Seda kust võimsuse vahet tuleb ei tea, ilmselt mängitud natuke fuel-mappingute/turbo rõhuga ja kui olemasoleva CO2 piirangu sisse ära mahub, siis lastaksegi nö "uus" mootor välja. 150hp kohta on öeldud, et sellel pidid turbod nõrgemad olema, ei oska ise kommenteerida.
Chipi lisamine üldiselt väga hea mõte, kuna turbodiislile annab see päris kõvasti pauku juurde ja kütusekulu võib isegi samaks jääda. Tehas hoiab võimust kunstlikult madalal, kuna põhiline prioriteet on mootori mahutamine teatud CO2 maksustamisvahemikku. Kuna enamik diislichippe annab juurde ainult 20-30hp ei tee see päris kindlasti midagi halba ka mootori elueale.
On ka muidugi teisi näiteid, nt 330d-l (M57N, 150kw) on suht väikeste modifikatsioonidega kätte saadud 300hp ja 600+nm. Vastupidavuse kohta andmed puuduvad
