pidurdades nagu piduri pedaal kraabiks maad aga tegelt mitte
pidurdades nagu piduri pedaal kraabiks maad aga tegelt mitte
mul siuke viga et kui pidurdades jääpeal näiteks plokki panen siis kraabiks midagi maad
et siuke tunne et põhi on vastu maad
et siuke tunne et põhi on vastu maad
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
Re: pidurdades nagu piduri pedaal kraabiks maad aga tegelt m
tapu92 kirjutas:mul siuke viga et kui pidurdades jääpeal näiteks plokki panen siis kraabiks midagi maad
et siuke tunne et põhi on vastu maad

Kui sa ragistavat ABS-i silmas ei pea, siis soovitan sul mõne plekksepa juurde minna, kes põhja õigele kohale tagasi keevitab

...ega see ABS ragin on jah selline veidi ebameeldiv...a sellega harjub ära...ega ise mõtlesin ka esimest korda seda raginat kuuldes/tundes, et midagi on korrast ära... 

And btw, drag racing a BMW is like going fishing with a hooker, it's fun but it's not what you got her for...
NotAnotherDigg
NotAnotherDigg
...kui oleksid klotsid läbi, siis oleks see heli ka vaiksel pidurdamisel...mõnel juhul ka niisama sõites...
And btw, drag racing a BMW is like going fishing with a hooker, it's fun but it's not what you got her for...
NotAnotherDigg
NotAnotherDigg
Pole olemas lolle küsimusi, küll aga lolle vastajaid ja vastuseid (kedagi solvamata) Mäletan kui esimest korda elus peale omameelest pikka juhistaazi pidurivõimendiga 03-ga sõitsin ja kaasreisija pidurdamise peale pidi esiaknast välja lendama. Eks iga uus kogemus ole veidi üllatav ja miks siis mitte ka ABS?
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto
Nuh..kui siin pihtimiseks juhba läks..sis naq mul endla oli ka enamväem nii:D
ennem sõitsin kogu aeg siksiga....naq ikka pedaal põhja ja kylg ette ja nii....
ABSiga e saa nii krt hästi...
esimestel kordadel hirmutas ka veidike ...et naq miski lohiseks maad mööda...
ise tegin järelduse, et see ongi see, millega ABS endast märku annab:P
aga on ju teglt hea asi....saab ilma autost välja tulemata tavel testida tee libedust....
kui on libe, sis ,,miski lohiseb vastu maad''!!!
edu teile kõigile!!!
ennem sõitsin kogu aeg siksiga....naq ikka pedaal põhja ja kylg ette ja nii....
ABSiga e saa nii krt hästi...
esimestel kordadel hirmutas ka veidike ...et naq miski lohiseks maad mööda...

ise tegin järelduse, et see ongi see, millega ABS endast märku annab:P
aga on ju teglt hea asi....saab ilma autost välja tulemata tavel testida tee libedust....
kui on libe, sis ,,miski lohiseb vastu maad''!!!
edu teile kõigile!!!
***Süsimust kaunitar(H)***
Faithfully yours, my e34...
Faithfully yours, my e34...
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
See oli kahtlemata selline positiiselt sõbralik BMW foorumi naer.tapu92 kirjutas:kle mul oli 9 aastaselt esimene auto-siks seejärel edasi nüüd olen mitme aasta ja vanemate abiga sain bemmimarkomaan kirjutas:Pean kahjuks nii või teisiti südamest naerma:D:D:D
Kui see postituse alustaja on algaja bmw roolis ja suht esimest korda, siis saan ma enamvähem aru.... aga et ABS tagasilöögi kohta saab niii koomiliselt kirjutada:D:D:D
PS! Ma ei ole kunagi selle abs'i peale eriti pikalt mõelnud. Kuidagi arvasin lambist, et veits lühem. Kas blokkis ratas nö umbe ei lähe vms? Ma kasutan parem otsingut.
Vastus käes ka. Kuival teel on abs'iga pidurdusmaa pikem. Lumes, vihmaga, jääl jne on aga lühem ja säilitab kontrolli.
Sõbra ise on endine rallisõitja ja iga uue auto puhul mis ta ostab tõmbab kõik kontrollivad kaitsmed alustuseks välja
Järeldus: Kolmetähelised lühendid ei kompenseeri kehva sõiduoskust vaid aitab lihtsalt natuke kauem ellu jääda.
Sõbra ise on endine rallisõitja ja iga uue auto puhul mis ta ostab tõmbab kõik kontrollivad kaitsmed alustuseks välja

Järeldus: Kolmetähelised lühendid ei kompenseeri kehva sõiduoskust vaid aitab lihtsalt natuke kauem ellu jääda.
Väike väljavõte vanast teemaarendusest ee.autos ja praktilisest testist:Juss kirjutas:Vastus käes ka. Kuival teel on abs'iga pidurdusmaa pikem. Lumes, vihmaga, jääl jne on aga lühem ja säilitab kontrolli.
Sõpruse puiesteel konkreetselt oli +3... Siis veel nii palju, et sool oli ilmselt oma tegevuse lõpetanud ja Sõpruse
puiestee oli ühtlane valge väljak - st. siis seda, et värske märja lumekihi all oli külmunud löga... ja see oli tõsiselt palju
libedam kui päeval ka kõrval tänavatel olnud olukord...
Oki - aitab mullitamisest - otsustasin siis uudishimust teada saada, et kui pikk siis on antud oludes pidurdusteekond suvekummiga
(Michelin Pilot 225/45) ja tulemuseks sain korduvatel mõõtmistel (kõik mõõtmised taksopargi risti ja koskla tn vahel):
50 km/h - ABS - 150m
50 km/h - ABS - 180m (!!!)
50 km/h - ABS - 120m
50 km/h - ABS - 150m
50 km/h - ILMA ABSita - 110m
50 km/h - ILMA ABSita - 120m
50 km/h - ILMA ABSita - 100m
50 km/h - ILMA ABSita - 160m - siia vahele tuleb kommentaariks öelda, et kui eelmistel katsetel sai pidurdada peaaegu rattaid
blokeeringust vabastamata, siis siin tuli korra lahti lasta ja putka käsi jalgu täis ja korra vist isegi törts gaasigi sest kippus
trollirööbastes risti viskama ja hakkas hullupööra lappama ja sel pidurdusel ei suutnud ma omas rajas püsida... ka teiste ilma
absita pidurdamiste juures oli toimus väiksem või suurem suuna korrektuur ja alati oli sõidurada autot täis ja ehk kohati ehk
osakene naaberrajastki sest päris otse ei suutnud ma autot hoida ...
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
sa usud rohkem seda mida lubatakse , mitte seda mis reaalselt on? kunagi vist oli kuskil liiklus õpikus,et lumepeal 70nepealt pidurdamine võtab 25m, my a** mina sain mingi 14nega hakkama. ilma absita.Juss kirjutas:Mulle tundub küll autotootjate jutt veidi usaldusväärsem kui kellegi pudurdused kuskil lumes.
See keegi oli eesti tasemel pidevalt rallit sõitev tegelane, seega tema testitulemustes ma üldse ei kahtle. Ja ega ma ABSi vajalikkust kahtluse alla ei seagi, korduvalt selle olemasolu üle tänulik olnud. Aga faktid jäävad faktideks, et teatud pinnasel on ABS pigem tüütus kui kasu. Nt lahtisel kruusal võib ABSga pidurdama jäädagi, samas kui ilma lükkab kergelt lohisev ratas endale tee alumise ja pidavama kihi jaoks puhtaks. Kuigi ootamatute olukordade puhul on tegu turvavöö järel teise kõige parema leiutisega 

Seda muidugi et erinevatel pinnastel ikka erinev. Kruusal oled kahtlemata ainult kaassõitja. Seda väitsid ka ametliud allikad, et Asfaltil ja kruusal ja mõnedolid veel kus otse pidurdades on nö blokkis ratas parem.Ilves kirjutas:See keegi oli eesti tasemel pidevalt rallit sõitev tegelane, seega tema testitulemustes ma üldse ei kahtle. Ja ega ma ABSi vajalikkust kahtluse alla ei seagi, korduvalt selle olemasolu üle tänulik olnud. Aga faktid jäävad faktideks, et teatud pinnasel on ABS pigem tüütus kui kasu. Nt lahtisel kruusal võib ABSga pidurdama jäädagi, samas kui ilma lükkab kergelt lohisev ratas endale tee alumise ja pidavama kihi jaoks puhtaks. Kuigi ootamatute olukordade puhul on tegu turvavöö järel teise kõige parema leiutisega
...tea, kas viga minus või autos, aga minul on see abs küll rohkem külma higi laubale tekitanud, kui rõõmu selle olemasolust. Linnasõidul, kus enamik ristmikke on vaid OSALISELT kaetud jääga, tundub pidurdamine täieliku loteriina. Kui ilma abs-ita autoga jätsid kasvõi ühe ratta alla jäävaba lapikese, polnud probleemi - abs-iga piisab aga sellest, kui kasvõi ühe ratta alla satub see õnnetu jääga lapike, ja juba on probleem
Äärmisel juhul olid abs-ita autoga sellistes oludes valmis vaid auto pisu rahutumaks käitumiseks, aga oma plaani peatuda oleks suure tõenäosusega täide viinud. Aga ennäe imet abs-iga autoga - auto läheneb ikka väga juhitavalt ja kindlalt ristmikule, täpselt sinna, kuhu seda juhid... lausa nauding kui kindlalt ja kiirelt jõuad ristmikule - kus aga avastad, et vahepealne kavasolnud peatus jäi millegi pärast tegemata
Siis oleneb juba olukorrast, kas külm higi üldse jõuab tekkida või mitte...

