318is 92, sidur libiseb
318is 92, sidur libiseb
Kas kellelgi on kogemust ja teadmist, et mida vahetada, kui sidur libiseb. Ise mõtlesin, et vahetaks ainult ketta ära, aga UM arvati, et tuleb vahetada korv, ketas, survelaager.
Äkki oskab keegi öelda palju see vahetus võiks maksma minna (või tasub töö ise ettevõtta) ja mis on juppide hinnad?
NB! Keegi öskab äkki soovitada, et kus Pärnus tasuks seda tööd tellida?
Äkki oskab keegi öelda palju see vahetus võiks maksma minna (või tasub töö ise ettevõtta) ja mis on juppide hinnad?
NB! Keegi öskab äkki soovitada, et kus Pärnus tasuks seda tööd tellida?
Surud sõidu ajal lapatsi põhja - pöörded tõusevad aga kiirus mitte. Või kohapeal kässar peale -käik sisse -pöördeid. Kui masin hakkab liikuma on kas sidur hea või kässar vilets. Kui välja sureb siis kas andsid vähe gaasi või sidur OK.Ceed kirjutas:kuda aru saab et ketas läbi?

e10 & e21 & e24 & e30 & R
-
- Huviline
- Postitusi: 260
- Liitunud: 24.06.2004 16:55 59
- Asukoht: tallinn
Oma 325-l sai just kogu sidur vahetatud seetõttu, et ei lahutanud korralikult. Lahti võttes ei olnud väliselt küll kuidagi võimalik kindlaks teha et korv läbi oleks omadega, aga kuna ketas mis all oli väga palju kulunud ei olnud ja peale korvi vahetust sidur jälle toimima hakkas, siis järelikult just korv omadega õhtal oli.
325
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: 318is 92, sidur libiseb
Omal 530-l vahetasin eelmisel kevadel siduri- ketas, korv ja laager- sidur ise läks maksma ümmarguselt 3000EEK ja töö läks Maardus Aivari juures mingi 1000, see sisaldas ka natuke muid töid.DJT kirjutas: Äkki oskab keegi öelda palju see vahetus võiks maksma minna (või tasub töö ise ettevõtta) ja mis on juppide hinnad?
üldjuhul ikka vahetatakse ära ka survelager, sest pärast kui siduri ketas ja korv on korras ja laager otsad annab, siis tuleb ainult laagri pärast kõik lahti kiskuda... see on täpselt sama kui vahetatkse mootoril rihmad ja rullikud, siis vahetatakse ka veepump ära, et mitte sma tööd 2 korda tehameph kirjutas:Jutt, et survelaager tuleb iga kettavahetusega ära vahetada nüüd küll päris õige ei tundu.
aga kas keegi teab, et kust soodsalt korrlikud jupid saada ja palju vahetus eest maksta tuleb
mina saan libisemisest aru praegu ainult kiirendustel, kui annan täieg minna, siis libiseb, näiteks vahetades 1 -> 2 käigule, siis enam teisega ei kiirenda vaid tõmbab lihtsalt pöörded põhja. Vaikselt saab edukalt sõita, aga vahetamisest ei pääse nii või naa
mina saan libisemisest aru praegu ainult kiirendustel, kui annan täieg minna, siis libiseb, näiteks vahetades 1 -> 2 käigule, siis enam teisega ei kiirenda vaid tõmbab lihtsalt pöörded põhja. Vaikselt saab edukalt sõita, aga vahetamisest ei pääse nii või naa