
E34 soojenduse vent
E34 soojenduse vent
MInnes täna hommiku tööle,panin oma e34 soojenduse tööle puhus natuke ja siis vaikus,ei midagi ja nüüd sai natuke lammutatud teist ise ei hakand mõistus peale,kuna peab vist terve armatuuri maha kiskuma või teab keegi mis viga võiks olla,äkki harjad või kedagi kes asjale oma experdi pildi viskax,oleks tänuli ette tänades 

Viimati muutis Aiku520, 09.08.2006 22:43 50, muudetud 1 kord kokku.
..
kapoti alt proovisime,aga üks ütles,et saab rooli alt kui armatuur ära kiskuda.
äkki keegi teab palju see lugu ka maksma võiks minna vahetades
äkki keegi teab palju see lugu ka maksma võiks minna vahetades
http://www.nmia.com/~dgnrg/page_15.htm
Aga palun, nii vist lihtsam seletada
ja võibolla midagi veel vaja teha ,siis vaata siia
http://e38.org/e34/
Aga palun, nii vist lihtsam seletada

ja võibolla midagi veel vaja teha ,siis vaata siia
http://e38.org/e34/
Mis auto? Milline küttesüsteem (küte/kont/kliimaautomaatika)? Maks kiirusel ka ei tööta?
http://www.bmwe34.net/e34main/Maintenan ... /Sword.htm
PS kui ikka vaja ventika mootorit ennast vahetada, siis seda ei saa armatuuri alt teha.
http://bmwe32.masscom.net/johan/wiper_m ... anism.html
http://www.bmwe34.net/e34main/Maintenan ... /Sword.htm
PS kui ikka vaja ventika mootorit ennast vahetada, siis seda ei saa armatuuri alt teha.
http://bmwe32.masscom.net/johan/wiper_m ... anism.html
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
..
Autoks on e34 universaal 1992 aasta ja tavaline kytte systeem.Ei t66ta ka max kiirusel,p6him6tteliselt panin hommiku t66le ja poole s6itmise aeg lihtsalt j2i seisma ventilaator mis 6hku sise puhub.Soe 6hk nii palju kui ta ise t6mbab sisse see liigub,lihtsalt ei ole seda ventilaatorit enam j2rgi.Ex peab siis ikka l2henema kapoti alt.
Relee K4 ja kaitse nr 19 (30A) on ikka korras?
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e3 ... index.html
Kui jah, ja mootori otsa peal on pinge olemas, siis on viga mootoris endas. Harjad otsas nt.
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e3 ... index.html
Kui jah, ja mootori otsa peal on pinge olemas, siis on viga mootoris endas. Harjad otsas nt.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
.
ex ma vaata 6htu ja siis paistab mis saab,kas saab oma j6ududega v6i peab kellegi targema poole p66rduma.Igaljuhul t2nud infi eest k6igile 

valmis
Selle asjaga on nüüd ühel pool!
Sai uus soendus mootor peale pandud ja sai selgex et vana ikkagi töökorras,oli veax siis see,et harja ja mähise vahel oli kinni jäänud linnu sul mis segas nende ühendust jan ii ta ei toiminudki!
Et siis nüüd on üks korras mootor üle,kui kellelgi huvi võib lüsida kas alles!!
Aga tänud kõigile siiski
Sai uus soendus mootor peale pandud ja sai selgex et vana ikkagi töökorras,oli veax siis see,et harja ja mähise vahel oli kinni jäänud linnu sul mis segas nende ühendust jan ii ta ei toiminudki!
Et siis nüüd on üks korras mootor üle,kui kellelgi huvi võib lüsida kas alles!!
Aga tänud kõigile siiski
