 
 Ilmselt järgmine kevad plaan oma F10 M Sport amorte värskendada. Praegustel pole otseselt suurt viga, aga tahaks autot natuke rohkem maa külge kinni saada.
1. OEM M-Sport on lihtne soovitus, aga natuke liiga pehmed ja hind pole sugugi mõistlik (ees pea 500€ tk, taga 350€ tk.)
2. Sachsiga on head kogemused ja vastupidavuselt on igati OK, pikalt bemmi OEM ka olnud. Problem selles, et Sachs soovitab ühte ja sama amorti nii tavalisele kui M vedrustusele ja see ei ole üldse mõistlik. Olen sõitnud tavalise vedrustusega F10-ga ja M Spordiga võrreldes on ta igast otsast ikka väga pehme. Sellist amorti M Sport vedrustusele ei pane mingil juhul külge.
3. Bilstein B8 sobib iseenesest M Sport alusele, aga Bilsu osas on internet natuke hala täis, et hakkab krigisema ja kolisema ning mu töökoda ka hoiatas, et Bilsu kvaliteet pole enam see, mis vanasti.
4. Koni, KYB, midagi muud? Igasugu ideed on teretulnud v.a. osta kõige odavam/kallim.
Tahaks mingit normaalset ja vastupidavat tootjat. Praegused OEM M-Sport amordid on 200kkm täiesti probleemivabalt kestnud.
Tänud ette!
Koodid, LCI F10 amordid OEM, M-Sport non-VDC
Ees:
31316863883
31316863886
Taga:
33526863901
 
				
 . Paned kustukummi hammaste vahele ja padja tagumiku alla.
. Paned kustukummi hammaste vahele ja padja tagumiku alla. 
  Küsimus - kas kellelgi on Harjumaa piirkonnas BMW-d, mis oleks Bilsu B6/B8 amortidega? Äkki on võimalik korraks kokku saada ja proovisõitu teha? Kompenseerin omanikule meelepärase märjukesega näiteks.
 Küsimus - kas kellelgi on Harjumaa piirkonnas BMW-d, mis oleks Bilsu B6/B8 amortidega? Äkki on võimalik korraks kokku saada ja proovisõitu teha? Kompenseerin omanikule meelepärase märjukesega näiteks. . Mul e36 oli B8 ja Eibachi vedrud ja 0 muret. Ei olnud paat aga samas oli ka sõidumugavus alles. Hetkel e91 mil ees mingid Sachsi omad ja taga bilsu b6. Vedrud tume maa aga vist M paketi originaalid. Korralikul teel ja Rootsi kiirteedel vägev lasta aga sattudes kehvemale teele on tunne,et see küna laguneb kohe laiali. Nii lollakalt puupakk, et näiteks üle lamava politsei veeredes käib selline pauk nagu oleks hüppesse lastud..
 . Mul e36 oli B8 ja Eibachi vedrud ja 0 muret. Ei olnud paat aga samas oli ka sõidumugavus alles. Hetkel e91 mil ees mingid Sachsi omad ja taga bilsu b6. Vedrud tume maa aga vist M paketi originaalid. Korralikul teel ja Rootsi kiirteedel vägev lasta aga sattudes kehvemale teele on tunne,et see küna laguneb kohe laiali. Nii lollakalt puupakk, et näiteks üle lamava politsei veeredes käib selline pauk nagu oleks hüppesse lastud..