
E34 bensiini näidik
- alx
- Huviline
- Postitusi: 361
- Liitunud: 24.09.2004 19:04 51
- Peamine sõiduk: BMW X5 3.0d
- Asukoht: Tallinn
E34 bensiini näidik
mure siis selline:kui auto käivitada siis näitab ta õigesti,nii kui tuled või pargid tööle panna,tõuseb näidik 20 liitri võrra... 

Minul hakkasid bena näidiku anomaaliad pihta esimese külmalainega... vahest näitas täpselt 40L ja ei vähenenud karvavõrragi, teine kord näitas 20L ja siis lambist tuli süttis. Sõitsin seega aint kilomatraazi järgi arvestades ca keskmist kütusekulu... (aga tundub, et auto mega öko pill) tuli soe peale ja ennäe, hopsti 55 L paagis. Proovisin siis pulli pärast, et lasen paagi täis ja vaatan palju mahub - mahtus 26 liitrit. Seier näitas ka ilusti põhja. Eile aga seier jälle 20-e peal ja ei liiguta end ei üles poole ega ka allapoole. Õhtul kiskusin esimese asjana lahti spidoka ja puhastasin ära klemmid (oksiid) ning sellega seekord remont piirduski. Bensu seier taas arvutuste kohaselt õige kohapeal (45 L) 

Oli kord BMW
-
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 15.09.2005 13:00 05
...ma ei tea...võibolla see ongi E34 eripära, kuid olukorra kirjeldus minu buumeri puhul järgmine:
1. Benanäidiku tuluke süttib kuskil vahemikus 10-15 liitrit paagis näidiku järgi.
2. Peale tankimist(umbes 10l näiteks) kustub tuluke ära
3. Kui peale tankimist sõita umbes kilomeetrike, siis vajub seier üsna-üsna nulli, kuid tuluke endiselt kustus-hakkab uuesti põlema alles 40-50 kilomeetri pärast.

1. Benanäidiku tuluke süttib kuskil vahemikus 10-15 liitrit paagis näidiku järgi.
2. Peale tankimist(umbes 10l näiteks) kustub tuluke ära
3. Kui peale tankimist sõita umbes kilomeetrike, siis vajub seier üsna-üsna nulli, kuid tuluke endiselt kustus-hakkab uuesti põlema alles 40-50 kilomeetri pärast.

And btw, drag racing a BMW is like going fishing with a hooker, it's fun but it's not what you got her for...
NotAnotherDigg
NotAnotherDigg
...suht viimase piirini sai lastud siin paaril korral, et oleks veidi hõlpsam/täpsem välja arvutada keskmine küttekulu... tulemuseks sain siis viimane kord ~600km/80l 

And btw, drag racing a BMW is like going fishing with a hooker, it's fun but it's not what you got her for...
NotAnotherDigg
NotAnotherDigg


ega jah...see viimase tilgani sõitmine on üsnagi risky-bisness...igasugu hulle jutte kuulnud, mis juhtub, kui paak 100% tühjaks saab...
And btw, drag racing a BMW is like going fishing with a hooker, it's fun but it's not what you got her for...
NotAnotherDigg
NotAnotherDigg
Mnjaa sellepärast ma neid kruve ei pannudki tähele kuna keegi oli need ennem juba välja koukinud. Huvitaval kombel kustus täna temperatuuri näidiku valgus ka ära, see oli enne seda kui ma seda plokki üldse näppima hakkasin. Ega seda kogu plokki vist ilma rooli eemaldamata kätte ei saa? Airbagiga rool on http://fox.racing.ee/n2idikud.jpg
BMW 528it 1999a :: Yamaha R1 2002
http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... citors.htm
Pange see link http://www.bmwe34.net endale kuhugi favoriitidesse.
Pange see link http://www.bmwe34.net endale kuhugi favoriitidesse.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Mul rool ei ole regullitav, aga sain juba vajaliku lingi kuidas seda plokki kätte saada, http://www.lehrmangroup.com/rickard/airBagAndBulbs.html
BMW 528it 1999a :: Yamaha R1 2002
Oioi, mul ka see bensiininäidik veidi bensiiniaurude all. Tuluke täidab vahelduva eduga stroboskoobi funktsiooni ning seier tõuseb vahepeal suvaliselt 20L kõrgemale. Kuidas ujukit vahetada? Kas suurem tõenäosus on, et on ujuk piixus või võib piisata klemmide puhastamisest? Kui kaua läks aega klemmide puhastamisega (ehk siis lahti-kokku protsess)?
Tnx,
Joh
Tnx,
Joh
- alx
- Huviline
- Postitusi: 361
- Liitunud: 24.09.2004 19:04 51
- Peamine sõiduk: BMW X5 3.0d
- Asukoht: Tallinn
aega läks mul 2 tundi aga ega ma ei kiirustanud kajoh kirjutas:Kui kaua läks aega klemmide puhastamisega (ehk siis lahti-kokku protsess)?
Tnx,
Joh

kindlalt on raske määrata mis sinu autol konkreetselt viga on,pead ise järele proovima.soovitan alustada klemmide/kontaktide puhastamisega ja kui see ei mõju siis võid ujuki vahetamisele mõelda.