Maddafaker kirjutas:Aitäh hea vastuse eest. Küünaldes asi ilmselt siiski pole, sest need sai samal hommikul just uued pandud. Alguses kahtlustasingi neid. Aga millega seletada siis seda survet veevärgis? Koos tosooliga tuli radikast välja ka hermeetilist tihendimaterjali (see oranz möga, mis kummiks kõveneb) ja vaatasin, et termostaadi kaas oli sellega kinni pandud.
Eks proovin siis seda süütepooli värki.
Edit: Sai uuritud siin erinevaid teemasid. Mainin selle ka ära, et küünalde all olevad seibid olid kõik õlised....üks aga eriti õline...kas võib olla, et sellel silindril ongi midagi viga, näiteks klapitihend vms
Just. Klapikambrikaane tihend laseb läbi. Selline efekt tekibki suuremal peenestamisel siis lööb õlisurve ja õli üles ja võib siis vigastest kohtadest rohkem välja ajama hakata.
See et küünlad suht õli sees ujuvad võib ka süütepooli läbi lasta või muudab süütepooli ja küünla vahelise kontaktpinna mustaks - ei anna enam kõrgepinget õigesse kohta edasi vaid lööb siis kas kuskile kõrvale mootori plokki selle edasi. Saad ilmselt aru mis mõtlen.
Endal ujus ka paar küünalt õli sees, siis vahetasin klapikambrikaane tihendi ära. Õnneks mootori töö veel häiritud ei olnud. Minu jaoks võttis vahetus 3,5h tööd.
Klapide põlemise kohta ei oska ma mindagi tarka öelda - siinkohal kuula Truumut.
Jõudu!