E34-l plokikaas kõver?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Margo_325
Huviline
Postitusi: 627
Liitunud: 11.10.2004 18:01 13
Asukoht: Tallinn

E34-l plokikaas kõver?

Postitus Postitas Margo_325 »

Autoks 91a 525i 141kW

Probleem selles, et auto käima pannes käib mootor ebaühtlaselt, nagu mõni silinder ei töötaks. Gaasi vajutades läheb umbes 4000 peal nagu normaalseks, või siis ei saa lihtsalt aru enam, et mõni silinder puudu. Sõitmisel on ka jõuetu ning kui mingi 40km maha sõita ja siis radikakork maha keerata, siis on surve sees. Tempi näidik istub ilusti keskel kogu aeg :?

Probleem ilmnes üleöö, kui sõber eelmine õhtu autot väga hullusti piinas (kummisuitsetamine, kiirendused jne). Enne seda oli kõik korras, seepärast arvasingi, et see viga. Nad vist väga kuuma ei taha saada...
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2630
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

mõnus sõber :D
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

kapa kirjutas:mõnus sõber :D
oojaaa
Kasutaja avatar
siim_s
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 13.07.2005 12:37 30
Asukoht: Tallinn, Männiku

Postitus Postitas siim_s »

Plokikaas vast ikka ei ole kõver. Kui õli tase ja jahutusvedeliku tase on stabiilelt normis.
Plokikaane veailmingute kohta on siin foorumis palju juttu olnud ning otsingut kasutades saad kindlasti palju põhjalikku infot.
Lühidalt: Kui õli tase ei ole tõusnud jahutusvedeliku arvelt või sumpsist valget suitsu ei tule siis suurt muret ei tohiks veel olla.
Arvan et tõesti on sul lihtsalt üks pütt tagant ära. Pigem vaata üle süüteküünlad. Kahtlustan et on üks süütepool läbi, või selle juhtmed.
Hakka ükshaaval poole tagant ära võtma ja vaata, mille eemaldamisel mootori töö ikka smaks jääb. Süütepooli rikke põhjuseks võib olla kulunud küünlad.
Vigasid võib olla ka teisi(nt pihusti - uputab üle)

Kontrolli. edu!

Siim_s
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
Margo_325
Huviline
Postitusi: 627
Liitunud: 11.10.2004 18:01 13
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Margo_325 »

Aitäh hea vastuse eest. Küünaldes asi ilmselt siiski pole, sest need sai samal hommikul just uued pandud. Alguses kahtlustasingi neid. Aga millega seletada siis seda survet veevärgis? Koos tosooliga tuli radikast välja ka hermeetilist tihendimaterjali (see oranz möga, mis kummiks kõveneb) ja vaatasin, et termostaadi kaas oli sellega kinni pandud.

Eks proovin siis seda süütepooli värki.

Edit: Sai uuritud siin erinevaid teemasid. Mainin selle ka ära, et küünalde all olevad seibid olid kõik õlised....üks aga eriti õline...kas võib olla, et sellel silindril ongi midagi viga, näiteks klapitihend vms
mart1n
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 28.12.2005 13:49 28

Postitus Postitas mart1n »

endal esines just hiljuti sama probleem, nimelt sõidsin ka veidi kiiremini kui tavaliselt aga ei midagi piinavat autole. siiski juhtus sama asi nagu sul, et tühikäigul auto värises nagu oleks mõni pütt tagant. viisin auto tarkade kätte ja selgus et 1 klapp oli läbi põlenud. sul võibolla sama mure. :!:
üsna kulukas asi kahjuks, sest seda mootorit väga ei viitsita lahti võtta :?
525i-141kw
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Mina kimaks Truumu juurde ja vaataks mis dignostika selle kohta ütleb.
Edasi äkki mõõdaks surved üle, kui ikka surved liiga ebaühtlased, siis võiks tõesti mõnda kalppi süüdistada.
Mercedes EQS 450+ 2022
Margo_325
Huviline
Postitusi: 627
Liitunud: 11.10.2004 18:01 13
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Margo_325 »

Viljar kirjutas:Mina kimaks Truumu juurde ja vaataks mis dignostika selle kohta ütleb.
Edasi äkki mõõdaks surved üle, kui ikka surved liiga ebaühtlased, siis võiks tõesti mõnda kalppi süüdistada.
Läheks kohe, kui sinna ca 220 km poleks :lol:
Siin on lähim koht 15km kaugusel, diagnostik haige, järgmine koht on Viljandi, seal järjekorrad 19. juulini. Tartusse selle autoga äkki ei jõuagi, sureb enne täitsa ära :?

PS! Kui te elate Valgas, siis ärge lootkegi oma BMW-le diagnostikat saada, Valga on BMW-de vihkaja linn :lol:
truumu

Postitus Postitas truumu »

Mõõda surved üle
Ennegi M50-l klapid pöördega pähe lastud(foorumlane Hollow näiteks)
mart1n
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 28.12.2005 13:49 28

Postitus Postitas mart1n »

jah, minul oli kah ühes surve liiga madal
525i-141kw
Kasutaja avatar
siim_s
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 13.07.2005 12:37 30
Asukoht: Tallinn, Männiku

Postitus Postitas siim_s »

Maddafaker kirjutas:Aitäh hea vastuse eest. Küünaldes asi ilmselt siiski pole, sest need sai samal hommikul just uued pandud. Alguses kahtlustasingi neid. Aga millega seletada siis seda survet veevärgis? Koos tosooliga tuli radikast välja ka hermeetilist tihendimaterjali (see oranz möga, mis kummiks kõveneb) ja vaatasin, et termostaadi kaas oli sellega kinni pandud.

Eks proovin siis seda süütepooli värki.

Edit: Sai uuritud siin erinevaid teemasid. Mainin selle ka ära, et küünalde all olevad seibid olid kõik õlised....üks aga eriti õline...kas võib olla, et sellel silindril ongi midagi viga, näiteks klapitihend vms
Just. Klapikambrikaane tihend laseb läbi. Selline efekt tekibki suuremal peenestamisel siis lööb õlisurve ja õli üles ja võib siis vigastest kohtadest rohkem välja ajama hakata.
See et küünlad suht õli sees ujuvad võib ka süütepooli läbi lasta või muudab süütepooli ja küünla vahelise kontaktpinna mustaks - ei anna enam kõrgepinget õigesse kohta edasi vaid lööb siis kas kuskile kõrvale mootori plokki selle edasi. Saad ilmselt aru mis mõtlen.

Endal ujus ka paar küünalt õli sees, siis vahetasin klapikambrikaane tihendi ära. Õnneks mootori töö veel häiritud ei olnud. Minu jaoks võttis vahetus 3,5h tööd.

Klapide põlemise kohta ei oska ma mindagi tarka öelda - siinkohal kuula Truumut.

Jõudu!
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
Margo_325
Huviline
Postitusi: 627
Liitunud: 11.10.2004 18:01 13
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Margo_325 »

Viisin auto targemate vendade kätte, kes avastasid, et kahes tagumises silindris surve puudus. Ilmselt siiski klappide viga.
Margo_325
Huviline
Postitusi: 627
Liitunud: 11.10.2004 18:01 13
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Margo_325 »

Siia teemasse siis edasi.
Teeninduse vennad ütlesid, et KÕIK väljalaskeklapid pähe käinud ja kaant ka vaja lihvida :?
On see tõesti võimalik, kui kett pole kohalt ära läinud, et KÕIK väljalaskeklapid kõverad? Sõitsin sinna ise kohale...küll mitte päris 6 töötava silindriga, aga siiski...
Margo_325
Huviline
Postitusi: 627
Liitunud: 11.10.2004 18:01 13
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Margo_325 »

Kaua möödas ja auto ammu liikvel jälle, kuid ehk kellelgi millalgi samasugune probleem ees ja ei tea, mis viga, siis nüüd lõpuks viga käes. Nimelt oli autol piiraja kuskile ülessepoole tehasepiirajat chipitud vms ning klapivedrud ei pidanud sellisele tempole vastu ning hakkasid kolbidele pähe peksma...seetõttu ka kõik klapid kõverad.
Vasta