kunagi kui 2,5 mootori kokku panime ei leidnud seda nuuti üles mis käib nuka hammasratta kinnihoidmiseks. kohe võtsime mõõdud ja treipink tööle... valmis. auto läks käima ja sai väike ring tehtud. jätsime masina seisma, antsime uuesti starterit ja enam tööle ei läinud. selgus, et 2 hammast rihm üle visanud. klapid kõverad jne. sai kohe pea maha võetud. klapid vahetatud ja uuesti kokku..... starterit ja töötas... jätsime seisma, andsime uuesti starterit ja jälle klapid pähe.

. siis hakkasime uurima, et milles asi ja selgus, et nuut mille me tegime oli ikkagi liiga pikk (omast arust tegin 1mm lühema). sai romulast uus nuut toodud, uuesti mootor kokku

ja töötas.
jutt siis järgmine, et 2 hammast ajab klapid kõveraks.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.