Kas kellelgi on kogemusi või infot selle kohta?
Mina suutsin oma blokist vist täna igatahes jagu saada.
Toimus siis asi nii, et lasin korra märjal asfaldil rattad ring, sõitsin u. 300m otse.
Siis kui oli vaja üks 90 kraadine kurv võtta tuntsin, et auto hakkas kurvis võbelema ja üks tagarattas lasi luha.
Jäin seisma ja selgus et blokk oli kinni jäänud.
Differ ei lasknud enam ratastel eri kiirusega veereda.
Autot liigutades hakkasid taga hirmsad kõlksud käima.
Kutsusin tuttava mehhaaniku sinna see vaatas ja kuulas korra. Proovis parklas ühe tiiru teha.
Peale tiiru igatahes kadus kolks ära ja rattad liikusid aga blokki ka enam polnud.
Ja üldse väga imelik tunne oli sõita.
Kardan et see viimane tiir tegi blokile päris lõpu peale.
Igaks juhuks sõitsin otse joones töökotta ja jätsin auto sinna.
Ehk on kellelgi plokkidega kogemusi ja oskab öelda mis seal kõige õrnemad kohad on ja
kas vigast annab veel päästa või võib kohe uut otsima hakata.
Homme peaks diffrit lammutades selguma, mis asjal ikkagi juhtus.
Ma loll muidugi ei vahetanud peale saksast toomist kohe diffri õli ära.
Mõtlesin et niikuinii vaja kässari klotsid ära vahetada ja teb ühe korraga.
Vaid u. kuu aega sain eestis ssõita autoga. Ehk maksis see kätte.

Mis kasutatud blokkdifrid muidu praegusel ajal maksavad?