el aknad
el aknad
Mul sellised küsimused tekkind , miks ei käi mu autol tagaklaasid alla pole nuppe , ega vänta (esiaknad elektrilised ,töötavad ilusti )
ja mis funktsioon on kella küljes oleval nupul MEMO, ei ole suutnud välja mõelda
Auto on E 34
Tänud
ja mis funktsioon on kella küljes oleval nupul MEMO, ei ole suutnud välja mõelda
Auto on E 34
Tänud
-
- Huviline
- Postitusi: 4703
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
tagaakendel vända kohad on? kui ei siis tuleks juba vaadata,mis seal aretatud on, äkki on paigaldatud keskele vale lüliti, 4 el akna puhul lülitil mis asub keskkonsoolis neli aknanuppu, 2el akna puhul kaks loomulikult. memo nupp peaks aktiveerides andma iga täistund heliga märguande
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kas ma saan õieti aru, et tagauste küljes pole ka nuppe?
Kõige loogilisem oleks see, et vändad maha kistud ja el. akendega isendi polster pandud, kus vändakohti ei ole.
Või siis on vända kohad mingite kapslitega kinni kaetud ja seejärel el. akende install pooleli jäetud?
Ilmselt abiks uksepolstri lahtivõtmine.
Kõige loogilisem oleks see, et vändad maha kistud ja el. akendega isendi polster pandud, kus vändakohti ei ole.
Või siis on vända kohad mingite kapslitega kinni kaetud ja seejärel el. akende install pooleli jäetud?
Ilmselt abiks uksepolstri lahtivõtmine.
Tere
Esialgsele postitajale: Ilmselt oleks tarvis siiski ukse polstrid maha võtta ja vaadata mis seal all on. Kui see töö tundub natuke hirmuäratav, siis pane tähele, et Sulle esimesena vastanud inimene teeb autode elektritöid ning ta on ka oma telefoninumbri lisanud. :)
jJanno
PS: Thnx Patrik. Ise olen ka mõelnud, et mida see "MEMO" teeb :)
OT, aga selleks on käigukangi kõrval nupp, mis tagumised el aknad välja lülitab. Mina isiklikult nimetaks seda lapselukuks, mitte blondiinilukuks.England kirjutas:vändad võetakse selle pärast ära et tagaistmel istuvad blondiinid aknaid üles-alla kerides toonkilet ära ei rikuks.
Esialgsele postitajale: Ilmselt oleks tarvis siiski ukse polstrid maha võtta ja vaadata mis seal all on. Kui see töö tundub natuke hirmuäratav, siis pane tähele, et Sulle esimesena vastanud inimene teeb autode elektritöid ning ta on ka oma telefoninumbri lisanud. :)
jJanno
PS: Thnx Patrik. Ise olen ka mõelnud, et mida see "MEMO" teeb :)
exTouring
Kusjuures lisan täpsustuseks, et see signaal ei tule mitte täpselt täistunnil, vaid 15 seksi enne, et jõuaksid oma raadio ikka uudiste kanalile keerata.jjanno kirjutas: PS: Thnx Patrik. Ise olen ka mõelnud, et mida see "MEMO" teeb
Saksa loogika.
Digikell/termomeeter piiksub lihtsalt kolm korda, aga suur pardakompuuter näitab sisselülitatud MEMO-funktsiooni korral sellele lisaks hetkeks armatuuris kellaaega.
Priit
'92 530i
on küll see võimalus, saksas politseiautd tulevad tehasest väga imeliku komplekteeringuga. kas sinu auto päris politsei töövahend on olnud....Maarja kirjutas:Aga kas see võimalus , et ta juba tehasest sellisena (ilma tagaklaasi tõstukiteta) välja veeres on täiesti välistatud?
Asi nimelt selles , et lasin selle auto endale saksast tuua ja ei usu at seal keegi toonkilede pärast ukselinke ära hakkab võtma.
toonkilede panemine ei ole saksas sedavõrd popp tegevus, et keegi sellist pederastiat tegema hakkaks, ise seejuures teisi blondiinideks sõimates.
kindlasti ei ole probleemis midagi ületamatut kui õige inimese poole pöördud asja lahendamiseks.
Sai siis eile se uksepolster maha võetud ja selle alt tuli välja tühjus mitte mingeid süsteeme akna liikumapanekuks polnud. Aga see selleks , mul on juba uued küsimused.
1. Hammastega rihma vahetuseks pidi veel vaja olema vahetada mingeid rulle või rattaid mis need on ja palju neid vaja on?
2. Kui mootoris õli vahetada siis millist oleks kõige otstarbekam panna ?
3.Kõrgematel pööretel hakkab mootor vaikselt vilisema, kas see on normaalne, nagu reaktiivlennukis sõidaks.(mootor pidi M 21 olema turbodiisel )
Tänud kõigile , kas viitsivad vastata.
1. Hammastega rihma vahetuseks pidi veel vaja olema vahetada mingeid rulle või rattaid mis need on ja palju neid vaja on?
2. Kui mootoris õli vahetada siis millist oleks kõige otstarbekam panna ?
3.Kõrgematel pööretel hakkab mootor vaikselt vilisema, kas see on normaalne, nagu reaktiivlennukis sõidaks.(mootor pidi M 21 olema turbodiisel )
Tänud kõigile , kas viitsivad vastata.
-
- Huviline
- Postitusi: 4703
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
kui on diisel, siis kindlasti kuuri all poistel hammasrihma ära lase vahetada, selle pingutus tuleb täpselt paika panna, sellest sõltub diisli pumba ajastus. kui vahetad rihma, vahetad ka rulli, elementaarne, nagu tõmbad hommikul kaks värsket sokki jalga, mitte ei vaheta ainult mustema. sama kehtib amortide, vedrude, piduriklotside, ketaste, soovitatavalt ka rattalaagrite kohta. rulle on võimalik osta komplektina koos rihmaga hästivarustatud varuosapoodidest
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Vilistab turbo. Tähendab - töötab. Turbo pöörleb hirmus suure kiirusega, sellest vile. Kui ei vilistaks, siis oleks põhjust muretseda.Maarja kirjutas: 3.Kõrgematel pööretel hakkab mootor vaikselt vilisema, kas see on normaalne, nagu reaktiivlennukis sõidaks.(mootor pidi M 21 olema turbodiisel )
Tänud kõigile , kas viitsivad vastata.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT