Auto E30 318is M-tech sportvedrustega (ees -15 mm, taga -17 mm), mis on originaalis: M3 vedrud ees, tagavedrud lihtsalt tugevamad, jämedamad stabilisaatorid, ja kahekambrilised gaasamordid. Esipüstiku välisläbimõõt 51 mm.
Eesmärk: vahetada esiamordid säilitades originaalseade, st tuunigut ei taha, jäigemaks ei taha, aga pehmemaks ka ei taha

Probleem: Missugused Bilsteini amordid? Aju on juba sõlme läinud eri allikatest saadud vastuolulise info tõttu.
Bilsteini online-kataloogi järgi sobivad:
B4-Gas PNE-3050 kahekambriline gaas, mis vastab originaalvaruosakoodile 31321135892, kuid samas on öeldud standardveermikule.
B6-Sport P36-0136 ühetoruline "pööratud", nii standard- kui M-tech veermikule. Samas Bilsu pdf-kataloogis on B6-Sport P30-0138 M-techile ja eelnevast B6st pole kriipsugi.
On ka B8 ja B12, aga jätame need välja.
B4 on musta värvi ja mõeldud originaalamordi asenduseks. B6 on kollane ja nö tuuning, et muuta auto jäigemaks ja sportlikumaks. Bilsu kataloogi järgi B4 justnagu sobiks, teisalt väidetakse, et auto on sportvedrustega ja siis peab B6 panema.
Teine variant on Bilstein kuradile saata ja osta Boge turbo 32-967-F, sest Boge pakub ainult ühte varianti

Orienteeruvad hinnad on Boge 1800kr, B4 1200 kr, B6 2500 kr.
Kes nüüd jõudis sellest rägastikust lõpuni läbi murda, oskab ehk nõu anda missugune see õige oleks.