
Märkusena: sama auto tulemus 2006 OMC-l oli vaid 226 kmh, mis on tuntavalt lahjem tulemus kui siinsete 540-te omad.
Mind ajas selline tühikargamine küll mugama. Kui seda juttu Maksim Zolotarjov räägiks, siis võiks uskuda, aga siin

Mitteametlikel võetakse ka aega. Oli vist mingi streetrace avalaks???kollerimees kirjutas:See ei ole juba ülekande järgi ju võimalik. See mitteametliku jutt on ju ka kuidagi kaheldav, sest mitteametlikel ju aega ei võeta. Pole seda ajakirja lugenud kuid kas keegi äkki teab kellest on jutt ja kus ta elutseb /mis linnas/`? Lõuna rahvast peaks nagu tundma.
Autolehes on ju kirjutatud nimi kaHolari kirjutas:]Vaevalt, et siin kedagi nimeliselt vaja kutsuma hakata on![]()
Sul on kindlasti uuetüübi 3.0 r6 ja temal on hoopis 4.0 mootor.aise kirjutas:kui 3.0 mootoriga saab vabalt sõita 250km/h (~6200rpm) siis miks ei peaks saama 4.4 mootoriga 298? kui veel on järgi ka aidatud mootor,
ma usun, et tal ikka sportvedru all, et paremini teel püsiks
Sellele olen kahe käega poolt!!!Aare kirjutas:Et inimene uhkustab ajakirjas, kuidas ta avalikul teel ligi 300 sõitis (kui tõesti sõitis, on juba piisavalt haige tegu
Raivo kirjutas:Unustage ära et 540 sõidab 300'gaKui ta 250 saavutab, siis seegi on juba piisavalt kiire.
Ja see 13.2 aeg oli nagu oli (loe SR ajavõtumasina usaldusväärsus), kõige parem aeg ametlikel üritustel on minu mäletamistmööda on olnud seal 14 ümber.
280 kellale ei tähenda 280 kiirust. 280 kellal tähendab 260-265 reaalset kiirust. 265 ei ole 300. Et saada 265st 300, on vaja vähemalt 50% lisavõimsust tohutu õhutakistuse tõttu. Samamoodi ei ole 13,2 ja 14,4 üks ja sama aeg.kaspar kirjutas:
Audi A8 4.2 ilma piirajata jookseb ilusti 280 kellale. Saksa audisaitidelt võivad seda kõik lugeda ja ka tuunimisfirmad, kes pakuvad sellele mudelile piiraja eemaldamist väidavad uueks lõppkiiruseks 280km/h. A8 4.2 on siis 220kw ja 5 käigulise automaat kastiga.
Konkreetne 540 on 6 käiku manuaal, järeleaidatud mootoriga. Ma ei näe selles eriti midagi veidrat, e34.de saidil on sellest (540 kiirus ilma piirajatta )ennegi juttu olnud ja ma ei näe käesolevas numbris midagi eriti veidrat.
loomulikult ma usun sind..sul oli kindlasti mingi prantsuse rakett millel kuut taga... ma arvan, et sul oli järgi aidatud ka natuke (uus makk, paremad kõlarid jne.)... selline püss ju alla 850km/h maanteel üldse ei liigugi... kõik kiirused on sellest ülespoole... miks nii vaikselt siis sõitsid? kas hoidsid pidurit peal?Cardo kirjutas:Mida mida, mina olen 850 km/h sõitnud, gps-i järgi, isegi maanteed oli näha !!!
Ma tahan ka kõwa polt olla, aidake !!
Ma usun, et paljusid huvitavad oma auto piirid, kuid nende piiride testimiseks on siiski teised kohad kui tavaline maantee. Viga ei teinud sa selles, et sellest rääkisid, kuidas sa sõidad, vaid selles samas asjas, millest rääkisin just...sallu kirjutas: mind tõesti huvitavad minu auto piirid, mis on suht koht vabalthingavana vaikselt kätte jõudmassry et ma avalikuses sellest juttu tegin, enam oma viga kordama ei hakka...