pestava õhufiltri õli
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
pestava õhufiltri õli
küsin soovitusi, kust ja millist vahendit hankida.
pm tuningus on spray hinnaks väidetavalt 250, laki tuningus 195.
mida võtta, mida jätta?
pm tuningus on spray hinnaks väidetavalt 250, laki tuningus 195.
mida võtta, mida jätta?
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
[quote]Enne kui otsustad osta, saada UMi meil ja küsi järgi (auto andmed + tehtud modid sisselaske osas), kas võib kasutada. Filtri õli keerab õhukulu mõõtja p...e üksikutel isenditel. Sinu autol võib juba see probleem tekkida, kindlalt ei tea. [/quote]
hmm... et pestavaid filtreid ei olegi soovitatav kasutada?
hmm... et pestavaid filtreid ei olegi soovitatav kasutada?
[quote]hmm... et pestavaid filtreid ei olegi soovitatav kasutada? [/quote]
mulle on üks bmw spetsialist öelnud, et liiga õlised filtrid võivad õhukulu mõõturi per**e keerata. kuna õli pidavat hakkama mõõturisse minema.
kui sa muidugi pärast filtri hästi ära kuivatad, siis vast seda probl ei teki.
näiteks Greeni oMadis K pidi veidi vähem õlised olema...
mulle on üks bmw spetsialist öelnud, et liiga õlised filtrid võivad õhukulu mõõturi per**e keerata. kuna õli pidavat hakkama mõõturisse minema.
kui sa muidugi pärast filtri hästi ära kuivatad, siis vast seda probl ei teki.
näiteks Greeni oMadis K pidi veidi vähem õlised olema...
GS
[quote][i]Algselt postitas Kaido S[/i]
Enne kui otsustad osta, saada UMi meil ja küsi järgi (auto andmed + tehtud modid sisselaske osas), kas võib kasutada. Filtri õli keerab õhukulu mõõtja p...e üksikutel isenditel. Sinu autol võib juba see probleem tekkida, kindlalt ei tea. [/quote]
Nähtavasti keerab p...... kuumtraadiga õhukulumõõtja....siis
M40 ja M50 mootoritest alates....vanematel on siibertüüpi
õhukulumõõtja, kus tiba õlu teeb ainult head.....ka on vanematel
sisselase reeglina karterituulutusest pärit
õliläbu täis
Enne kui otsustad osta, saada UMi meil ja küsi järgi (auto andmed + tehtud modid sisselaske osas), kas võib kasutada. Filtri õli keerab õhukulu mõõtja p...e üksikutel isenditel. Sinu autol võib juba see probleem tekkida, kindlalt ei tea. [/quote]
Nähtavasti keerab p...... kuumtraadiga õhukulumõõtja....siis
M40 ja M50 mootoritest alates....vanematel on siibertüüpi
õhukulumõõtja, kus tiba õlu teeb ainult head.....ka on vanematel
sisselase reeglina karterituulutusest pärit
õliläbu täis

[quote][i]Algselt postitas kimmo[/i]
[quote]kuna õli pidavat hakkama mõõturisse minema.[/quote]
mõõtur mul niigi mingil määral õline... aga mis põhjustab õli sattumise õhuvõtukanalisse, sellest ei saa aru. kui oleksid kolvirõngad läbi, peaks asi suitsema ning õli võtma. ei tee kumbagi.
karterituulutus? [/quote]
bmw tühikäik töötab suures osas karterituulutuse
gaaside peal (võta õlikork maha ja mootor sureb
välja). Õli sisselaskes on sealt üles lennanud
(erilist õlipüüdjat M20 ja M30 mootoritel pole.
[quote]kuna õli pidavat hakkama mõõturisse minema.[/quote]
mõõtur mul niigi mingil määral õline... aga mis põhjustab õli sattumise õhuvõtukanalisse, sellest ei saa aru. kui oleksid kolvirõngad läbi, peaks asi suitsema ning õli võtma. ei tee kumbagi.
karterituulutus? [/quote]
bmw tühikäik töötab suures osas karterituulutuse
gaaside peal (võta õlikork maha ja mootor sureb
välja). Õli sisselaskes on sealt üles lennanud
(erilist õlipüüdjat M20 ja M30 mootoritel pole.
Nähtavasti keerab p...... kuumtraadiga õhukulumõõtja....siis
M40 ja M50 mootoritest alates....vanematel on siibertüüpi
õhukulumõõtja, kus tiba õlu teeb ainult head.....ka on vanematel
sisselase reeglina karterituulutusest pärit
õliläbu täis
[/quote]
Just, õli sadestub traadi pinnale ja miski koguse järel hakkab õhukulu mõõtja kammi edasi andma. Endal ka filter, kasutan puhastamiseks suruõhku jms või lasen peale õli kuivada ja puhun kindlasti läbi.
M40 ja M50 mootoritest alates....vanematel on siibertüüpi
õhukulumõõtja, kus tiba õlu teeb ainult head.....ka on vanematel
sisselase reeglina karterituulutusest pärit
õliläbu täis

Just, õli sadestub traadi pinnale ja miski koguse järel hakkab õhukulu mõõtja kammi edasi andma. Endal ka filter, kasutan puhastamiseks suruõhku jms või lasen peale õli kuivada ja puhun kindlasti läbi.
[quote][i]Algselt postitas Kaido S[/i]
Just, õli sadestub traadi pinnale ja miski koguse järel hakkab õhukulu mõõtja kammi edasi andma. Endal ka filter, kasutan puhastamiseks suruõhku jms või lasen peale õli kuivada ja puhun kindlasti läbi. [/quote]
vanadega võib enam-vähem vabalt õlitada-peale
pikemat otsa on sisselaskes kerge õlikord peal
(mootor võtab õli 0,5l/10 000 km kohta)- vanadel
on mehhaaniline siiber, millele kulub tilk ära
Kuumtraadi heaks küljeks aga suurem täpsus, sest
kuumtraat mõõtab õhu massi (põleb mass, mitte
maht), siiber mõõtab õhu kogust, mille hapnikusisaldus
ja mass sõltuvad kõvasti temperatuurist
Just, õli sadestub traadi pinnale ja miski koguse järel hakkab õhukulu mõõtja kammi edasi andma. Endal ka filter, kasutan puhastamiseks suruõhku jms või lasen peale õli kuivada ja puhun kindlasti läbi. [/quote]
vanadega võib enam-vähem vabalt õlitada-peale
pikemat otsa on sisselaskes kerge õlikord peal
(mootor võtab õli 0,5l/10 000 km kohta)- vanadel
on mehhaaniline siiber, millele kulub tilk ära

Kuumtraadi heaks küljeks aga suurem täpsus, sest
kuumtraat mõõtab õhu massi (põleb mass, mitte
maht), siiber mõõtab õhu kogust, mille hapnikusisaldus
ja mass sõltuvad kõvasti temperatuurist