E36 amortidest

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Kurjam
Huviline
Postitusi: 143
Liitunud: 21.03.2006 14:40 03
Asukoht: Rakvere-Tallinn

E36 amortidest

Postitus Postitas Kurjam »

Plaan välja vahetada amordid ja vedrud, madaldussarja vastu.
Enamus väljapakututest sobivad al. aastast 92 autodele.
Enda bmw on aga aastast 91.
On siis mingeid erinevusi kinnitustes 90-6.92 ja sealt edasi aastate vahel?
Teab ka keegi rääkida saksas valmistatud madaldussarjade kohta?
Firmad, mis odava hinna poolest silma on jäänud on Gt Cupline, EVO ja Formel K.
Aaro
Huviline
Postitusi: 1599
Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Peamine sõiduk: E30
Asukoht: Siin ja seal maakera

Postitus Postitas Aaro »

Selles vahemikus on esiamortidel pikem ots, 92 aastast amordile ei mahu sinu amordipadi peale. Ehk siis sa ei saa piltlikult vedru kinni keerata. Samuti annab realoem erinevad vedrud, milline neil visiuaalne vahe on ei tea. Mina eelistan saksa madaldusest H&R vedrusid.
Kasutaja avatar
Kurjam
Huviline
Postitusi: 143
Liitunud: 21.03.2006 14:40 03
Asukoht: Rakvere-Tallinn

Postitus Postitas Kurjam »

Aaro kirjutas:Selles vahemikus on esiamortidel pikem ots, 92 aastast amordile ei mahu sinu amordipadi peale. Ehk siis sa ei saa piltlikult vedru kinni keerata. Samuti annab realoem erinevad vedrud, milline neil visiuaalne vahe on ei tea. Mina eelistan saksa madaldusest H&R vedrusid.
Et alates 92a. amort on lühem kui vanemad?
Näiteks sellel lehel pakutav koni amort sobib ka 91a. autodele kui ülemine kinnitus vahetada välja osaga mida ei suutnud leida realoem ega UM laost.
Kas siis võib kõikide teiste tootjate amortidega samamoodi teha? ja mis osa see on "BMW partnumber 31.331.090.467" googlist leidsin selle: Pilt
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11707
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Nagu oleks amordi ülemine tugilaager :roll:
Aaro
Huviline
Postitusi: 1599
Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Peamine sõiduk: E30
Asukoht: Siin ja seal maakera

Postitus Postitas Aaro »

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10

nr 1 taldrik käib siis vedru peale, sellest läheb läbi amordi ots. Kinni keeratakse amort siis mutikaga 6. Kuni 06/1992 on amordid pikema otsaga ja saab ilust kinni keerata. Üle 06/1992 on amordi keerme osa lühem ja ei saa kinni keerata.

Kui jah sealt see number 1 detail väljavahetada, siis loogiliselt peaks ka teised ehk uuema tüübi amordid sobima. Aga see on ainult loogiliselt võttes, ise ei ole katsetanud.
Kasutaja avatar
Kurjam
Huviline
Postitusi: 143
Liitunud: 21.03.2006 14:40 03
Asukoht: Rakvere-Tallinn

Postitus Postitas Kurjam »

Aaro kirjutas:http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10
nr 1 taldrik käib siis vedru peale, sellest läheb läbi amordi ots. Kinni keeratakse amort siis mutikaga 6. Kuni 06/1992 on amordid pikema otsaga ja saab ilust kinni keerata. Üle 06/1992 on amordi keerme osa lühem ja ei saa kinni keerata.
Kui jah sealt see number 1 detail väljavahetada, siis loogiliselt peaks ka teised ehk uuema tüübi amordid sobima. Aga see on ainult loogiliselt võttes, ise ei ole katsetanud.
Sai "loogiliselt võttes" praktikasse pandud ja tulemus on bro.
Võtsin romulast uuema tüübi amordi ülemised tuglaagrite komplekti ja sobisid. Esimesel korral sai 4 silindrilise 318 omad, kuid need ei sobinud, kuna poldiava oli liiga väike ja ei saanud ülemist mutrit kinni keerata. 320 omad sobisid.
Mõned pildid ka, kui kedagi huvitab ja peaks selle töö kunagi ette võtma.

Pilt
Pilt
Vasta