E34 525tds Atm kast venitab
E34 525tds Atm kast venitab
On selline tunne nagu kast venitaks -- ei ole sellist kindlat haakimist teatud pööretel. Niipalju kui pedaali surun, tõusevad järjest ka pöörded. Täpselt selline tunne nagu sidur libiseks, kuid siis peaks ju kast avariirežiimi minema. UM ei osanud ka midagi tarka öelda, pakkus ainult uut hüdroturbiini. Kui aga küsisin mis sellel vanal viga on ei osanud nad selle kohta midagi kosta, et umbes proovime uut (ca 16000 eek) ja siis vaatame. Mulle on jäänud pigem mulje et kastis on õlirõhk liiga madal ja turbiini täituvus liiga väike, kuna sooja kastiga justkui venitab rohkem.
Oskab keegi miskit selle asja kohta täpsemalt rääkida, on kellelgi kogemusi samalaadse probleemiga või on kuskilt võimalik 5hp18 kasti remondikataloogi alla laadida ?
Oskab keegi miskit selle asja kohta täpsemalt rääkida, on kellelgi kogemusi samalaadse probleemiga või on kuskilt võimalik 5hp18 kasti remondikataloogi alla laadida ?
Kas oled enne kaste remontinud, et kohe 5hp18 rem. kataloogi otsid? Kasti peal on ZF kood kümnekohaline nr tõenäoliselt algab 1056 ......
Selle nr järgi käib kogu ZF jupid-lõtkud-turbiin jne. Kui kord juba kastis rõhk madal, siis on kettad ka kohe põlenud- libistatakse läbi ja kärsand nad ongi!
Selle nr järgi käib kogu ZF jupid-lõtkud-turbiin jne. Kui kord juba kastis rõhk madal, siis on kettad ka kohe põlenud- libistatakse läbi ja kärsand nad ongi!
E34 520A ; E34 524TDA
kas ei ole mitte nii, et kui kastis kettad juba libisevad siis läheb juhtaju avariirežiimi? Kui see midagi aitab, siis kasti number on 1056 000 088. Ja üldiselt ega ma tõenäoliselt ise seda kasti ei hakkagi remontima aga kuna ma seda autoasja ise õpin , siis on puht teoreetiline huvi asja vastu. Ja üldiselt on ju hea asja ikka natuke uurida enne kui kuskile remonti viin.
Kõige huvitam on selle venitamise juures see, et ma olen selle kastiga juba 2 aastat niimoodi sõitnud ja pole ei hullemaks ega paremaks läinud.
Küll olen tänu teadjamate soovitustele ära remontinud kõrgsurvepumba, millest mul aga suurt miskit tolku ei olnud (vahetatud sai pumba kaan ja plunser), ära kadus ainult tühikäigul see tüütu jurtsutamine ja soojalt läheb ka nüüd poolest pöördest käima.
Kuid siiski tulles selle kasti juurde, siis võibolla ta peabki selline olema -- pole olnud võimalust samasuguse masinaga võrrelda. E34 524td 4-käigulise kastiga proovisin sõita ja see nagu vedas hoopis jõulisemalt.
Igasugused arvamused on oodatud.
Kõige huvitam on selle venitamise juures see, et ma olen selle kastiga juba 2 aastat niimoodi sõitnud ja pole ei hullemaks ega paremaks läinud.
Küll olen tänu teadjamate soovitustele ära remontinud kõrgsurvepumba, millest mul aga suurt miskit tolku ei olnud (vahetatud sai pumba kaan ja plunser), ära kadus ainult tühikäigul see tüütu jurtsutamine ja soojalt läheb ka nüüd poolest pöördest käima.
Kuid siiski tulles selle kasti juurde, siis võibolla ta peabki selline olema -- pole olnud võimalust samasuguse masinaga võrrelda. E34 524td 4-käigulise kastiga proovisin sõita ja see nagu vedas hoopis jõulisemalt.
Igasugused arvamused on oodatud.

Kui juba nii pikalt on kast nii toimetanud , siis viitab tõesti hüdrosiduri(turbiini) suunas, seal sees on labad, millel on lubatud teatud vahe- ja kui see läheb paigast siis tekibki selline libistamise tunne, samas see kulumine ei kärsata veel kasti ennast kohe sisse.Aga jah jutu järgi raske täpset diagnoosi panna- eks pead katsetama!
E34 520A ; E34 524TDA