E34, 525tds mootori töö küsimus
E34, 525tds mootori töö küsimus
Ehk keegi on sarnase asjaga kokku puutunud ja oskab aidata vea leidmisega.
Mure selline: mootoril vedu alla 1500 pöörde vilets, alates 1500-1700 veab enam-vähem, körgetel pööretel (2500 ja edasi) summutist tuleb tublisti musta suitsu välja.
Endal kahtlustada kahte asja - kas turbiin suremas või öhu koguse andur jupsib.
Iga möistlik versioon teretulnud.
Tänan.
Mure selline: mootoril vedu alla 1500 pöörde vilets, alates 1500-1700 veab enam-vähem, körgetel pööretel (2500 ja edasi) summutist tuleb tublisti musta suitsu välja.
Endal kahtlustada kahte asja - kas turbiin suremas või öhu koguse andur jupsib.
Iga möistlik versioon teretulnud.
Tänan.
E34 525tds M51
E34 525i M50
E34 525i M50
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 12.12.2003 16:12 46
- Peamine sõiduk: E61 530XD LCI
- Asukoht: Kunda-Tln
minu omal täpselt samad sümptomid.Auto 525 tds Touring -94.Käisin patriku juures diagnostikas ja see näitas kahte viga:
1.Eelsüüteküünlad läbi
2.Püsikiiruse hoidja kang puudu.
Ja sõidan siiamaani sama moodi kuna pole viga leidnud.Foori tagant minnes teeb iga sierra hambasse,häbi juba,et koperdan jalus teistel
1.Eelsüüteküünlad läbi
2.Püsikiiruse hoidja kang puudu.
Ja sõidan siiamaani sama moodi kuna pole viga leidnud.Foori tagant minnes teeb iga sierra hambasse,häbi juba,et koperdan jalus teistel

E38 740d 2000a.
Selline tunne et nalja foorumisse küsimus esitatud.
Püsikiiruse kang olemas, kuid kuda see asjasse puudub pole mul aimugi. Samuti ka süüteküünlad. Esiteks talveni on veel natsa aega, teiseks, käivitusega probleeme ei ole.
Ja arvamus et 2500 pöördega tahmamine on normaalne ei ole vist eriti õige - sõitsin selle samuse bemmiga juba ca. 2 aastat ja enne kirjeldatud mure tekkimist ei suutnud ma sellest tahma isegi ligi 5000 pöörde juures välja suruda.
Kusjuures turbo töötab alates 900 pöördest aga mitte 2500, kuid alla 1200 pöörde on selle rõhk veel liig madal et tugevasti mootori pöördemomenti parandada.
Püsikiiruse kang olemas, kuid kuda see asjasse puudub pole mul aimugi. Samuti ka süüteküünlad. Esiteks talveni on veel natsa aega, teiseks, käivitusega probleeme ei ole.
Ja arvamus et 2500 pöördega tahmamine on normaalne ei ole vist eriti õige - sõitsin selle samuse bemmiga juba ca. 2 aastat ja enne kirjeldatud mure tekkimist ei suutnud ma sellest tahma isegi ligi 5000 pöörde juures välja suruda.
Kusjuures turbo töötab alates 900 pöördest aga mitte 2500, kuid alla 1200 pöörde on selle rõhk veel liig madal et tugevasti mootori pöördemomenti parandada.
E34 525tds M51
E34 525i M50
E34 525i M50
Tuttav ostis 2,5td ja sellel oli ostes selline jama, et nigu natuke kiirendab, siis kohe tume tahm taga ja jõudu ka ei olnud. Tal pandi pime ette sellele gaaside torule, mis tuleb väljalaskest uuesti sisselaskesse ja asi paranes märgatavalt. Olla veel õeldud, et eestis seda süsteemi vaja pole. Enda masinal mul õnneks tehase poolt seda jama juba peal ei ole.
525 TDS´a EXECUTIVE