nii, ükspäev kadus kõigepealt parempoolsed suunatuled ära ja armatuuris ka nooleke ei vilkunud
järgmine päev kadusid tahhomeeter, veetemp, bensunäidik, samas kiirusenäidik ja valgustus funkab
täna jäi parempoolne suunatuli üldse põlema ning vasakpoolsed suunatuled lõpetasid oma töölepingu..
suunatuled jms ise on terved - st pirnid ja kaitsmed on üle kontrollitud, samuti ka peakaitse, et suunatuled liikluses oma anomaaliat ei teeks, siis võtsin kaitsme üldse välja NR6 kaitse 15A(?)
on kellelgi selliseid probleeme esinenud? ise kahtlustan armatuuris lühist või releed..
tänan kõiki, kes oskavad adekvaatset informatsiooni anda
E34 suunatulede anomaalia (elekter)
Otsest kogemust asjaga ei ole. usun et su eelaimus on korrektne - viga võib olla relees.
Ma ei tea kuidas BMW-l suunatulede relee-süsteem projekteeritud on aga vähemalt siksi oma ma tean. Seal on sees üks metall, mis vastava koormuse all kuumeneb teatud maani kus ta katkestab oma voolu ahela, samas ühendades/katkestades suunatulede ahelaid, seejärel ta jahtub ja tsükkel algab taas.
Kui nüüd see metall on läbi, siis jääb suund ühte asendisse põlema. Viga võib ka olla selles et mõni kontakt relees on kokku kõrbenud või sootuks ära murdunud - iga asi annab kord alla
Kui suunatulede relee on lihtne eemaldada siis võiksid ju esialgu mõne sama seeria masinalt seda laenata ja järgi proovida enne kui omale uue soetad.
Edu
Ma ei tea kuidas BMW-l suunatulede relee-süsteem projekteeritud on aga vähemalt siksi oma ma tean. Seal on sees üks metall, mis vastava koormuse all kuumeneb teatud maani kus ta katkestab oma voolu ahela, samas ühendades/katkestades suunatulede ahelaid, seejärel ta jahtub ja tsükkel algab taas.
Kui nüüd see metall on läbi, siis jääb suund ühte asendisse põlema. Viga võib ka olla selles et mõni kontakt relees on kokku kõrbenud või sootuks ära murdunud - iga asi annab kord alla

Kui suunatulede relee on lihtne eemaldada siis võiksid ju esialgu mõne sama seeria masinalt seda laenata ja järgi proovida enne kui omale uue soetad.
Edu
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
- mätas
- Huviline
- Postitusi: 217
- Liitunud: 04.07.2004 11:32 40
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Tallinn
Tänu otsingule vastus mõne sekundiga http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
nii, järgi proovitud mõned asjad
1. ma ei tea kuidas seda testi nimetatakse, aga ma hoidsin paar sekundit nullimise nupu peal ja siis keerasin süüdet, ja tabloos hakkasid jooksma 1,2,3,4,5,6..ja pärast seda kõik kellad läksid lõppu ja tagasi - järelikult kellad ju iseenesest töötavad? seal need batareid v mis iganes ei ole tühjad, kui neid üldse on sellel mudelil
2. ka ilma kellade plokita panid suunad segast, tavaliselt teeb nii, et vasakule vilgub nii 5-6 korda (ning kustub ära) ja siis jätab paremal lihtsalt jääb põlema, isegi siis kui süüde välja keerata ja kang alla lükata
see et kaitsmeplokis mingi relee tiksub, kui suunatuld näppida, on normaalne?
1. ma ei tea kuidas seda testi nimetatakse, aga ma hoidsin paar sekundit nullimise nupu peal ja siis keerasin süüdet, ja tabloos hakkasid jooksma 1,2,3,4,5,6..ja pärast seda kõik kellad läksid lõppu ja tagasi - järelikult kellad ju iseenesest töötavad? seal need batareid v mis iganes ei ole tühjad, kui neid üldse on sellel mudelil
2. ka ilma kellade plokita panid suunad segast, tavaliselt teeb nii, et vasakule vilgub nii 5-6 korda (ning kustub ära) ja siis jätab paremal lihtsalt jääb põlema, isegi siis kui süüde välja keerata ja kang alla lükata

see et kaitsmeplokis mingi relee tiksub, kui suunatuld näppida, on normaalne?