K: tagasilla reduktorid
K: tagasilla reduktorid
kas 84 a 320 ja 87 a 325 on tagasilla reduktorid väliselt samasugused?
Hea teema. Mul ka rumalaid küsimusi
1. Mille poolest erineb suur reduktor väikesest?
2. Kas on tugevuses olulist vahet?
3. Kas väike ja suur on omavahel lihtsasti vahetatavad (kardaani kinnitus, kinnitus sillatala külge, tagumine kandur, pooltegede vahe
Tundub olevat aktuaalne teema, katsume siis ühiselt läbi jahvatada ja võiks kleepsuks panna.
1. Mille poolest erineb suur reduktor väikesest?
2. Kas on tugevuses olulist vahet?
3. Kas väike ja suur on omavahel lihtsasti vahetatavad (kardaani kinnitus, kinnitus sillatala külge, tagumine kandur, pooltegede vahe
Tundub olevat aktuaalne teema, katsume siis ühiselt läbi jahvatada ja võiks kleepsuks panna.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
-
- Huviline
- Postitusi: 4702
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
väike korpus+ peenemad poolteljed=316-318-320-325ix-325e-324d
suur korpus+ paksemad poolteljed=325i&324td ja m3
suure muhviga kardaan=324td(touring)&325e alates3/86( manual)ja m3
väike korpus kannatab umbes 170hj kui ketsi ei lähe
väike muhv kannatab umbes kaks kuud kui üle 200 jõu ja ketsi ei lähe
325i sidur kannatab 200jõudu 500meetrit, kui ketsi ei lähe( kolm korda proovitud, korv annab järgi, hea, et jalgu ära ei lõhu)
auto mass u 1500-1600kg ( stereo taga ) uued paksemad poolteljed peavad vastu antud tingimustega u 4a ja 80000km ning on siis nagu 300000km sõitnud
kinnitused kõik samad ja komplektis vahetatavad
suur korpus+ paksemad poolteljed=325i&324td ja m3
suure muhviga kardaan=324td(touring)&325e alates3/86( manual)ja m3
väike korpus kannatab umbes 170hj kui ketsi ei lähe
väike muhv kannatab umbes kaks kuud kui üle 200 jõu ja ketsi ei lähe
325i sidur kannatab 200jõudu 500meetrit, kui ketsi ei lähe( kolm korda proovitud, korv annab järgi, hea, et jalgu ära ei lõhu)
auto mass u 1500-1600kg ( stereo taga ) uued paksemad poolteljed peavad vastu antud tingimustega u 4a ja 80000km ning on siis nagu 300000km sõitnud
kinnitused kõik samad ja komplektis vahetatavad
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
mul nüüd tekkis küsimus, et kas selle väiksema reduktori asemele on võimalik suuremat paigaldada, ilma muude osade väljavahetamiseta? ja kas järelikult reduktori tagumine kaan on ka suuremal ja väiksemal reduktoril erinev?
korra veel selgitan üle oma suure küsimärgi. nimelt mul on enda 87 a 325i reduktor ülearu keldris jalus. sellel on tagumise kaane padja kinnitus (see ümmargune rõngas) katki. nüüd mul tekkis üks huviline, kellel on 84 a 320 ja tema tahaks seda oma autole alla keerata. selleks peab ta oma vana reduktori pealt keerama maha kaane ja panema selle minu reduktori külge (sest minu omal on see katki). nüüd küsimus ongi, kas need kaaned on identsed (seega erinevatel reduktoritel samasugused) ja kas kas reduktor on niipalju identne, et teda on võimalik sellele 84 a 320 alla keerata 87 a 325 reduktor, paigaldades 325 reduktorile 320 reduktori kaane, ilma et peaks hakkama muid osasid välja vahetama. jube palju numbreid sai, loodame et mõte ei läinud kaduma.
korra veel selgitan üle oma suure küsimärgi. nimelt mul on enda 87 a 325i reduktor ülearu keldris jalus. sellel on tagumise kaane padja kinnitus (see ümmargune rõngas) katki. nüüd mul tekkis üks huviline, kellel on 84 a 320 ja tema tahaks seda oma autole alla keerata. selleks peab ta oma vana reduktori pealt keerama maha kaane ja panema selle minu reduktori külge (sest minu omal on see katki). nüüd küsimus ongi, kas need kaaned on identsed (seega erinevatel reduktoritel samasugused) ja kas kas reduktor on niipalju identne, et teda on võimalik sellele 84 a 320 alla keerata 87 a 325 reduktor, paigaldades 325 reduktorile 320 reduktori kaane, ilma et peaks hakkama muid osasid välja vahetama. jube palju numbreid sai, loodame et mõte ei läinud kaduma.
-
- Huviline
- Postitusi: 4702
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
no kuule
lollitad ve?
ülekanne- näiteks 3,64 tähendab, et kardaanipoolne ots teeb 3,64 tiiru ja poolassipoolsed otsad 1 tiiru. või võta lahti ja loe taldriku ja teo hambad üle. taldrik/ tigu= ülekanne. blokeeringuga siis, kui võtad ühest poolassiotsast kinni ja üritad teist keerata, kui ei õnnestu, siis blokeering ( või pees)( ketastega) kui visco, siis annab sujuvalt järgi ja poob järjest rohkem, mida kiiremini keerad

lollitad ve?
ülekanne- näiteks 3,64 tähendab, et kardaanipoolne ots teeb 3,64 tiiru ja poolassipoolsed otsad 1 tiiru. või võta lahti ja loe taldriku ja teo hambad üle. taldrik/ tigu= ülekanne. blokeeringuga siis, kui võtad ühest poolassiotsast kinni ja üritad teist keerata, kui ei õnnestu, siis blokeering ( või pees)( ketastega) kui visco, siis annab sujuvalt järgi ja poob järjest rohkem, mida kiiremini keerad
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
325ix differ on ikka suure korpusega, oma 325i-le ise paigaldasin. Samuti peaks olema ka 325e-l suure kestaga, kindel küll pole.patrik kirjutas:väike korpus+ peenemad poolteljed=316-318-320-325ix-325e-324d
Ja väikese korpusega differ ei istu suure asemele, takistuseks on erinevalt asetsevad ülemised kinnituspoldid ja kandev plaat. Ise korra sellesse ämbrisse astunud, kui suur ja väike differ kõrvuti panna näib, et kõik poldiaugud klapivad... pärast tund aega ebameeldivat poltidekruttimist auto all ja avastasin, et tee või tina ei sobi väike differ autole

-
- Huviline
- Postitusi: 4702
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
patrik kirjutas:
väike korpus+ peenemad poolteljed=316-318-320-325ix-325e-324d
ahjaa seal mõtlesin pooltelgi.
väike korpus siis 316-318-320-324d
ise olen paigaldanud vähemalt neli väikese korpusega difrit enda 325i alla. mäletamist mööda mingit jama küll polnud
väike korpus+ peenemad poolteljed=316-318-320-325ix-325e-324d
ahjaa seal mõtlesin pooltelgi.
väike korpus siis 316-318-320-324d
ise olen paigaldanud vähemalt neli väikese korpusega difrit enda 325i alla. mäletamist mööda mingit jama küll polnud
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 78
- Liitunud: 06.03.2003 20:12 46
- Peamine sõiduk: G31 530d Xdrive,
- Asukoht: Pärnu
Vaatan, et siin tagasillast jutt, nii et postitan oma küsimuse ka siia. Autol (E36 318IS) nimelt undab tagasild kiirusel 50-80km/h. Muu kiirusega on vait. Vahest undab valjemini, vahest vaiksemalt. Küsimus siis selline, kas tagasilda remonditakse ka või on mõistlik osta terve uus reduktor 2500 eeguga? Ja teine mure on selline, et kuna olen Pärnust, siis äkki oskab keegi soovitada, kes Pärnust võiks sellega tegelda või kelle poole oleks mõistlik pöörduda?
Kui minu 320st kogemata 325 sai, kestis originaal differ ühe talve. Siis juba kolksus ja mingil kiirusel isegi natuke ulgus. Ikka ära kurnab 2,5 mootor väikse difri. Ülekanne oli muidugi ka 4,27, mis tapab difrit rohkem kui kiire ülekanne.patrik kirjutas:patrik kirjutas:
ise olen paigaldanud vähemalt neli väikese korpusega difrit enda 325i alla. mäletamist mööda mingit jama küll polnud
E32 750i (1994)
Nojah, siis pole mul mõtet mingi üle 250 hj mootori ja väikse tagasillaga mõtet saatust trotsima hakata
Aga veel:
kuskohast saaks infi suure silla ülekandearvude kohta- huvitab nimelt selline muskelautolik kõrge ülekanne vahemikus 3,7-4,1. Millise auto alt tasub seda otsima hakata?

Aga veel:
kuskohast saaks infi suure silla ülekandearvude kohta- huvitab nimelt selline muskelautolik kõrge ülekanne vahemikus 3,7-4,1. Millise auto alt tasub seda otsima hakata?
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
Facelifti läbinud ('87 lõpp) 325-tel oli ülekandeks 3.73
EDIT: e30.de tehnilise info seast leiad rohkem vastuseid: http://www.schwarztwo.de/e30/fotost/f00023/f00023.htm
EDIT: e30.de tehnilise info seast leiad rohkem vastuseid: http://www.schwarztwo.de/e30/fotost/f00023/f00023.htm
Ma ei tea, kas E32 kerega auto difrit on võimalik sinna paigaldada. Kuid sealt küljest saaksid päris isase difri. BMW tehaseandmed lubavad järgmist:Aare kirjutas:Aga veel:
kuskohast saaks infi suure silla ülekandearvude kohta- huvitab nimelt selline muskelautolik kõrge ülekanne vahemikus 3,7-4,1. Millise auto alt tasub seda otsima hakata?
differ 4,10 - 730 R6 automaat
differ 3,91 - 735 R6 automaat
differ 3,64 - 730 R6 manuaal
differ 3,45 - 735 R6 manuaal
Ülejäänud sulle ei sobi:
differ 3,23 - 730 V8 automaat
differ 3,15 - 730 V8 manuaal + 750 automaat
differ 2,93 - 740 V8 automaat
E32 750i (1994)
-
- Huviline
- Postitusi: 4702
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Aga veel:
kuskohast saaks infi suure silla ülekandearvude kohta- huvitab nimelt selline muskelautolik kõrge ülekanne vahemikus 3,7-4,1. Millise auto alt tasub seda otsima hakata?
kui sa kasutad kasti, millel on viies käik kiirendav( ühesõnaga tavaline kast, mis sinu puhul ka kõige kehvem valik), siis selline ülekanne ei sobi sulle, kui sa just kapitaalselt suuremat rattadiameetrit ei kasuta
kuskohast saaks infi suure silla ülekandearvude kohta- huvitab nimelt selline muskelautolik kõrge ülekanne vahemikus 3,7-4,1. Millise auto alt tasub seda otsima hakata?
kui sa kasutad kasti, millel on viies käik kiirendav( ühesõnaga tavaline kast, mis sinu puhul ka kõige kehvem valik), siis selline ülekanne ei sobi sulle, kui sa just kapitaalselt suuremat rattadiameetrit ei kasuta
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
ma kahtlustan, et see undamine ei tule mitte reduktorist, vaid rattalaagritest. oma kogemused on siiani näidanud, et väsinud reduktor teeb sekka ka üsna meeliülendavaid raginaid, mida kuuldes undamine üldse ununeb. ise olen pärnus oma autot teinud oü sharpmanis (asub bussipargi territooriumil), kindlasti on kohti veel. 2500 krooniga vast ei ole mõtet reduktorit ostma hakata.Ingvar kirjutas:Vaatan, et siin tagasillast jutt, nii et postitan oma küsimuse ka siia. Autol (E36 318IS) nimelt undab tagasild kiirusel 50-80km/h. Muu kiirusega on vait. Vahest undab valjemini, vahest vaiksemalt. Küsimus siis selline, kas tagasilda remonditakse ka või on mõistlik osta terve uus reduktor 2500 eeguga? Ja teine mure on selline, et kuna olen Pärnust, siis äkki oskab keegi soovitada, kes Pärnust võiks sellega tegelda või kelle poole oleks mõistlik pöörduda?