kasutasin otsingut ja ei leidnud selle mudeli kohta siit midagi. otsustasin siis otsa lahti teha. tahaks kuulda millised on teiste inimeste kogemused selle autoga.
ise ostsin kevadel 1982 aasta 318i nö. teiseks autoks. olen sõitnud ainult 3000 km selle autoga. see miks ma selle auto ostsin jääb hetkel minulegi arusaamatuks, aga praegu ausalt öeldes tundub mulle, et E21 323i oleks meelsasti minu järgmine auto. olen ka ringi vaatanud, aga tuleb välja, et selliseid mudeleid siin maal eriti ei liigu.
varuosade kättesaadavuse kohta poest ei oska ka midagi öelda, sest ma pole autol vahetanud midagi peale esitule pirni (35.-

samas on E21 mudeli omamisel praegu üks väga suur pluss - nimelt on neid seisma jäänud E21sid väga palju igal pool vedelemas, s.o. varuosi on saada nö. käest kätte väga palju. ja odavalt, mis peamine.
ostsin 4'sed esituled koos võredega 500.- eest (koos pirnidega) ja originaal valuveljed 13" + kere värvi peeglid kokku 700.- eest
auto konkreetseid puudusi peale kehva lisavarustuse ma ei oskagi välja tuua, sest 21 aastat vana autoga on üllatusi ikka mitmeid.
mootor, tõsi, pole minu meelest eriti õnnestunud. siit ka minu lootus omada 323i'd. 1.8i mootori plussiks loeks ma kütusekulu, mis 4-käigulise kastiga 95% linnasõidul annab mul 11-12l. ja seda praeguste ilmadega tagaveolise võlusid nautides, samas suhteliselt mitteagressiivse sõidustiiliga. oma teisel autol, vectra 2.0 gt'l, analoogselt sõites (palju külmkäivitusi) 14l kindlasti. mootori miinuseks on kuidagi tuim pöördevahemik 2000-3500 ehk siis tavasõidul.
puudus nr. 2 on loomulikult rooste, mis vaikselt aga visalt võtab võimust.
teepeale olen jäänud korra - kui bensiinitoru lõhkes :-) [ostmise päeval!]
ootaks siis ka teiste arvamusi, kogemusi ja võibolla ka soovitusi?

paar konkreetset küsimust kah:
4sil 320i - selle mootori kohta huvitaks omanute arvamus + see, kas 5'ne käigukast läheb 4'se asemele ilma kardaani jms vahetuseta?
323i kohta olen kas siit või äkki SR'st lugenud, aga arvamuse avaldamine on siin riigis veel lubatud ja tasuta
