520 93`A - käigukasti jama...
520 93`A - käigukasti jama...
Et siis järgmine jama...
Kui käigu sisse panen siis tuleb nagu käik selga...wtf?
Kui tagumise käigu sisse panen siis läheb nagu aega...ja ei lähe nagu käik sisse kohe...ja kui gaasi annan siis tuleb see ka litakaga selga?
Mis võib viga olla?
Kas on oht, et kast varsti läheb?
Kui käigu sisse panen siis tuleb nagu käik selga...wtf?
Kui tagumise käigu sisse panen siis läheb nagu aega...ja ei lähe nagu käik sisse kohe...ja kui gaasi annan siis tuleb see ka litakaga selga?
Mis võib viga olla?
Kas on oht, et kast varsti läheb?
Minevik: E34 525 125kw 89a; E36 318 85kw 91a; E34 520 110kw 93a touring, E34 530 V8 160kw 93a, Nissan Primera 06a, Mazda 6 2,0 08a, Audi 80 Cabrio 95a, Audi V8 92A, Lincoln Navigator 5,4l 04a, E65 730 02a, E60 545 05a
kussjuures mul on 99% samasugune jama kastiga.
Tõmban D või 4,3,2 peale siis auto jõnksatab ettepoole, mitte küll väga tugevalt aga häirib ikka veidi.
R peale panen siis vahel hakkab kohe vedama, enamus kordadel aga ei võta vedu taha. Kui kõvasti gaasi anda siis lööb pauguga sisse, kui vaikselt varbaga vajutada siis mingil hetkel hakkab vedama.
Õlitase oli normis ja õli ise kah ilus ja läbipaistev.
Kas peaks ikka õli vahetama või viin kohe transrem'i remonti?
Tõmban D või 4,3,2 peale siis auto jõnksatab ettepoole, mitte küll väga tugevalt aga häirib ikka veidi.
R peale panen siis vahel hakkab kohe vedama, enamus kordadel aga ei võta vedu taha. Kui kõvasti gaasi anda siis lööb pauguga sisse, kui vaikselt varbaga vajutada siis mingil hetkel hakkab vedama.
Õlitase oli normis ja õli ise kah ilus ja läbipaistev.
Kas peaks ikka õli vahetama või viin kohe transrem'i remonti?
No sa ilmselt mäletad siin Eero ja minu kastisaagatNu kirjutas:kussjuures mul on 99% samasugune jama kastiga.
Tõmban D või 4,3,2 peale siis auto jõnksatab ettepoole, mitte küll väga tugevalt aga häirib ikka veidi.
R peale panen siis vahel hakkab kohe vedama, enamus kordadel aga ei võta vedu taha. Kui kõvasti gaasi anda siis lööb pauguga sisse, kui vaikselt varbaga vajutada siis mingil hetkel hakkab vedama.
Õlitase oli normis ja õli ise kah ilus ja läbipaistev.
Kas peaks ikka õli vahetama või viin kohe transrem'i remonti?


Seega võid 10-15K kohe rahulikult kõrvale panna.
GS
- Tarmo_N
- Huviline
- Postitusi: 1257
- Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
- Telefon: 51975325
- Asukoht: heinola-viljandi.
minu soovitus.vaheta filter ja kui ongi kast kottis ei kao see filter sul kuskile.lased kasti korda teha ja paned selle filtri.bemmi kastidel on üks suur probleem et ei saa hüdromuhvi õlist tühjaks lasta ja sinna jääb enamus mustast õlist.olen automaatidega suht palju kokku puutund ja neid ise kah lammutanud.põhi probleemid algavad mustast õlist. 

powered by bmw e39 530d touring ja e34 525tds touring.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
No nii suure ja mahuka remondi puhul küll ei maksa sama vana filtrit uuesti kasutada. Igasugu metalli jms sodi ju täis ja on siis pärast vaja uuesti hakata remonti tegema?!kobra2 kirjutas:minu soovitus.vaheta filter ja kui ongi kast kottis ei kao see filter sul kuskile.lased kasti korda teha ja paned selle filtri
GS


Kuidas moto temp ja käigukasti jama soetud on omavahel?