E34 soojendus kraanid

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
hansu
Huviline
Postitusi: 1389
Liitunud: 02.10.2005 23:06 07
Peamine sõiduk: BMW F11 535D ´13

E34 soojendus kraanid

Postitus Postitas hansu »

Mis moodi töötavad? Proovisin testriga ühel otsal on + koguaeg peal ja teistele tuli - mõneks minutiks ainult siis kui jätsin mootori seisma. Kui mootor käis siis - polnud ükskõik mis asendis soojuse regulaator oli. Mootor oli külm ja õue/salongi temp. ~14c Et millal on siis klapp kinni ja miks peale süüte välja keeramist tuli miinus?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8452
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

PWM signaal on seal.
PulseWidth Modulation.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
hansu
Huviline
Postitusi: 1389
Liitunud: 02.10.2005 23:06 07
Peamine sõiduk: BMW F11 535D ´13

Postitus Postitas hansu »

Pulseeriv impulss :?: Aga kas siis võib sinna webasto töötamise ajaks miinuse peale anda, et salongi radikas soojaks läheks? Või ei kannata pidevat toidet nii pikalt välja?

http://www.bmwe34.net/e34main/upgrade/ventilation.htm
Või on selles pistikus(lingil) ots kuhu pinge anda et soojenduse kontroller avaks klapid? Need otsad kuhu reeled ühendada, et OBC saaks aru ja juhiks webastot või seisu vent leidsin. Aga klapid on vaja ka lahti saad.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8452
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Tuletan meelde, et need ventiilid on ilma pingeta lahtises olekus. Pidevalt 12V peale andes lähevad nad kinni.
Et vett soendusradikast läbi saada, peaks seal ventiilide all olevale tsirkulatsioonipumbale (või ei ole Su autol seda üldse?) pinget andma ja minutada seisuküte seda ka teeb.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
hansu
Huviline
Postitusi: 1389
Liitunud: 02.10.2005 23:06 07
Peamine sõiduk: BMW F11 535D ´13

Postitus Postitas hansu »

Selge kraanidega siis probleemi pole. Tänud info eest.
Vasta