E34 520 küünlavahetusega asi hullemaks

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
TheJX
Huviline
Postitusi: 126
Liitunud: 06.12.2005 07:42 32
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

E34 520 küünlavahetusega asi hullemaks

Postitus Postitas TheJX »

vahetasin siis oma auto süüteküünlad ära, sai pandud siis antud foorumis nii kirutud kui kiidetud NGK omad. tühikäik muutus tundmatuseni ühtlaseks ning tõmme on kuni 3000pöördeni ka etem justkui pisut-eriti ühtlaseks on muutunud paigaltvõtt.

probleem siis järgmine: tõmme on kadunud peale 3000-3500 pööret. mitte küll täielikult-kiirendab samamoodi nagu enne neid pöördeid, kuid sellist "lennukieffekti" ei ole enam nagu vanade küünaldega... :? ...samuti on mul kuri tunne, et bensiini rüüpaks nagu veidi rohkem ka-vähemalt see "tujurikkuja" seier näitab sedasi.

ääremärkusena mainiks veel ära, et mingil kahtlasel põhjusel olid 1. ja 6. süüteküünal õlised. Mitte mootorisisene osa, vaid just väline. Kust see õli küll sinna sai? :|


Igatahes tänan juba ette ära asjalike vastuste eest ning jään neid siin suure huviga ootama. Praegu ei teagi, kas olla õnnelik või mitte peale küünlavahetust. :(
And btw, drag racing a BMW is like going fishing with a hooker, it's fun but it's not what you got her for...
NotAnotherDigg
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

Klapikambrikaane tihendite vahetus, tõenäoliselt ees.
TheJX
Huviline
Postitusi: 126
Liitunud: 06.12.2005 07:42 32
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas TheJX »

ook...tihendi tõttu see õliteema...vahetan peagi ära...aga küünlad? miks hullemaks võis minna? :oops:
And btw, drag racing a BMW is like going fishing with a hooker, it's fun but it's not what you got her for...
NotAnotherDigg
truumu

Postitus Postitas truumu »

Lihtsalt alumine ots(1000-3500 rpm)läks heaks, enam nii tuntavat vahet pole.
TheJX
Huviline
Postitusi: 126
Liitunud: 06.12.2005 07:42 32
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas TheJX »

mingi vahe peaks ju ometi olema...kõrgematel pööretel peaks ikka tigedamalt rebima...eile õhtul tegin ühe väikse maantee sõidu ka...enam ikka möödusõidud pole see, mis varem...isegi 70km/h sõitvast rekkast möödaraiumiseks neljanda käiguga tekkis raskusi... :? :(

ning nüüd olen uute süüteküünaldega sõitnud juba paarsada kilomeetrit ning kütusekulu on suurenenud ligi 10% võrreldes eelmistega... :|

proovin, panen täna paagi 95 asemel 98't täis...ehk muutub paremaks olukord...

ps: kas selline varinat pole võimalik, et auto mootor saab nüüd uute küünaldega veidi teise rikastatue suhtega küttesegu kätte? et nüüd uute küünaldega põleb segu silindris paremini ära, lambda saab sellest sotti ning antakse peale näiteks lahjemat segu...väike mõttevälgatus lihtsalt... :oops:
And btw, drag racing a BMW is like going fishing with a hooker, it's fun but it's not what you got her for...
NotAnotherDigg
Vasta