E39 touring ja 19" veljed
E39 touring ja 19" veljed
tere,
mis võiks olla 19" velgede puhul ET ja mõõdud E39 touring kerel.
kas ette 19x8,5 ET20 sobiks ja taha 19x9,5 ET20?
kui on see automaatne nivootaseme hoidja taga , kas peaks seda peale velgede allapanekut käima ka UM-is õpetamas?
olavi
mis võiks olla 19" velgede puhul ET ja mõõdud E39 touring kerel.
kas ette 19x8,5 ET20 sobiks ja taha 19x9,5 ET20?
kui on see automaatne nivootaseme hoidja taga , kas peaks seda peale velgede allapanekut käima ka UM-is õpetamas?
olavi
Re: e39 touring ja 19" veljed
Milleks? Ega Sul suuremat ratast, kui koopasse ära mahub, niikuinii alla panna ei õnnestu jubastion kirjutas:kui on see automaatne nivootaseme hoidja taga , kas peaks seda peale velgede allapanekut käima ka UM-is õpetamas?

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ei saa suud kinni hoida, aga IMHO on e39-l 19" selge overkill. 18" M5 originaal veljed oleks endale absoluutne kirss koogi peal nii mõõtude kui disani poolest, mis autoga ideaalse terviku moodustaksid. 19" veljel on kummiserv 8cm kõrge, mis võib piisav olla kui löökaugust läbi paned, aga võib ka mitte olla. Lisaks, kui su E39 ei ole korraliku M (või MII) sportvedrustusega, tapab 19" velje lisamass (ilmselt vähemalt +3kg võrreldes 17" veljega) vedrustuse töö täiesti ära.
Samas, kunst nõuab ohvreid
Samas, kunst nõuab ohvreid

tere,
autotuunimisel paraku arvestan ma ainult enda ilumeelt. eelmine suvi sai 225/40/18 sõidetud ja mis seal ikka , patt oleks seisma jääda arengus või taandareng teha :p
olen leidnud sellised veljed mis imho sobivad nii nagu öeldakse rusikas silmaauku, et patt oleks võtta 18" kui on ka 19" olemas.
euroopa velgi ma ei vaata , liiga tavalised. US-s on firmasid millest pole inimesed kuulnudki (DINAN näiteks) ning tootjaid kes toodavad õnneks päris ilusaid asju. ka bmw-le (5x120 ja ET20 ning 19"+ suuruses)
teemasse veel et 205/65/15 ja 235/35/19 on täpselt samakõrged
ning vedrustuse kohapealt on mul samuti ideid tekkinud. kui keegi viitsib nendest M ja MII vedrudest rääkida siis olen ainult üks suur kõrv enne kui netti kaevun jälle.
olavi
autotuunimisel paraku arvestan ma ainult enda ilumeelt. eelmine suvi sai 225/40/18 sõidetud ja mis seal ikka , patt oleks seisma jääda arengus või taandareng teha :p
olen leidnud sellised veljed mis imho sobivad nii nagu öeldakse rusikas silmaauku, et patt oleks võtta 18" kui on ka 19" olemas.
euroopa velgi ma ei vaata , liiga tavalised. US-s on firmasid millest pole inimesed kuulnudki (DINAN näiteks) ning tootjaid kes toodavad õnneks päris ilusaid asju. ka bmw-le (5x120 ja ET20 ning 19"+ suuruses)
teemasse veel et 205/65/15 ja 235/35/19 on täpselt samakõrged
ning vedrustuse kohapealt on mul samuti ideid tekkinud. kui keegi viitsib nendest M ja MII vedrudest rääkida siis olen ainult üks suur kõrv enne kui netti kaevun jälle.
olavi
Väga tore kui keegi viitsib lombi taha vaadata ja sealt 5K USD maksva veljekomplekti ligi võtta. Respect
Dinanile lisaks on muidugi veel tegijad nagu nt Active Autowerke puhurite osas ja UUC, mida siin foorumis kindlasti teatakse. Nagu ka seda mida profiiliindeks tähendab 
Dinani 19" velg on selles mõttes OK, et ta on kergem kui tavaline. Seega jäävad ainult sõidumugavuse teemad.
Bmw M ja MII vedrustusest ei oska rohkem rääkida, kui tegu on tehase lisavarustusega, mis on tavalisest ca 15mm madalam ja jäigem, kuid mitte oluliselt ebamugavam. Ilmselt su vanaema vahet ei teeks, kas sõidad tavavedru või M veermikuga. Kõik vedrud ja amordid on tavavedrustusest erinevad. Ja erinev on ka hind
Olen vaheldumisi sõitnud M ja tavalise alusega E39tega ja IMHO tavavedru on liiga pehme. Samas nendele kellel juba pensionisambad käes ja seljad haige võib-olla just sobiv. Ise ei taha ühtegi järgmist bmwd ilma tehase sportvedruta.


Dinani 19" velg on selles mõttes OK, et ta on kergem kui tavaline. Seega jäävad ainult sõidumugavuse teemad.
Bmw M ja MII vedrustusest ei oska rohkem rääkida, kui tegu on tehase lisavarustusega, mis on tavalisest ca 15mm madalam ja jäigem, kuid mitte oluliselt ebamugavam. Ilmselt su vanaema vahet ei teeks, kas sõidad tavavedru või M veermikuga. Kõik vedrud ja amordid on tavavedrustusest erinevad. Ja erinev on ka hind
