E34 amordid
E34 amordid
oleks vaja 525 tds -il amorte vahetada, millised olexid head ?
Niimodi soovitati amorte mulle:
pane Boge või Sachs(tegelt need ongi sama tehase toodang) muud on jurad ja bilsteinid on kallid liiga ja ei taha pidada ka kuigi kui töötavad on head ja konisid sa vaevalt ostma hakkad. igast muud saasta nagu Lip, Gabriel, Monroe, Kyb ära hakka alla panema saad ainult muret ja vaeva nendega. monroe kohta sa tead ilmselt juba isegi, KYB tahab talvel kinni külmuda ja seejärel lähevad ruttu pensionile, nad ju ka jaapanis toodetud. Täna nägin üks pani Gabrielid alla, ei tea imelikud olid sellised ja kuna vahetas ainult esimesed siis üks mees tegi kõrvalt nalja, et taha pane Agnesed, Laughing Laughing Laughing . Lip on uus kaubamärk ja on tegelikult vana teada QH seega BMW kõige optimaalsemad ja järgi proovitud on BOGE ja SACHS!!!
pane Boge või Sachs(tegelt need ongi sama tehase toodang) muud on jurad ja bilsteinid on kallid liiga ja ei taha pidada ka kuigi kui töötavad on head ja konisid sa vaevalt ostma hakkad. igast muud saasta nagu Lip, Gabriel, Monroe, Kyb ära hakka alla panema saad ainult muret ja vaeva nendega. monroe kohta sa tead ilmselt juba isegi, KYB tahab talvel kinni külmuda ja seejärel lähevad ruttu pensionile, nad ju ka jaapanis toodetud. Täna nägin üks pani Gabrielid alla, ei tea imelikud olid sellised ja kuna vahetas ainult esimesed siis üks mees tegi kõrvalt nalja, et taha pane Agnesed, Laughing Laughing Laughing . Lip on uus kaubamärk ja on tegelikult vana teada QH seega BMW kõige optimaalsemad ja järgi proovitud on BOGE ja SACHS!!!
Bilstein ja Sachs on ühes hinnaklassis.draggo kirjutas:Niimodi soovitati amorte mulle:
pane Boge või Sachs(tegelt need ongi sama tehase toodang) muud on jurad ja bilsteinid on kallid liiga ja ei taha pidada ka kuigi kui töötavad on head ja konisid sa vaevalt ostma hakkad. BMW kõige optimaalsemad ja järgi proovitud on BOGE ja SACHS!!!
Vähemalt ma leidsin koha, kust sai Bilsteini sama hinnaga, mis Sachs poes.
Abiks:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... 34+amordid
Bilsteine on kollaseid ja muidu-Bilsteine.
http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... stein1.htm (vt. ЖЕЛТОЕ)
Millised need Sachsi hinnaga olid?
http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... stein1.htm (vt. ЖЕЛТОЕ)
Millised need Sachsi hinnaga olid?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Mustad gaasikad ehk siis peaks olema eelmainitud Sachsi ja Bogega samasse klassi kuuluvad.
Kollased ikka kallima hinnaga (need ju jäigemad ja sportlikumad).
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
See ei olnud küll sama koht, aga Bilsteini saab siitki.
Kollased ikka kallima hinnaga (need ju jäigemad ja sportlikumad).
Ülejäänud jutt siin:Janek kirjutas:Aare530-le vastus.
Sport amordid kollased:
esi 2500.-tk
taga 2100.-tk
tavalised mustad:
esi 1250.-tk
taga 1150.-tk
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
See ei olnud küll sama koht, aga Bilsteini saab siitki.
Kogu selle jutu lõpetuseks ütleksin, et ise panin alla "laidetud" KYB gaasiamordid kuna hinnavahe oli ikka märgatav ja endal positiivne kogemus olemas.
Annan sulle ka paar vihjet:
1.
Pakkuda on Sachsi omad.
Hind: 1000.-/tk (poes 1175.-/tk)
Garantii 2 aastat!
parimat,
Jaanus
555-929-58
2.
Pakkuda sachs, tagumised 1000.- tk gaas
SACHS 290 275
Shock Absorber
Super Touring
* Fitting Position : Rear Axle
* Suspension : for vehicles with standard chassis
* Labour [h] : 0,60
* Shock Absorber Mounting Type: Bottom eye, Top pin
* Shock Absorber Type: Gas Pressure
* Shock Absorber System: Twin-Tube
***************************************************
525 i 24V
Engine capacity : 141 kW / 192 HP
displacement : 2494 ccm
manufactured in : 09/1989 - 09/1995
KBA-Nr: 0005493
KTYP-No : 241
motor code
M 50 B 25 ( 09/1989 - 12/1992 )
M 52 B 25 (Vanos)
55608931
Annan sulle ka paar vihjet:
1.
Pakkuda on Sachsi omad.
Hind: 1000.-/tk (poes 1175.-/tk)
Garantii 2 aastat!
parimat,
Jaanus
555-929-58
2.
Pakkuda sachs, tagumised 1000.- tk gaas
SACHS 290 275
Shock Absorber
Super Touring
* Fitting Position : Rear Axle
* Suspension : for vehicles with standard chassis
* Labour [h] : 0,60
* Shock Absorber Mounting Type: Bottom eye, Top pin
* Shock Absorber Type: Gas Pressure
* Shock Absorber System: Twin-Tube
***************************************************
525 i 24V
Engine capacity : 141 kW / 192 HP
displacement : 2494 ccm
manufactured in : 09/1989 - 09/1995
KBA-Nr: 0005493
KTYP-No : 241
motor code
M 50 B 25 ( 09/1989 - 12/1992 )
M 52 B 25 (Vanos)
55608931
priitv8 kirjutas:Bilsteine on kollaseid ja muidu-Bilsteine.
http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... stein1.htm (vt. ЖЕЛТОЕ)
Millised need Sachsi hinnaga olid?
Kas tavalised Bilsteinid on kehvemad, kui Sachsi toodang ?

Viimati muutis Jaanu5, 14.02.2007 23:35 34, muudetud 1 kord kokku.
Liiga palju varuosi liiga heade hindadega!
Oki...Aitåhh,
Igatahes praegu tundub, et tagumine ots madalam, kui esimene, st siis tuleks need kah vahetada, voi ainult siis tagumised, sest esimene ots tundub norm korgusel olema.
Siit kusimus, et palju maksavad siis 2,0 Touring 1994a amordid, koik neli, kuna sai mingit testi tehtud ja need pidid puhta puruks olema, aga soites ei saa midagi aru, aint ees midagi koliseb ja see pidi amort olema, kuna koik muu vahetatud.ja siis ka tagumised vedrud?
Igatahes praegu tundub, et tagumine ots madalam, kui esimene, st siis tuleks need kah vahetada, voi ainult siis tagumised, sest esimene ots tundub norm korgusel olema.
Siit kusimus, et palju maksavad siis 2,0 Touring 1994a amordid, koik neli, kuna sai mingit testi tehtud ja need pidid puhta puruks olema, aga soites ei saa midagi aru, aint ees midagi koliseb ja see pidi amort olema, kuna koik muu vahetatud.ja siis ka tagumised vedrud?