju korduvalt juttu olnud - ei lähe koos tagaklaasi soojendusega vaid on pidevalt taga koos süütega. Teatud temperatuurini soojendab ja siis lölitab vajadusel välja ja teatud temperatuurini jõudmisel lülitab uuesti sisse.
Aga äkki polegi soojendusega .. vähemalt e34 puhul on nii ja naa ..
Kõige lihtsam - kisu peegliklaas maha ja kui klaasil juhtmed taga siis peaks ikka soojendama ka, aga kui juhtmeid pole, siis pead uued (soojendusega) klaasid ostma.
peeglid on soojendusega, aga ei taha töötada.
Korralik liikleja
E39 ei ole enam nii lihtne auto, nagu E34. Seega siis selleks, et peeglid soeneks:
- peegli kütet juhivad esiuste sees olevad moodulid.
- küte on sees alates süütevõtme raadioasendist (pos. 2).
- kütmine toimub taktsignaaliga sõltuvalt välistemperatuurist.
Selleks et see toimiks, saadab kellaplokk (mille küljes on välistemp. andur) üle K-Bus-i sõnumi välistemperatuuri kohta keremoodulile.
Viimane rehkendab kütmise takti pikkuse ja edastab selle mööd P-Bus-i ustemoodulitesse, mis siis vastavas taktis peegli küttekehale toitepinget rakendavad.
Välistemperatuuril > 25°C ei köeta ülde, temperatuuril < -10°C on küte pidevalt sees.
- peegli kütet juhivad esiuste sees olevad moodulid.
- küte on sees alates süütevõtme raadioasendist (pos. 2).
- kütmine toimub taktsignaaliga sõltuvalt välistemperatuurist.
Selleks et see toimiks, saadab kellaplokk (mille küljes on välistemp. andur) üle K-Bus-i sõnumi välistemperatuuri kohta keremoodulile.
Viimane rehkendab kütmise takti pikkuse ja edastab selle mööd P-Bus-i ustemoodulitesse, mis siis vastavas taktis peegli küttekehale toitepinget rakendavad.
Välistemperatuuril > 25°C ei köeta ülde, temperatuuril < -10°C on küte pidevalt sees.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vaata neid, mis uksemooduli külge tulevad ja lähevad.raunow kirjutas:Uksi on tal plju maha kakutud, et millistele juhtmetele peaks seal tähelepanu pöörama, ehk on lahti jäetud või halvasti ühendatud?
Juhiukse oma on ühes tükis aknatõstuki- ja peeglilülititega, teise ukse oma on uksepleki peal (st. polstri all) kõlari kohal.
Kummalgi moodulil on kolm pistikut:
Must, 5 klemmi - toide ja aknatõstuki mootor (jõuahelad)
Must, 12 klemmi - peegli signaalid (pööramine, küte, lisavarustuse korral ka kokkuklappimine ja mälu)
Valge, 18 klemmi - juhtsignaalide sisendid
Samuti vaata neid kohti, kus uksekaabel kerest (st. uksepostist) läbi viiakse.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
http://www.bmwdiy.info/aspheric-mirror/index.html
siin soenduse kohta lausa tabel antud
aga muidu lähevad nad klappides ikka mõlemad täpselt samasse asendisse? mul jääb mootor muidu vait, nagu peegel oleks lõpus, aga eest vaadates on nad erinevate nurkade all. võibolla mingi praht kuskil hammaka vahel.
siin soenduse kohta lausa tabel antud

aga muidu lähevad nad klappides ikka mõlemad täpselt samasse asendisse? mul jääb mootor muidu vait, nagu peegel oleks lõpus, aga eest vaadates on nad erinevate nurkade all. võibolla mingi praht kuskil hammaka vahel.
Mul sama teema - täna "mõõtsin" suitsupakiga ära - kõrvalistujapoolse akna ja peegli vahele pakk külili ei mahu, juhipoolsel aga mahub peaaegu poole peegliniaise kirjutas:küsimus peeglite kohta, mul on mootoritega klapitavad peeglid aga juhipoolne nagu ei lähe lõpuni, kas peabki nii olema või on midagi nihu?

Ju see siis nii peabki olema, kuigi ei mõista, milleks see kasulik/vajalik võiks olla
