Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
jama siis selline, et auto ei KÄIVITU...eile sõitsin maja juurde ilma probleemideta ja täna õhtul siis enam käima ei lähe. kõik muidu ok mootor käib ilusti ringi ja värki. süüte sisse keeramisel peaks ju pump korraks taha haakima aga täna ta ei viitsinud enam oma kohust täita. milline on üldse pumba relee???
endal juhtus sama.... ja pump õhtal... sai pump maha võetud... raputatud ja vool taha lykatud.... töötas jälle... ja nii kaua töötas ilusti kuni jäi jälle vale kohapeal seisma, siis oli vaja uuesti raputada.... põmst on mootori rootorikontaktid läbi kulunud ja seda eriti remontida pole ka mõtet... odavam on uus mootor osta
sai siis täna juhtmed pumbale taha löödud ja pump töötas. nats lasin pumpa ringi ja auto korraks käivitus. nii, et asi on relees või juhtmetes.
milline on pumba relee??või kust üldse alustada?
Kapoti all vasakul pool kaitsmekarbi küljes
Eraldi plastik kate on tal peal
Harilikult 3 releed
Pearelee, pumba oma ja lambda soojendus
pumbareleest tuleb välja roheline juhe lilla triibuga
Aga kontrolli üle ka alarmi katkestus
no nii..seal on siis kolm releed. sinine, valge ja oranz(oranz on kõige salongi poolsem). Kui süüte sisse keerasin siis valge oli kontaktis ja sinine ei teinud midagi ja oranze oli seal kaitsme karbis päris mitu ja vahetasin noid ka omavahel...nii, et arusaamatuks jäävad just sinine ja valge relee, kuidas peavad need kaks releed käituma kui süüte sisse keeran? ja keskmisse releesse(valge) läheb hunnik punase valgega juhtmeid ja eri paksusega
kaks releed siis. valge on süüte sisse keeramisel koguaeg ühenduses aga sinine ei tee mitte midagi. ei tea isegi kas vool sinise releeni jõuab kuna puudub tester ja kontroll lamp ei näidanud midagi http://www.zone.ee/melbmw/Foto148q.jpg?2 <pilt
sai siis päris laiali kakutud auto ja immo on üldse laiali seal armatuuri all. juhtmed kõik eri suundades laiali. emmm immo siis pole nagu ühendatud mitte kuhugi nii siis sain ka aru lõpuks mida kompuuter röögib "check coolant level" mida see tähendab? palun abi!!!!peaks tähendama jahutusvedelik aga see on normis ja nats pealegi!?!?!
BMW325i kirjutas:sai siis päris laiali kakutud auto ja immo on üldse laiali seal armatuuri all. juhtmed kõik eri suundades laiali. emmm immo siis pole nagu ühendatud mitte kuhugi nii siis sain ka aru lõpuks mida kompuuter röögib "check coolant level" mida see tähendab? palun abi!!!!peaks tähendama jahutusvedelik aga see on normis ja nats pealegi!?!?!
jahutusvedeliku taseme anduril on kombeks ära mädaneda... kui sul paagis vedelik sees siis ära pane seda kirja tähele ja mie osta uus andur
priitv8 kirjutas:Kui pumbale otse toide peale anda, siis töötab?
Oletada võib kõike. Kindel on see, et kui vända signaali pole, ei hakka ka pump tööle.
otse töötab pump. preugu teen isegi häda sõidud ära ja juhtmed on veetud läbi relee. üks massi, teine pumpa.kui relee jalgadelt võtta siis 85 on mass pndud ja 87 läheb pumpa
mul oli sama jama sama autoga aga asi on kaugel bena pumbast mul läks mingi andur mis väntvõllilt pöördeid möödab allandur või midagi säärast täpselt ei mäleta maksis 1500 eeku
Seesama jah. Ees rihmarattal on hammasvöö, mida loeb induktiivandur. See loebki kokku kui kiiresti mootor pöörleb ja millisel hetkel pritsida/süüdata. Ilma selle signaalita ei toimeta ECU mitte piiksugi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Sama vidinat jah, aga on Sul mingit ossitaolist aparaati, et impulsi kuju näha?
Niisama uurimisest kasu vähe...
Pealegi, kui säde on, pole viga selles anduris
truumu kirjutas:
Sama vidinat jah, aga on Sul mingit ossitaolist aparaati, et impulsi kuju näha?
Niisama uurimisest kasu vähe...
Pealegi, kui säde on, pole viga selles anduris
säde on olemas. tuttav mõõtis ka andurit testri ja mingi x aparaadiga ja olevat korras..sain ka aja diagnosti järgmiseks laupäevaks.