Jagajasse ei jõua vool
Jagajasse ei jõua vool
Tegemist E28 528 süütesüsteemiga. Süütevool on olemas ja tuleb ilusti kuni kommutaatorini, aga sealt edasi enam jagajani ei jõua. Proovinud kolme erinevat kommutaatorit, kuid eriti ei tahaks uskuda, et kõik läbi on. On kellelgi häid mõtteid, milles veel viga võib olla.
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
aga vool peab ennem süütepooli ka jõudma ju. ja seal alles edasi jagajasse. see juhe mis jagaja kuljelt tuleb sellega loetakse impulsse ja see suundub kommutaatorisse. kontrolli kõik ühendused üle ja ma usun et leiad oma vea üles.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Süütepoolis on vool olemas aga just sinna impulsi juhtme otsa vool ei jõua. Mis moodi see ühendus siis välja näeb, kui on kaks kommutaatorit. Igatahes selle juhtme otsas, mis ühendab jagajat, süütepooli ja kommutaatorit on pistik, mis läheb kommutaatorisse. Seal on olemas kahes kohas vool. Esimeses klemmis ja neljandas. Kas viimast klemmi on vastavalt kollase ja musta juhtme all. Need peaks olema idee järgi impulsi juhtme otsad, mis suunduvad jagajasse. Kas pistikus nende juhtmetel peab olema vool, kui vooluring on ühendatud või mitte? Igaljuhul, kui ühendada kommutaator sinna pistikusse, siis alla impulsi juhtme otsa voolu ei tule. Segane jutt paistab küll.
Auto täpset vanust ei teagi, kuna ainult süütesüsteem on sealt pärit. Pakun, et auto on pärit aastast 86. Elektriku juures sai mõõdetud jagajast väljatulevat impulsi(lihtsalt jagaja võlli keerutades), siis näitas tester, et impuls tuleb välja ja et asi toimib. Kuid nüüd proovisin auto peal, siis isegi sellest juhtmest, mis tuleb süütepoolist jagajasse(kõrgepinge) ei ole mingit sädet. Vb on asi selles, et lihtsalt auto elektri süsteemis on midagi valesti.