M-spordi vedrude vahetus.
M-spordi vedrude vahetus.
Sai siis otsingust otsitud aga päris kongreetselt ei saanud seda mida vaja.
Probleem siis selline et tagumistel vedrudel on alt üks keere puruks. Sai bemmi keskusest uuritud ja nemad ütlesid et on all m-spordi vedrud ning uute hind oli vist üle 3 kilo.
Siit tekkis küsimus et kas on olemas mingeid alternatiive vahetamisel nii et ei peak vahetama amorte kuna need on korras.
Autoks 325 E36 1991
Kui kellelgi on häid ideid siis sooviks lugeda.
Ette tänades.
Probleem siis selline et tagumistel vedrudel on alt üks keere puruks. Sai bemmi keskusest uuritud ja nemad ütlesid et on all m-spordi vedrud ning uute hind oli vist üle 3 kilo.
Siit tekkis küsimus et kas on olemas mingeid alternatiive vahetamisel nii et ei peak vahetama amorte kuna need on korras.
Autoks 325 E36 1991
Kui kellelgi on häid ideid siis sooviks lugeda.
Ette tänades.
Mul oli sama probleem....et M-Tech vedrul keerd puruks ja uue kompekti hind üle 3K. Läksin siis Saule Siimu juurde ja otsisin vedruhunnikust paari vedrusid, mis olid olemasolevatele kõige sarnasemad ja ķstsin 300 kr paar ära. Mingit kõrguse või jäikuse tajutavat vahet ei jäänud võrreldes varasematega.Mul amordid olid juba niigi asendatud tavaliste Bilsteinidega.
Kui rahakott puuga seljas pole, siis oovitan samuti lammutust külastada...
Kui rahakott puuga seljas pole, siis oovitan samuti lammutust külastada...
Mis mõte on osta kasutatud auto, kui 10 korda rohkema raha välja käies saad uue....?raimo_r kirjutas:Saan aru, et 3k nelja M-vedru eest - kas seda on siis tõesti palju ? Ostke siis 2,3k eest B+G madaldusring omale, mitte mingis tundmatus seisus romulavedru, mis varsti jälle katki on.

minu mäletamist mööda kehtis see üle 3K hind kahele vedrule. Kui selle eest 4 oleks saanud, siis muidugi oleks mõistlik komplekt osta. Aga kahe eest ei olnud mina nõus seda hinda välja käima... Igaüks tegutseb vastavalt oma võimalustele!
Mephile lisaks...
iga tootja markeerib oma vedrud selliselt nagu ise paremaks peab. Seetõttu ongi ernevate tootjate erinevad madaldused/jäikused eri värvidega : kollased, punased, sinised, mustad ja kasvõi lillad
nagu Meph mainis. Ma võin ka standardvedru kollaseks värvida, ega selle järgi veel ei saa öelda, et tal 40 mm madaldust on
Konkreetse tüübi (või madalduse) saab teada kas vedru pakendilt (kui see alles on), teine kord ka vedru peal olevast koodist või autole alla pannes.
iga tootja markeerib oma vedrud selliselt nagu ise paremaks peab. Seetõttu ongi ernevate tootjate erinevad madaldused/jäikused eri värvidega : kollased, punased, sinised, mustad ja kasvõi lillad


Konkreetse tüübi (või madalduse) saab teada kas vedru pakendilt (kui see alles on), teine kord ka vedru peal olevast koodist või autole alla pannes.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8507
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
mina panin e34 le ette lillad vedrud alla.
Aga tootjat ei tea ja madaldust ka mitte.vedru peal olid küll mingid numbrid aga nende järgi ma ei osanud midagi vaadata.
Aga tootjat ei tea ja madaldust ka mitte.vedru peal olid küll mingid numbrid aga nende järgi ma ei osanud midagi vaadata.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Sai siis üks päev ratas alt võetud ja uurisin et kas ikka on m-sport all.
Tekkis tõsine kahtlus selles kuna amordid on Monroe original, nii oli peale kirjutatud.
Ei siis midagi vedrud alt ja auto maailma ja sai seal võrreldud ja kuna nad tundusid olema sarnased sai siis ära ostetud.
Eile panin alla ning tulemus ikka tunduvalt parem. Taga osa tõusis nii silma järgi oma 40 milli.
Tekkis tõsine kahtlus selles kuna amordid on Monroe original, nii oli peale kirjutatud.
Ei siis midagi vedrud alt ja auto maailma ja sai seal võrreldud ja kuna nad tundusid olema sarnased sai siis ära ostetud.
Eile panin alla ning tulemus ikka tunduvalt parem. Taga osa tõusis nii silma järgi oma 40 milli.